تاکید تقوی بر اصلاح امور فدراسیون والیبال/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود

رئیس جدید فدراسیون والیبال تأکید کرد، اولویت او و تیمش اصلاح امور مربوط به این فدراسیون ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میلاد تقوی پس از انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: زمان زیادی در اختیار نداریم و اردوهای تیم ملی از پایان فروردین ماه آغاز خواهد شد. ما کار سختی برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم، ولی ناامید نیستیم. رسیدن به هدف قسمتی از ماجراست، اما تلاش خود را با تمام توان به کار خواهیم گرفت تا تیم ملی در بهترین شرایط مقابل حریفان قرار بگیرد.

بنابر روایت تسنیم، رئیس جدید فدراسیون والیبال ادامه داد: امیدوارم کادر فنی که انتخاب شده است و مربیان ایرانی که در کنار آنها قرار خواهند گرفت، تلاش خود را بکنند تا مردم خوشحال شوند.

تقوی تصریح کرد: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است. به اعتقاد من، ساختار اداری و اجرایی فدراسیون با وجود موفقیت‌هایی که تیم ملی کسب کرده است، همگونی ندارد. فضای بسیار خوبی وجود دارد که به سمت یک فدراسیون حرفه‌ای پیش برویم. اولویت ما این است که در اولین فرصت و در چهار سال آینده ساختاری پویا در فدراسیون والیبال جاری کنیم.

میلاد تقوی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: ساختار انتخاب سرمربی درست بوده است. در مورد گزینه‌ای که انتخاب شده است قصد ندارم صحبت کنم. اگر خودم هم رئیس بودم از چنین روشی برای انتخاب سرمربی استفاده می‌کردم.

دبیر پیشین فدراسیون والیبال اضافه کرد: انتخابات فدراسیون والیبال بسیار قانونمندانه شکل گرفت و قانون سرلوحه کار ما بوده است. دکتر اسبقیان (معاون وزیر ورزش) خیلی شفاف در مورد روند انتخابات فدراسیون صحبت کرد و همین مسئله کفایت می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم که گرفتن میزبانی‌های خوب، کمک زیادی به ایجاد انگیزه در بین هواداران خواهد کرد. ما تلاش می‌کنیم موانعی را که ساده نیستند و در مسیر وجود دارند، برطرف کنیم.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =