رئیس مجلس خبرگان گفت: تهمت و تخریب نباید در عرصه انتخابات وجود داشته باشد. نباید در عرصه انتخابات و رقابت خوبی و بدی را با هم مخلوط کنیم، چرا که دنیا ارزشی ندارد و تنها صداقت است که به درد آخرت ما می خورد.

به گزارش خبرآنلاین، اولین نشست جبهه متحد اصولگرایان در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد. آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در این نشست با بیان اینکه حضور بنده در نشست سراسری اصولگرایان به معنای این است که بگویم تا آخر پای وحدت اصولگرایان ایستاده ایم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نمونه ای از انقلاب صدر اسلام بود.
دبیر کل هشتاد ساله جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: همه باید با هم باشیم و خیر یکدیگر را بخواهیم، برخی کدورت ها نباید موجب شود ما بهانه ای برای جدایی پیدا کنیم و از هم دور شویم.
وی با بیان اینکه در بسیاری از انقلابها صفا و صمیمیت مشاهده نمی شد اما انقلاب اسلامی ملت ایران با شور و صفا و صمیمیت پیروز شد، تاکید کرد: صداقت در رفتار و صفا و صمیمیت است که به درد مومنان می خورد.
 اهم سخنان آیت الله مهدوی کنی را در ادامه بخوانید:
* ( خطاب به حاضران) شما صادق هستید و ما می خواهیم همراه شما باشیم تا خداوند به عنوان صادقان ما را هم بپذیرد.
*  سلامت دل و صداقت است که همواره برای انسان کارایی دارد. بیایید برای این انقلاب و کشورمان و خدمت به امام و رهبری و پشتیبانی از ایشان به مردم و خداوند راست بگوییم و با صدق و صفا وارد عرصه انتخابات مجلس نهم شویم.
*  تهمت و تخریب نباید در عرصه انتخابات وجود داشته باشد. نباید در عرصه انتخابات و رقابت خوبی و بدی را با هم مخلوط کنیم، چرا که دنیا ارزشی ندارد و تنها صداقت است که به درد آخرت ما می خورد.
 * چرا امام پیروز شد و با شکوه و جلال آمد و از دنیا رفت ؟ صداقت و راست گفتاری امام خمینی (ره) بود که مردم را جذب کرد چرا که برای مردم ارزش قائل بودند.
* باید کاری کنیم که بعد از دنیا رفتن و در آخرت با روی باز برویم و خجالت زده نباشیم. نباید به اسم دین و اسلام کار ناشایست انجام دهیم.
 * اصولگرایان باید خرده گیری ها را کنار بگذارند و با هم باشند .اگر با یکدیگر باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند. همه باید با هم باشیم و خیر یکدیگر را بخواهیم . برخی کدورت ها نباید موجب شود ما بهانه ای برای جدایی پیدا کنیم و از هم دور شویم.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام PL ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    0 1
    من کاملا با حرف ایشان موافقم و اعتقاد دارم دشمنان بهترین سلاحی که اگر بتوانند از آن استفاده کنند همان تفرقه است هوشیار باشیم