برگزاری نخستین همایش تجلیل از ستارگان ماندگار ورزش اروند

نخستین همایش تجلیل از ستارگان ماندگار ورزش اروند از جمله پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مدال‌آور ورزش آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از منطقه آزاد اروند، شامگاه (پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه) همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، طی آئینی با حضور مسئولان فرهنگی و ورزشی و جمعی از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نخستین همایش تجلیل از ستارگان ماندگار ورزش اروند در سالن ۷۰۰ نفره سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این آئین ۶۳ پیشکسوت و مربی در رشته‌های مختلف و ۱۴ ورزشکار مقام‌آور در مسابقات بین‌المللی و المپیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه این همایش مدیر ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، شور و نشاط جوانان قهرمان این منطقه را در سایه توجه خداوند و تلاش ورزشکاران برشمرد و اظهار کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران منطقه آزاد اروند عزت و تعالی را برای کشور به همراه آورده است.

پیمان ادیبی، جایگاه ورزش آبادان و خرمشهر را در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی خواند و افزود: تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران، حمایت از روحیه جوانمردی و اخلاق در جامعه است.

وی با بیان اینکه ورزش این منطقه قابلیت‌های زیادی دارد و با توجه به آنها می‌توان آینده درخشانی را ترسیم کرد، گفت: برگزاری این گونه همایش‌ها، افزایش روحیه و انگیزه ورزشکاران را به همراه دارد و سعی داریم ادامه داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =