اسماعیلی: حضور مردم پرشورتر از سالیان قبل است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم پرشورتر از سالیان قبل است.

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با بیان این مطلب، در جمع خبرنگاران افزود: آغاز چهل و ششمین بهار انقلاب اسلامی را خدمت مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: حضور باشکوه امروز مردم مثل هر سال، مجالی برای ابراز وفاداری تاریخی مردم به آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبر معظم انقلاب است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: امسال هم برخلاف همه تبلیغات منفی دشمنان انقلاب اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر از سالیان قبل است و ملت ایران در همه نقاط کشور به صحنه آمدند و انشاالله حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد و امروز هم به روزی تاریخی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: امیدوار هستیم این حضور باشکوه زمینه برگزا ی با شکوه انتخابات یازدهم اسفند را فراهم کند.

وزیر فرهنگ با اشاره به تحولات غزه تصریح کرد: نهضت مردم ایران در طول بیش از شصت سالی که از آغاز آن می گذرد، علاوه بر آرمان های بزرگی که برای رهایی مردم داشت، شعارهای مهمی از جمله مبارزه با صهیونیسم و دفاع از حق مردم فلسطین نیز داشته است.

وی با بیان اینکه این شعار و آرمان در این شصت سال بدون هیچ تغییر و نقطه ضعفی حرکت کرده است، افزود: این راهپیمایی انشاالله برای مردم غزه پیروزی و نصرت بزرگتر را به ارمغان خواهد آورد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =