خبرنگاران از معاضدت قضایی برخوردار می‌شوند

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، خبرنگاران از خدمات رایگان معاضدت قضایی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، از آنجایی که دو حرفه وکالت و روزنامه‌نگاری در بسط و گسترش آگاهی‌های عمومی و ارتقای حقوق اساسی ملت نقش بسزایی ایفا می‌کنند و همچنین در چارچوب همکاری‌های حرفه‌ای، ترویجی، آموزشی و فرهنگی متقابل میان نهادهای صنفی، تفاهم‌نامه همکاری میان اسکودا و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران منعقد خواهد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه تمامی خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که به سبب فعالیت‌های حرفه‌ای خود دچار مشکلات حقوقی و قضایی می‌شوند می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از خدمات رایگان معاضدت قضایی اسکودا برخوردار شوند.

برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در حوزه‌های «حقوق و رسانه» و نیز «روابط عمومی و ارتباطات» از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.

این تفاهم‌نامه روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه جاری در مراسمی با حضور روسای اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران و جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه به امضا می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس اسکودا نسبت به مصوبه مجلس علیه نهاد وکالت

تجمع اعتراضی وکلای سراسر کشور برگزار شد/ عکس

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1825151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =