گروه‌های فلسطینی: بدون توقف فراگیر جنگ، توافقی صورت نمی‌گیرد

گروه‌های فلسطینی تأکید کردند که هرگونه توافق یا معامله تبادل اسرا تنها با توقف فراگیر جنگ صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند: هرگونه توافق یا معامله تبادل اسرا تنها از طریق توقف فراگیر جنگ علیه ملت ما در غزه صورت خواهد گرفت. اداره نوار غزه یک موضوع ملی فلسطینی داخلی است و هرگز به اشغالگران و حامیان آن اجازه مداخله یا تحمیل قیمومیت بر ملتمان را نخواهیم داد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است: ما از موضع برادرانمان در مصر که با طرح‌های کوچاندن مردم غزه و اشغال محور مرزی مصر و فلسطین مخالفت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم. ما از عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر می‌خواهیم به گشودن گذرگاه مرزی رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه و انتقال مجروحان به خارج از غزه برای نجات جان هزاران نفر از آنها ادامه بدهد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه تأکید شده است: ما مردم کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و فرزندان امتمان را به مقاومت و ایستادن در مقابل رژیم اشغالگر و شریکش آمریکا دعوت می‌کنیم.

گروه‌های فلسطینی تأکید کردند: نبرد طوفان الاقصی یک تحول استراتژیک در سطح مسئله فلسطین و در راستای پاسخ طبیعی به طرح‌های رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان علیه کرانه باختری و قدس بود. مقاومت حق مشروعی در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها و حامیانشان تا زمان تحقق آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت برای ملت فلسطین است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =