وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ابلاغیه ای به معاونان این وزارتخانه اعلام کرد : باید قانون آیین نامه ارتقاء کیفیت خودرو و سایر محصولات صنعتی به طور کامل اجرایی شود.<BR>

 مهدی غضنفری  پيرو تصويب كليات قانون آئين نامه ارتقاء كيفيت خودرو و ساير محصولات صنعتي ضمن اشاره به اجراي كامل مفاد اين ابلاغيه، بر اهتمام هرچه بيشتر معاونت ها و سازمان هاي تابعه وزارتخانه،در راستاي پيشبرد اهداف كيفي توليدات و محصولات صنعتي تاكيد كرد.

بر اساس اين ابلاغيه از آنجا كه توزيع اقلام صنعتي بدون تایيديه سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران از تاريخ 5 خرداد ماه سالجاري ممنوع بوده است ، پس روساي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و سازمان توسعه معادن و صنايع معدني ايران و همچنين مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران موظف هستند تا همكاري مناسب و كاملی را با سازمان استاندارد در زمينه اجراي دقيق اين قانون در سطح كشور داشته باشند.

در ابلاغیه وزیر صنعت ، معدن و تجارت شناسايي واحدهاي توليدكننده صنعتي و معرفي آنها به سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ، همچنين كمك به شناسايي ديگر مراكز صادركننده پروانه توليد و برگزاري جلسه با دست اندركاران توليد و واردات خودرو و ساير محصولات صنعتي به منظور آمادگي جهت اجراي قانون مذكور و اطلاع رساني لازم در اين زمينه از جمله مواردي است كه مورد تاكيد قرار گرفته است .

براين اساس، دستگاه هاي مذكور بايد هر3 ماه يك بار گزارش اقدامات و فعاليت هاي خود را به صورت منظم به وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان استاندارد وتحقيقات صنعتي ايران ارائه كنند.

/39/39

 

کد خبر 180383

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    3 0
    این ابلاغیه را منتشر کنید تا مردم هم بدانند.
  • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    8 0
    از اين دستور ها و قوانين رنگارنگ زياد بوده و شما تكرار راه بي نتيجه قبلي رو دارين ادامه ميدين نتيجشم كاهش چشمگير صادرات و افزايش افسار گسيخته قيمت خودروهاي با بهانه هاي مختلف و فاصله گرفتن هرچه بيشتر با تكنولوژي روز دنيا خودرسازي در مورد كيفيت همين پژو 206 تحويلي امسال كه خودرسازان ادعاي افزايش كيفيت دارند جنس مواد داخل خودرو مقايسه كنيد با مدل هاي قبل 84 افت كيفيت به شدت محسوسه.در ضمن اقاي وزير هر خودرويي در زمان خودش خودري با ارزش و قابل توجه هستش وقتي پژو و پرايد و وانت نيسان و پيكان و... بعد از 30 سال هيچ ارزشي ندارند وفقط سودهاي كلان براي انحصار طلبان خودرسازي درميان داره
  • بدون نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    9 0
    خودروسازان داخلي به خاطر انحصار و عدم دغدغه فروش نيازي به هيچ تبليغي براي بازار يابي ندارند و حتي اگهي فروش زونامه هم نمي زندد و چون مردم كه مي خوان خودرو بخرند محصولات رو مي شناسند و از سر ناچاي بايد يا از ايران خودر بخرند يا سايپا . يا 130درصد تعرفه 40درصد سود رانت خورهاي نورچشمي كه برگه ثبت سفارش دارند بخرند
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    4 0
    اقاي وزير چرا ثبت سفارشات رو ازاد نمي كنيد تا هم سود و رانت حذف بشه و الان علنن حتي در روزنامه ثبت سفارش ها بفروش ميرسه با قيمت هاي كذايي كه تاثير به سزايي در گراني هاي اخير داره معني نداره خودري 2011 از عرض چند ماه حداقل بين 10 تا 30 ميليون افزايش قيمت پيدا كنه!!يا چرا بنز و ب ام و هاي وارادتي چون چند نفر فقط برگه ثبت سفارش دارند با سودهاي 50 تا 100 ميليوني و حتي بيشتر بفروشند؟
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    آقا من هم جوان لیسانسه بی کارم.چرا به بهانه اشتغال یک سری نورچشمی هفتاد میلیون بایدباج بدن.تعطیل کنید این دکان رو. ما که بیکار داریم اینها هم روش.بهمون میخندن بخدا. میگن اینها حالیشون نیست.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین