همکاری دنزل واشینگتن و اسپایک لی برای بازسازی فیلم کوروساوا

دنزل واشینگتن و اسپایک لی برای بازسازی «بالا و پایین» کوروساوا با A۲۴ و اپل همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین- دنزل واشینگتن و اسپایک لی برای پنجمین فیلم مشترکشان دوباره با هم کار می‌کنند. حاصل آخرین کار مشترک آنها فیلم «نفوذی» محصول سال ۲۰۰۶ بود.

این فیلم مهیج که تولید آن در ماه مارس آغاز می‌شود، بازسازی انگلیسی زبان فیلم پلیسی آکیرا کوروساوا به نام «بهشت و دوزخ» یا عنوان انگلیسی آن «بالا و پایین» است. این فیلم که از معدود فیلم‌های پلیسی کوروساوا است، سال ۱۹۶۳ با بازی توشیرو میفونه با اقتباس از رمان اد مک‌بین به نام «باج پادشاه» ساخته شد و درباره ویرانی یک تاجر در پی پرداخت کردن یا نکردن باج به آدم‌ربایان است.

به روایت مهر ؛فیلمنامه «بالا و پایین» را آلن فاکس و اسپایک لی نوشته‌اند. اسپایک لی علاوه بر کارگردانی، به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم حضور خواهد داشت و تاد بلک تهیه کننده فیلم است.

لی و واشینگتن قبلاً در فیلم‌های «بهترین بلوز»، «مالکوم ایکس»، «او بازی را برد» و «نفوذی» همکاری کرده‌اند. این همچنین نشان‌دهنده یک همکاری دیگر واشینگتن با تاد بلک است که پیش از آن در «حصارها»، «بلک باتم ما رینی» و «اکولایزر» با هم کار کرده بودند.

این فیلم همچنین دومین همکاری واشینگتن با اپل پس از «تراژدی مکبث» است که دهمین نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای وی به ارمغان آورد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =