مروری بر اخبار حوادث ایران در شنبه 9 مهر 1390

زهره 2 جوان هندیجانی را غرق کرد

فارس نوشت: دو جوان به‌دلیل عدم رعایت موارد و نکات ایمنی در رودخانه زهره هندیجان غرق شدند.
دو جوان که ساکن روستای سردشت زیدون بودند شب گذشته به‌ منظور تفریح در کنار رودخانه هندیجان حاضر شدند و متاسفانه بدون توجه به موارد و هشدارهای ایمنی اقدام به شنا در منطقه ممنوعه شنا کردند.
این دو جوان به‌نام‌های «حاصل ارم» و «اکوان برماس» به ترتیب 24 و 30 ساله اقدام به شنا در منطقه ممنوعه کردند و پس از وارد شدن به داخل آب به‌دلیل عدم آگاهی به فنون شنا و عمق زیاد آب بلافاصله غرق شد.
تیم امداد و نجات غواصی پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات و وسایل لازم جستجو را برای نجات این دو جوان آغاز کردند.
متاسفانه با وجود تلاش‌های گسترده تیم امداد و نجات امروز جنازه این دو جوان در رودخانه هندیجان پیدا و تحویل خانواده‌های آنان داده شد.
فرماندار هندیجان نیز که در محل حادثه حضور داشت ضمن اعلام هشدار جدی به تمام خانواده‌ها و جوانان با اشاره به حادثه مذکور، بی احتیاطی، عدم آشنایی این دو جوان به فنون شنا و بی‌توجهی به هشدارهای ایمنی را عامل بروز چنین حادثه ناگواری دانست و اظهار داشت: شنا در محل‌های ناشناس به‌ویژه محل‌های ممنوع بسیار خطرناک بوده و باعث بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر خواهد شد.
بهروز فرج‌الهی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع حوادث از سوی شهروندان نیز می‌تواند در نجات افراد حادثه دیده بسیار موثر باشد.
وی افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت موارد ایمنی و عدم شنا در رودخانه‌ها نسبت به حفظ جان خود و جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.
فرماندار هندیجان بر افزایش فضاهای ورزشی به‌ویژه استخر در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادث ناگواری در هندیجان نباشیم.

 

 

کشف 60 فقره سرقت اضطراب‌آور در شهرک‌های اقماری

فارس نوشت: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران یگان‌های انتظامی و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با دستگیری 38 سارق، 60 فقره سرقت در شهرستان ورامین و بخش‌های تابعه را کشف کردند.
سیروس فتحی از کشف 60 فقره سرقت در شهرک‌های اقماری ورامین خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مأموران کلانتری بخش قرچک ورامین تلاش‌های گسترده‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: با توجه به شیوه سرقت که در آن سارق با پرسه زدن در کوچه و خیابان های خلوت از باز بودن درب منازل و مجتمع های مسکونی استفاده و اقدام به سرقت اثاثیه داخل حیاط، پارکینگ و راه پله‌ها می‌کرد، مأموران در محل سرقت‌ها به تحقیقات گسترده ای دست زده و به افراد سابقه‌دار و ولگرد مظنون شدند.
این مقام آگاه گفت: سرانجام پس از انجام یکسری تحقیقات گسترده و تعقیب و مراقبت، فردی سابقه‌دار به نام «سجاد- خ» را شناسایی کردند، مأموران با بررسی سوابق وی به راز این سرقت ها پی برده و با فعال کردن منابع محلی مسیر تردد و مخفیگاهش را شناسایی می‌کنند.
فتحی افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شرق استان تهران منتقل کردند.
وی در ادامه با اشاره به اعتراف 10 فقره سرقت منزل و مغازه توسط سارق، از دستگیری 37 سارق دیگر و کشف 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و برملا شدن بیش از 50 فقره سرقت در شهرستان ورامین و بخش قرچک خبر داد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با اعلام اینکه متهمان از طریق دادسرا روانه زندان شدند، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان در خصوص عملکرد کارکنان انتظامی است.

 

 

قاتل دختر 16 ساله در قزوین دستگیر شد

فارس نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری قاتل دختر 16 ساله در کمتر از 12 ساعت در قزوین خبر داد.
سلمان امیری بیان کرد: ساعت 10.50 دقیقه صبح روز دوم مهر ماه پلیس از وجود جسد زنی در شهر محمدیه قزوین مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به دختری 16 ساله بوده که با ضربات متعدد شی نوک تیزی به قتل رسیده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد: پس از شناسایی هویت جسد با بررسی دقیق آثار صحنه و تحقیقات کامل‌تر، مأموران به فردی که به نظر می‌رسید با مقتول آخرین ملاقات را داشته مظنون شده و با هماهنگی قضایی در مدت کمتر از 12 ساعت وی را دستگیر کردند.
وی یادآور شد: پس از دستگیری مظنون با بازبینی بدنی وی، آثار خراش در یکی از دستان او دیده شد که حاکی از درگیری وی و استفاده از چاقو بوده است.
امیری اعلام کرد: مظنون در ابتدا منکر ارتکاب قتل بود ولی در بازجویی‌های فنی سرانجام به قتل دختر 16 ساله اعتراف کرد.
وی انگیزه قاتل را انصراف مقتول از ازدواج با وی عنوان کرد و افزود: به گفته قاتل، مقتول ابتدا به وی ابراز علاقه کرده ولی پس از مدتی از ازدواج با او منصرف شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تأکید کرد: پس از اعتراف قاتل، صحنه بازسازی و متهم 25 ساله با قرار صادره روانه زندان شد.

 

 

عاملان قتل«میثم حمزه‌لو»شناسایی شدند/مربی اسکواش‌بودن مقتول تایید نشده است

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی دو متهم به قتل متواری «میثم حمزه‌لو» خبر داد و گفت: با شناسایی و کسب اطلاعات اولیه به زودی این دو متهم دستگیر می‌شوند.
سردار کاظم علیزاده با بیان اینکه پرونده این حادثه به پلیس آگاهی ارجاع داده شده است گفت: در ساعت1:30 بامداد چهارشنبه ششم مهر خبری مبنی بر نزاع خیابانی بین چهار نفر بر سر اختلافات قبلی به پلیس گزارش شد که به دنبال آن ماموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند دو نفر در جریان این نزاع زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: متهمان پیش از حضور پلیس از محل متواری شدند.
وی افزود: 24 ساعت پس از وقوع این نزاع، پدر میثم که در جریان این درگیری به شدت به وسیله ضربات متعدد چاقو زخمی شده بود به پلیس مراجعه کرد و از فوت پسرش به علت شدت جراحات وارده خبر داد که پس از شنیدن این خبر ماموران پلیس بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
علیزاده با بیان اینکه تاکنون خبری در تایید مربی اسکواش بودن مقتول به دست ما نرسیده است درباره محل این درگیری گفت: این حادثه در خیابان فردوسی خرم‌آباد به وقوع پیوسته است.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی و کسب اطلاعات اولیه دو متهم فراری خبر داد و گفت: با اطلاعات به دست آمده و تلاش پلیس به زودی دو متهم فراری دستگیر می‌شوند.

 

 

برخورد پژو با تریلری هفت قربانی گرفت/تصادف پرایدها هفت کشته و چهار مجروح برجای گذاشت

ایسنا نوشت: معاون عملیات پلیس‌راه کشور با اعلام خبر برخورد یک دستگاه پژو با تریلر ماک در محور قم گرمسار گفت: در این حادثه هفت نفر کشته شدند.
سرهنگ صمد اسفندیاری با بیان اینکه در ساعت 2:15 بامداد روز جمعه ماموران پلیس‌راه آستان قدس در جریان وقوع تصادفی در کیلومتر 45 محور قم- گرمسار قرار گرفتند گفت: ماموران پلیس‌راه با حضور در صحنه حادثه دریافتند یک فقره تصادف میان یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه تریلر ماک به وقوع پیوست که در این حادثه هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند.
به گفته وی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو را علت این حادثه عنوان کرده‌اند.
معاون عملیات پلیس‌راه کشور همچنین با اشاره به برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 30 جاده اسلام‌آباد در استان کرمانشاه گفت: این حادثه که در ساعت 7:15 روز گذشته به علت انحراف به چپ از جانب یکی از پرایدها رخ داد موجب کشته‌شدن هفت تن و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد.
اسفندیاری در ادامه با بیان اینکه 30 درصد تصادفات روز گذشته در جاده‌های برون شهری به علت واژگونی رخ داده است گفت: عدم توجه به جلو، تخطئی از سرعت مطمئنه، ‌ انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم در صدر دیگر علل بروز تصادف در جاده‌های برون شهری قرار دارد.

 

 

باند بزرگ زورگیری و سرقت مسلحانه در دشستان منهدم شد

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند بزرگ زورگیری و سرقت مسلحانه در دشتستان خبر داد.
سردار رضا محمدی‌یگانه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام گزارش چندین فقره سرقت و زورگیری مسلحانه درحوزه‌ استحفاظی دشتستان، بررسی موضوع و تحقیقات بیشتر دراین باره بر‌عهده ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در تحقیقات پلیسی ماموران دو شرور سابقه‌دار به هویت «امید- ش» و«محسن - ن» را که حدود یکسال و نیم پیش پس از اخذ مرخصی از زندان متواری شده بودند را شناسایی کردند.
وی درباره‌ نوع فعالیت این افراد گفت: متهمان که بیشترین تعداد سرقت آنان در شش ماهه‌ نخست امسال بوده است، غالبا راه سرنشینان خودروهای عبوری را سد می‌کردند و پس از تهدید به وسیله سلاح سرد و گرم اموال به‌ویژه طلا و پول نقد آنان را سرقت می‌کردند.
فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه درگیری مسلحانه‌ای نیز میان متهمان و پلیس صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: دو متهم هنگامی که قصد داشتند با تهدید سلاح از خانواده‌ای که به بوشهر سفر کرده بودند، زورگیری کنند، توسط پلیس شناسایی شدند سپس حدود 40 تیر به سمت پلیس شلیک کردند.
محمدی‌یگانه افزود: پلیس با توجه به اینکه در محل افراد دیگری نیز حضور داشتند، از تیراندازی به سوی متهمان خودداری کرد به همین دلیل متهمان از محل متواری شدند، اما چند دستگاه تلفن همراه از آنان در محل باقی‌مانده بود که عوامل پلیس با استفاده از آن این افراد را در شیراز ردیابی و شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه دو متهم در شیراز دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به 30 فقره سرقت و زورگیری مسلحانه اعتراف کرده‌اند.
به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، نبود این باند، می‌توانست باعث کاهش حدود 100 درصدی آمار سرقت مسلحانه در شش ماهه‌ نخست امسال در بوشهر شود.
وی در ادامه با بیان اینکه این افراد اموال سرقتی را بلافاصله پس از سرقت خرج می‌کردند، اظهار کرد: پس از دستگیری تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند و متهمان نیز پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
محمدی‌یگانه همچنین از کشف 169 کیلوگرم انواع موادمخدر در طول یکماه گذشته در سطح استان خبر داد.

 

 

باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره در بروجرد منهدم شد

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از انهدام و دستگیری اعضای یک شبکه تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهدی پورغلامحسین با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر فعالیت عده‌ای از افراد سابقه‌دار در امر تهیه و توزیع تجهیزات ماهوراه‌ای بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پس از شناسایی، در یک عملیات پلیسی متهمان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه افراد دستگیرشده از این شبکه همگی سابقه دارند، گفت: متهمان تاکنون چندین بار در رابطه با تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره دستگیر شده‌اند.
به گفته پورغلامحسین از این باند 337 عدد دیش، 300 عدد پایه و متعلقات ماهواره و 29 عدد ریسیور کشف و ضبط شده است.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس کلانتری‌های سطح شهر بروجرد در عملیات‌های جداگانه تعداد 113 عدد دیش، 208 عدد ال‌ام‌بی، 15 عدد ریسیور و 900 عدد متعلقات مربوط به ماهواره را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

اجرای حکم شلاق سارقان اصلی بانک ملی گتوند در ملاء‌عام

ایسنا نوشت: حکم شلاق سارقان بانک ملی شهرستان گتوند از توابع استان خوزستان در محل وقوع سرقت و در ملاء عام اجرا شد.
محکومان ردیف اول تا سوم پرونده سرقت 2 میلیارد و 30 میلیون و 805 هزار ریال وجه نقد از بانک ملی شهرستان گتوند با هویت «م.د»، «ع.م» و «ج.م» علاوه بر تحمل 6 سال حبس و جریمه نقدی، به تحمل 74 ضربه شلاق و محکوم ردیف چهارم به 6 ماه حبس و یک ضربه شلاق محکوم شده بودند.
حکم شلاق این محکومان پس از قطعی شدن، به صورت علنی و در مقابل بانک ملی گتوند اجرا شد.
نامبردگان در 26 آذرماه سال 89 اقدام به سرقت از بانک ملی گتوند کردند که پس از اطلاع از این واقعه، بلافاصله اقدامات قضایی برای شناسایی سارقان آغاز شد و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته بانک، بازجویی از افراد مظنون، سرکشی به زندان‌های شهرستان‌های اطراف و اعطای نیابت قضایی به استان‌های دیگر، یکی از سارقان در تاریخ 22 دی‌ماه در شهرستان بوکان دستگیر شد. با انتقال این سارق به گتوند و همکاری وی در معرفی دو متهم دیگر، یکی دیگر از سارقان در روزهای پایانی سال گذشته دستگیر شد.
تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق دیگر ادامه داشت و به این ترتیب متهم سوم با برقراری تماس تلفنی با ماموران نیروی انتظامی و اظهار پشیمانی، در 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری خود را به دادگستری گتوند معرفی کرد.
سارقان افراد سابقه‌داری هستند که سابقه شرکت در هفت فقره سرقت از بانک‌های رفاه تاکستان، بانک ملی شهرستان‌های لاهیجان، خمین، اشتهارد کرج، سیروان و مرند و بانک کشاورزی میاندوآب را در پرونده خود دارند.
به موجب حکم صادره، محکومان ردیف اول تا سوم این پرونده که دارای سوابق عدیده کیفری هستند به دلیل ارتکاب جرایم مشارکت در سرقت 2 میلیارد و 30 میلیون و 805 هزار ریال وجه نقد از بانک ملی شهرستان گتوند و یک دستگاه خودروی «ون» از این بانک، به تحمل سه سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق در ملاء‌عام و رد خودروی مذکور محکوم شدند.
هم‌چنین در خصوص مشارکت در تخریب درهای ورودی، قفل، دوربین‌های مداربسته و سیستم دزدگیر بانک، سه سال حبس برای این سارقان پیش‌بینی شده است. متهم ردیف چهارم به هویت «الف.ق» هم به دلیل ارتکاب معاونت در سرقت، به تحمل 6 ماه حبس و یک ضربه شلاق محکوم شد.
هم‌چنین با توجه به سوابق کیفری متعدد محکومان به‌ویژه در امر سرقت از بانک‌ها و شرکت در قاچاق کالا، دادگاه از باب تتمیم مجازات، هر چهار متهم را به اقامت اجباری به مدت سه سال در شهرستان‌هایی دور از محل سکونت محکوم کرد.

 

 

نزاع برسر محل چرای دام، قتلی را رقم زد

ایسنا نوشت: مردی که به دلیل اختلاف بر سر محل چرای دام در یک نزاع، فردی را با سلاح گرم از پای درآورده بود، دستگیر شد.
ماموران انتظامی شهرستان ملایر در ظهر بیست و دوم مرداد ماه سال جاری از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی «110» در جریان نزاع منجر به قتل در روستای «چشم پهن» قرار گرفتند.
با دریافت این خبر بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی ملایر برای تعیین صحت و سقم این گزارش به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل با جسد بی‌جان یکی از روستائیان مواجه شدند که با شلیک گلوله‌ای از پای در آمده بود.
با تعیین صحت این گزارش، ماموران انتظامی ملایر مراتب را به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع و با حضور کارآگاهان در محل تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده‌ آغاز شد.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند میان چند تن از روستاییان بر سر محل چرای دام اختلافی پیش آمده که این اختلاف به درگیری مسلحانه منجر شد که در این راستا کارآگاهان پلیس هفت تن از عاملان این نزاع منجر به قتل را شناسایی و دستگیر کردند.
همچنین ماموران در بازرسی از این افراد سه قبضه سلاح و مهمات کشف و ضبط کردند، با وجود این که کارآگاهان پلیس آگاهی هفت تن از عاملان این نزاع را شناسایی و دستگیر کرده بودند، اما با تحقیقات بیشتر دریافتند که متهم به قتل و عامل اصلی نزاع قبل از حضور ماموران پلیس از محل حادثه متواری شده بود.
با کسب این خبر ماموران، شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار داده تا این که با انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام متهم به قتل متواری که «عسگر» نام داشت را دستگیر کردند.
با وجود این که متهم به قتل در اعتراف خود صراحتا به عمل مجرمانه اعتراف کرده بود، اما ماموران پلیس دریافتند که قتل به وسیله سه قبضه سلاح مکشوفه در صحنه جرم رخ نداده است، به همین دلیل با بررسی تخصصی و وجود شواهد و قرائن اسلحه چهارم را که متعلق به متهم بود را در مکانی دور پیدا کردند.
متهم به همراه پرونده‌ متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

 

 

دستگیری شکارچی متخلف در سمنان

ایسنا نوشت: شکارچی یک رأس قوچ و یک قلاده گرگ در کوه‌های شاهوار شهرستان شاهرود دستگیر شد.
ماموران گشت سیار اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود پس از مشاهده حضور شکارچی متخلف در محدوده کوه شاهوار، منطقه مورد نظر را محاصره و در یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته، شکارچی متخلف را دستگیر کردند.
ازاین شکارچی لاشه یک راس قوچ وحشی و یک قلاده گرگ به همراه یک قبضه سلاح قاچاق کشف و ضبط شد و شکارچی متخلف پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قانونی داده شد.
لازم به ذکر است جریمه شکار غیر مجاز هر رأس قوچ وحشی6 میلیون و 400 ریال و هر قلاده گرگ 800 هزار ریال است که متخلف باید آن را به خزانه دولت واریز کند.

 

 

اختلافات خانوادگی زنی را به آغوش مرگ سپرد

ایسنا نوشت: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فوت یک زن بر اثر پرت شدن از خودروی سواری پراید و برخورد با کامیون خبر داد.
سرهنگ احمد عسگری‌نژاد با بیان اینکه این حادثه در ساعت 15: 22 چهارشنبه ششم مهر ماه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان محدوده پل شوشتری رخ داده است، خاطرنشان کرد: راننده پراید که مردی 32 ساله است به علت مشکلات خانوادگی با همسر خود در حین رانندگی بحث و مجادله می‌کند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه این بحث همسر 21 ساله خود را از در سمت شاگرد خودروی سواری به بیرون پرتاب کرده است که در همین هنگام یک کامیون با وی برخورد کرده و متواری شده است.
به گفته عسگری‌نژاد این زن 21 ساله در دم فوت کرده است.
وی با بیان اینکه پرونده پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی و انجام تحقیقات بیشتر به مراجع قضایی تحویل داده شده است گفت: پلیس هم‌اکنون مشغول شناسایی راننده متواری کامیون است.

 

 

سقوط از طبقه دوازدهم اکباتان قربانی گرفت/آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی پنج مجروح برجای گذاشت

ایسنا نوشت: مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از فوت یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.
حسن عباسی با اعلام این خبر افزود: این حادثه در ساعت 7:41 صبح شنبه به عوامل اورژانس اطلاع داده شد که در جریان آن یک آقای 25 ساله از طبقه دوازدهم یکی از ساختمان‌های مسکونی شهرک اکباتان به پایین سقوط کرده بود.
وی همچنین از مصدومیت پنج نفر در حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان زمزم خبرداد و گفت: وقوع این حادثه در ساعت 13:17 چهارشنبه ششم مهرماه سبب مصدومیت دو مرد و سه زن شده است که مصدومان آن توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شده‌اند.

 

 

کودک آزاری دختر 2.5 ساله را راهی بیمارستان کرد

فارس نوشت: دختر 2.5 ساله‌ای در بوئین زهرا بر اثر کودک آزاری از سوی پدر و مادرش راهی بیمارستان شد.
دختر بچه 2.5 ساله‌ای که بر اثر کودک‌آزاری از سوی پدر و مادرش دچار جراحت و سوختگی شده بود، با اطلاع اورژانس اجتماعی بهزیستی استان قزوین به بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا منتقل شد.
این کودک 2.5 ساله توسط پدر و مادر خود که اعتیاد به مواد مخدر هروئین و تریاک داشتند، مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفت به طوری که قسمت‌های مختلفی از دست، پا و صورت این کودک توسط فندک و سیگار دچار سوختگی شده بود.
با توجه به اطلاع همسایه‌ها از اذیت و آزار این کودک توسط پدر و مادرش و مشاهده زخم‌های متعدد و کبودی بر روی صورت و دستان این کودک، با اورژانس اجتماعی بهزیستی تماس گرفته که با حضور اورژانس اجتماعی این کودک به بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا منتقل شد.
پدر 24 ساله و مادر 23 ساله این کودک 2.5 ساله اهل استان فارس بوده و حدود یک سال است که در روستای عصمت آباد بوئین زهرا ساکن شده بودند که با توجه به کودک آزاری فرزند 2.5 ساله خود و اعتیاد به مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برند.
با توجه به عدم صلاحیت پدر و مادر، سازمان بهزیستی حضانت این کودک 2.5 ساله را خواهد گرفت.

 

 56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =