روزنامه جام‌جم نوشت:

مردی که همسرش را در شهرری با خودرو زیر گرفته و قصد جان او را داشت، از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
ساعت 4 بامداد 13 مهر امسال مرد غریبه‌ای در تماس با سامانه 115 اورژانس شهرری از زخمی شدن یک زن در زیر پل سیمان خبر داد و برای نجات او درخواست کمک کرد. دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس در محل، زن زخمی به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد و با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت. مرد میانسال که زن زخمی را یافته بود، با احضار به مرکز پلیس بازجویی شد و گفت: ورزش صبحگاهی می‌کردم که صدای فریادهایی را از زیر پل شنیدم. سراسیمه به سمت پل رفتم و دیدم یک زن زخمی شده و کمک می‌خواهد.
ماموران پس از به هوش آمدن زن در بیمارستان، به تحقیق از او پرداختند اما زن جوان درباره حادثه حرفی نمی‌زد آنها از مددکاران بیمارستان خواستند با او صحبت کنند تا شاید زن بیمار متقاعد شده و با ماموران حرف بزند.


ردپای شوهر در حادثه
مددکاران در گفت‌وگو با زن مجروح متوجه شدند خانواده او در شهرستان زندگی می‌کنند و او از 8 ماه پیش که ازدواج کرده، به تهران آمده است. در ادامه معلوم شد، شوهرش او را با خودرو زیر گرفته و با حضور در بیمارستان و ملاقات با او، تهدید کرده اگر حرفی بزند یا از او شکایت کند وی را خواهد کشت. ماموران با به دست آمدن این اطلاعات، دوباره به تحقیق از زن جوان پرداختند.


زن جوان از شب حادثه گفت
زن مصدوم که به شدت وحشتزده بود، به پلیس گفت: 8 ماه پیش ازدواج کردم. چند ماه بعد از این وصلت اخلاق و رفتار شوهرم تغییر کرد و مدام مرا کتک می‌زد. خانواده‌اش همیشه در زندگی‌مان دخالت می‌کردند و آرامش را از من گرفته بودند. زن جوان اضافه کرد: چند بار قهر کرده و به خانه مادرم در شهرستان رفتم، اما فایده‌ای نداشت. چندی پیش او مرا تهدید کرد و به زور به یک دفترخانه در شهرری برد و خواست تا مهریه 400 سکه‌ای‌ام را به او ببخشم که از ترس جانم، به خواسته‌اش عمل کردم.وی افزود: همسرم چند روز پیش از حادثه به من گفت که از رفتارهایش پشیمان شده و می‌خواهد گذشته را جبران کند. او گفت، می‌خواهد خودرویش را به نام من ثبت کند.
زن جوان در رابطه با شب حادثه یادآور شد: آن شب شوهرم گفت: باید ابتدا برای شماره‌گذاری خودرو به جاده خاوران و سپس به دفترخانه برویم. ماجرای ثبت خودرو به نام خودم را با یکی از دوستانم در میان گذاشته بودم. شوهرم خواست پیش از حرکت طلاهایم را در خانه بگذارم و بعد به سمت جاده خاوران حرکت کردیم. وی اضافه کرد: شوهرم در نزدیکی پل سیمان خودرو را متوقف کرد و از من خواست به دلیل خرابی خودرو پیاده شوم. چند قدمی از خودرو دور شده بودم که یکباره او مرا زیر گرفت. زن افزود: به سختی می‌خواستم بلند شوم که خودرو سرعت گرفت و دوباره ضربه‌ای به من زد که این بار دیگر نتوانستم حرکت کنم تا این که یک مرد رهگذر به کمکم شتافت و بعد امدادگران اورژانس نجاتم دادند. وقتی به هوش آمدم، شوهرم بدون اطلاع مسوولان بیمارستان به سراغم آمد و تهدید کرد اگر حرفی بزنم، این بار مرا خواهد کشت. 


بازداشت شوهر فراری در بیمارستان
در پی اظهارات زن نجات یافته، شوهر وی با دستور قضایی بازپرس سوری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش وقتی به بیمارستان آمده بود تا از وضعیت همسرش باخبر شود، از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.
متهم با انتقال به اداره 10 پلیس آگاهی تهران در بازجویی با بیان اظهارات متناقض مدعی شد، همسرش دروغ می‌گوید و نمی‌داند چه کسی قصد جان او را داشته است. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا - بوشهر IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    10 0
    حيف اسم مرد به اين آدمها . بعضي زنها اينقدر بدبختند كه شوهر نحوه كشتن زنش را با كمال بي غيرتي تدوين و با كمال پر رويي اجرا ميكند. خاك بر سر همچون شوهري. نادون اين زن ناموست هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميداني يانه كو شرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اي روزگار
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    9 0
    این شخص از حیوان هم پست تر و رذل تر است با همان ماشین باید او را زیر گرفت