۵ نفر
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
معرفی 5 مرکز تماس برتر ایران در سال 1402

در این مقاله، پنج مرکز تماس برتر ایران در سال 1402 را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز تماس یکی از ابزارهای اصلی ارتباطی بین کسب وکارها و مشتریان است. این مراکز با مدیرت تماس ها و ارائه خدمات به مشتریان، نقش اساسی در ارتقای رضایت‌مندی مشتریان، افزایش فروش و درآمد کسب و کارها دارند.

مرکز تماس دفتر شما

معرفی 5 مرکز تماس برتر ایران در سال 1402

با برون سپاری مرکز تماس خود به شرکت دفترشما، بدون نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت می‌توانید مرکز تماس کسب و کارتان را راه اندازی کنید. با این روش شما به هیچ گونه خرید تجهیزات و استخدام نیرو احتیاج نخواهید داشت. دفترشما به آدرس DAFTARESHOMA.COM از کارشناسان حرفه ای و باتجربه ارتباط با مشتری خود جهت پاسخگویی به تماس‌های مشتریان استفاده می کند. در واقع بیش از هزاران کسب و کار کوچک و بزرگ از این روش استفاده می کنند. برای استفاده از مرکز تماس دفتر شما، یکی از پکیج های منشی مجازی را انتخاب کرده تا در عرض 5 دقیقه صاحب یک خط ثابت تلفن ابری و اپراتور حرفه ای برای پاسخگویی به مشتریان خود شوید. اپراتورهای دفترشما فقط تماس‌هایی که خودتان تعیین می‌کنید را به شما انتقال می‌دهند پس در وقت خود صرفه جویی قابل توجهی خواهید کرد. همچنین دفترشما اولین مرکز تماس (کال سنتر) هوشمند در ایران است که برخلاف قوانین سخت گیرانه مراکز تماس دیگر، امکان پاسخگویی به حجم تماس کم (زیر ۱۰ هزار دقیقه در ماه) را نیز دسترس مشتریان خود قرار می دهد.

مزایای مرکز تماس مجازی دفترشما چیست؟

  • عدم نیاز به زیرساخت و ساده بودن راه اندازی
  • مقرون به صرفه بودن
  • دایورت رایگان روی شماره موبایل و ثابت خود و همکارانتان
  • پاسخگویی حرفه ای تر و بالا بردن سطح رضایت مشتری
  • انعطاف در ساعات کاری
  • صندوق صوتی، دریافت و ارسال فکس اینترنتی
  • سانترال مجازی حرفه ای
  • در سرویس منشی مجازی، 5 اپراتور جایگزین در صورت عدم حضور منشی اختصاصی پاسخگوی تماس ها خواهند بود.
  • پورتال آنلاین در واقع فضایی آنلاین برای مشترکان دفترشماست تا با مراجعه به آن بتوانند سریع و راحت سرویس های دفترشما را خریداری یا تمدید کنند و تنظیمات سرویس‌های خود را در هر لحظه از شبانه روز تغییر دهند.
  • شماره تلفن هایی که دفترشما به مشترکان خود با مالکیت دائمی عرضه می‌کند، شماره تلفن کد 2،7 و 9 تهران است که میان کسب و کارها از محبوبیت زیادی برخوردار است.
  • از دیگر مزایای خرید خط تلفن ثابت از دفتر شما می‌توان به قابلیت دریافت گزارشی از تماس‌ها اشاره کرد. شما هر تماسی که دریافت کنید، بلافاصله گزارشی از آن تماس به صورت پیامک و ایمیل برایتان ارسال می شود. به علاوه، در سرویس منشی، مکالمات ضبط می شوند و در صورت نیاز می توانید به آنها مراجعه کنید.

مرکز پشتیبانی آنلاین علی بابا

مرکز پشتیبانی آنلاین علی بابا یک سرویس ارتباط مستقیم با مشتریان است که امکان ارتباط با نمایندگان شرکت را فراهم می‌کند. این مرکز پشتیبانی به مشتریان کمک می‌کند تا سوالات خود را پیرامون محصولات یا خدمات علی بابا مطرح کنند، مشکلات فنی را حل کنند یا اطلاعات بیشتری درباره خدمات و محصولات شرکت بدست آورند. نمایندگان مرکز پشتیبانی آنلاین علی بابا به مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین تجربه ممکن را از خرید و استفاده از محصولات یا خدمات شرکت داشته باشند. این مرکز پشتیبانی از طریق تلفن، چت آنلاین، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی قابل دسترسی است تا مشتریان بتوانند به راحتی با نمایندگان ارتباط برقرار کنند و نیازهای خود را برطرف کنند.

مرکز تماس رعد

مرکز تماس رعد الغدیر در زمینه ارائه خدمات تحقیقات بازار، پشتیبانی فنی، سنجش رضایت مشتریان، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نظر سنجی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، جمع آوری اطلاعات، نظارت بر عملکرد خدمات تلفنی و اطلاع رسانی فعالیت می کند.

مرکز تماس مجموعه دیجی کالا

معرفی 5 مرکز تماس برتر ایران در سال 1402

مرکز تماس مجموعه دیجی کالا یک واحد ارتباطی است که به مشتریان این مجموعه امکان برقراری ارتباط تلفنی مستقیم با کارشناسان مربوطه را می‌دهد. این مرکز تماس به مشتریان کمک می‌کند تا سوالات خود را مطرح کرده و مشکلات خود را به راحتی حل کنند. همچنین، این مرکز تماس به مشتریان امکان می‌دهد تا از طریق تماس تلفنی سفارشات خود را ثبت کرده و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات مجموعه دیجی کالا بدست آورند. در واقع شما با تماس با مرکز تماس دیجی کالا به تلفن گویای دیجی‌کالا وصل شده و می‌توانید با توجه به راهنما، سؤال و موضوع خود را مطرح کنید؛ این موضوعات می‌تواند در مورد شرایط خرید، شرایط مرجوعی یا شکایت از تأمین‌کننده و حتی تیم دیجی‌کالا حین تحویل کالا باشد.

مرکز تماس خطوط تلفن همراه

مرکز تماس اپراتورهای تلفن همراه از مشتریان خود پشتیبانی می کنند و افراد برای آگاهی از خدمات، سرویس ها، تعرفه ها و بدست آوردن هر اطلاعاتی راجع به اپراتور، به آن مراجعه می کنند. مزیتی که مرکز تماس مجازی دفترشما نسبت به دیگر مراکز تماس مجازی دارد این است که شما جهت پاسخگویی به تماس‌های کسب و کارتان نیاز به استخدام هیچ گونه اپراتوری ندارید. در حقیقت از اپراتورهای با تجربه و حرفه‌ای دفترشما برای پاسخگویی به تماس‌های مشتریان شما استفاده خواهیم کرد. راه اندازی مرکز تماس دفتر شما به راحتی و در عرض 5 دقیقه امکان پذیر است.

خبر خوب این است که قبل از خرید مرکز تماس دفترشما، شما می توانید به مدت 15 روز رایگان امکانات پیشرفته و بی نظیرسرویس های تلفن گویا و منشی مجازی مرکز تماس دفترشما را تست کرده و بعد با خیالی آسوده هر سرویسی را که می خواهید خریداری کنید.

کد خبر 1849127

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =