مروری بر حوادث ایران در پنجشنبه 12 آبان 1390

درخواست مهریه 2 جاری برای تنبیه شوهران لاابالی

روزنامه جام‌جم نوشت: 2 جاری جوان وقتی بعد از 3 سال بلاتکلیفی و نرفتن به خانه بخت پی بردند شوهرانشان به آنها خیانت می‌کنند، با حضور در دادگاه خانواده شهرستان شهریار، مهریه 313سکه‌ای خود را خواستند.
2 زن جوان با حضور در شعبه هفتم دادگاه خانواده شهریار روز گذشته از شوهرانشان شکایت کردند. یکی از شاکیان به قاضی دادگاه گفت: آذر سال 87 مرد جوانی به خواستگاری‌ام آمد و یک ماه بعد عقد کردیم. قرار بود بعد از چند ماه زندگی مشترکمان را شروع کنیم، اما تاکنون با گذشت 3 سال همچنان بلاتکلیف هستیم. رفتار شوهرم چند ماه بعد از مراسم عقدمان تغییر کرد، به طوری که حاضر به دیدن اعضای خانواده‌ام نبود. هربار اعتراض می‌کردم، کتکم می‌زد و هر روز سوءظن و بدرفتاری‌هایش بیشتر می‌شد.
شاکی با اشاره به ارتباط غیراخلاقی شوهرش گفت: چند روزی شوهرم را تعقیب کردم تا این‌که او را با یک زن غریبه دیدم و یک‌باره کاخ آرزوهایم فرو ریخت. شوهرم به من خیانت کرده و حاضر به ادامه این زندگی نیستم. شوهرم وقتی پی برد رازش فاش شده و قصد شکایت از او را دارم، تلفنی مرا تهدید به قتل کرد. او مرد بی‌مسوولیتی است و من مهریه‌ام را می‌خواهم.
در پی اظهارات این شاکی، جاری‌اش نیز گفت: من در مراسم نامزدی جاری‌ام با برادر شوهر او آشنا شدم و پس از یک ماه عقد کردیم. شوهرم و برادرش به من و جاری‌ام خیانت کرده و با زن‌های غریبه ارتباط غیراخلاقی دارند. او 3 سال است مرا بلاتکلیف گذاشته و هنوز به خانه بخت نرفته‌ام. این زندگی که با دروغ و بدبختی شروع شده است، پایان خوشی ندارد. به همین دلیل من هم مهریه‌ام را می‌خواهم.
در پی اظهارات این دو جاری، قاضی دادگاه دستور احضار 2 برادر ـ که شوهران آنها بودند ـ را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی از آنها صورت گیرد.

 

 

نجات جوان 25 ساله از زیر آوار

روزنامه خراسان نوشت: ارتفاع زیاد قطعات فلزی بار شده روی جرثقیل خاور، جان جوان 25 ساله ای را به خطر انداخت. بعد ازظهر روز گذشته ماموران آتش نشانی در جریان یک مورد ریزش آوار در منطقه خین عرب قرار گرفتند که بلافاصله 3 دستگاه خودروی امداد از ایستگاه های 10، 3 و 21 به سمت محل حادثه عازم شدند.
مدیر حوزه 2 آتش نشانی مشهد درباره حادثه گفت: ارتفاع زیاد فلزات بار شده روی جرثقیل باعث گیر کردن آن ها با کابل های دکل برق و در نتیجه کشیده شدن کابل های ستون برق اطراف شده بود. مجید شادی افزود: کشیده شدن کابل های برقی که به دیوار یک کارگاه متصل بود، باعث ریزش دیوار بزرگ و بلند شد که طی این حادثه جوان 25 ساله ای که در این کارگاه مشغول به کار بود، زیر آوار گرفتار شد. مردم بلافاصله جوان را از زیر آوار بیرون آوردند و وی با اورژانس به بیمارستان منتقل و اقدامات ایمنی بعدی توسط ماموران آتش نشانی انجام شد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =