ضرورت رعایت فاصله طولی خودروها در هوای بارانی

رئیس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست نسبت به رعایت فاصله طولی خود با دیگر خودروها به ویژه در زمان بارندگی و لغزندگی جاده توجه بیشتری داشته و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: با پایان یافتن نیمه اول تعطیلات نوروزی و آغاز بکار برخی از ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی، از روز گذشته با موج بازگشت هموطنان در محورهای مواصلاتی روبه رو می باشیم.

وی افزود: در عین حال با شروع نیمه دوم تعطیلات تعداد زیادی از هموطنان نیز راهی سفر شده و به همین دلیل در هر ۲ مسیر رفت و برگشت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم که پیش بینی می شود با افزایش ترددها در برخی از محورها وضعیت ترافیکی به سنگین تبدیل شود.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه مشکلی در شد آمدی مسافران وجود نداشته و کلیه نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس در کنار مردم در حالت آماده باش قرار دارند، از رانندگان خواست: نسبت به رعایت فاصله طولی خود با دیگر خودروها به ویژه در زمان بارندگی و لغزندگی جاده توجه بیشتری داشته و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =