آخرین فرصت خرید نهال گردو اصلاح شده با 35 هزار تومان

آخرین فرصت خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی فقط با 35 هزار تومان و نهال بادام فقط با 25 هزار تومان و نهال های میوه با 60 درصد تخفیف از فروشگاه نهال جایا کالا تا جمعه همین هفته یعنی 17 فروردین است. همه این نهال ها با کیفیت بالا و ضمانت عرضه می‌شوند.

نهال گردو یکی از نهال های پر طرفدار کشور عزیزمان بوده و در اکثر نقاط کشورمان قابل کاشت است. برای کاشت و برداشت محصول فراوان از این درخت باید رقم مخصوص هر منطقه را کاشت کنید. به‌عنوان مثال نهال گردو سردسیری را برای مناطق کوهستانی و سردسیری پیشنهاد می دهیم که شامل نهال گردو چندلر، فرنور، فرانکت (رقم گرده افشان)، اسرائیلی و غیره می شود و برای مناطق گرم سیری نیز نهال گردو پکان پیشنهاد می شود.

نهال گردو

انواع نهال گردو به سه روش بذری، پیوندی و اصلاح شده موجود است. در روش اول، باردهی نهال ممکن است بیشتر از 5 سال زمان ببرد تا محصول دهی کند ولی در روش دوم و سوم، نهال از سال اول باردهی می کند.

در روش سوم که اصلاح ژنتیکی برای بذر انجام می شود، بهتر از همه عمل میکند، چرا که عمل پیوند زنی ممکن است خوب نگیرد یا بعد از مدت زمان کوتاهی، خشک شود ولی در روش اصلاح شده، دیگر ریسکی وجود ندارد. اگر مراحل کاشت، به روش صحیح انجام شود و به موقع آبیاری و کود دهی شود و همچنین مراقبت از نهال به‌خوبی انجام شود، قطعا باردهی‌ای عالی را از نهال خواهید دید. این نهال ها به‌دلیل اصلاح ژنتیکی صورت گرفته، میتوانند مقاومت بسیار بالایی به سرما و گرما پیدا کنند و تا حد زیادی به کم آبی مقاوم شوند.

قیمت نهال گردو؛ یک چهارم قیمت واقعی

شرکت جایا کالا یکی از فروشگاهای بزرگ کشوری است و در این مجموعه چند منظوره، انواع محصولات و کالاها به فروش میرسد. مدیر عامل شرکت جایا کالا همیشه برای حمایت از مشتریان عزیز و ترویج ارزان فروشی، تمام تلاش خود را می کند و از روش های مختلف برای این امر مهم استفاده میکند. این شرکت سعی می کند محصولات تولیدی خود را به ارزانترین حد ممکن به دست مشتریان برساند. همه نهال های تولیدی این مجموعه اصلاح شده بوده و با کیفیتی ضمانتی ارائه می شوند. متاسفانه مشتریان زیادی از شهرهای مختلف تماس میگیرند و از خرید خودشان از جاهای نامعتبر ابراز پشیمانی میکنند. فروشگاه جایا کالا با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و مجوز های رسمی از جهاد کشاورزی، فروشگاهی بسیار مطمئن محسوب می‌شود.

امسال، بارش های فراوان و رونق یافتن زمین های زراعی نهالستان‌ها این یک هدیه برای باغداران عزیز شمرده می شود. با ارائه نهال با قیمت بسیار پایین، کشاورزان و باغداران عزیز کشور عزیزمان توان خرید نهال با تعداد بالا را خواهند داشت و می توانند با کمترین بودجه به احداث باغ خود بپردازند.

آخرین فرصت خرید نهال گردو اصلاح شده با 35 هزار تومان

قیمت نهال

قیمت انواع نهال در جایا کالا متفاوت است. نهال های تولیدی خود مجموعه، همگی زیر 35 هزار تومان قیمت دارند . این نهال ها شامل انواع نهال گردو مانند گردو ژنوتیپ برتر، بادام، نهال زرد آلو، آلو، نهال انگور، گیلاس، آلبالو، سیب، شلیل، پسته، هلو، سنجد، خرمالو سیبی و غیره می شود. نهال های وارداتی نیز قیمت های معمولی بازار را دارند که شامل نهال فندق استرالیایی، ماکادمیا، خرمالو ژاپنی، نهال گردو توسرخ، نهال گردو ژنوتیپ برتر کانادایی ارغوان تیپ 9، نهال های کشت بافت، نهال های زینتی غیر مثمر و انواع نهال توت، انواع نهال انگور خارجی و غیره می شود. هدف از توضیح قیمت‌ها رفع سو تفاهم در مورد قیمت ها است تا یک سری از مشتریان عزیز موقع خرید دچار اشتباه نشوند.

آخرین فرصت خرید نهال گردو اصلاح شده با 35 هزار تومان

خرید نهال گردو چندلر، فرنور، ژنوتیپ برتر تیپ7، تیپ 4، تیپ12، تیپ 21، اسرائیلی، خوشه ای، پدرو و شیلی با قیمت 35000 تومان ممکن است.

نهال گردو ژنوتیپ برتر تیپ 9 کانادایی ارغوان، 100 هزارتومان است که توسط نهالستان ارغوان نهال به این مجموعه عرضه شده است.

نهال گردو پکان آمریکایی: 120000 تومان

قیمت انواع نهال میوه زرد آلو، سیب، هلو، شلیل، سنجد، پسته بذری، گوجه سبز، نهال آلو، به، گلابی، گیلاس، انار، زرشک و غیره 35000 تومان است

انواع نهال انگور ایرانی: 20000 تومان

قیمت انواع نهال خارجی نیز متغیر است که برای اطلاع از آن می توانید به سایت جایا کالا مراجعه کنید.

آخرین فرصت خرید نهال گردو اصلاح شده با 35 هزار تومان

خرید نهال پیوندی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، نهال های اصلاح شده می توانند کیفیت نهال های پیوندی را داشته باشند ولی در صورت درخواست مشتریان عزیز، در مجموعه نهالستان زیر مجموعه جایا کالا، انواع محصولات مختلف نهال پیوندی نیز تولید می شود. مهم‌ترین نهالی که پیوند آن نیز بسیار حساس است، نهال پسته پیوندی است چرا که نهال پسته مانند نهال های دیگر پیوند زده نمیشود. درواقع باید این نهال را ابتدا 2 سال بکارید و بعد از دوسال روی پایه های از قبل کاشته شده انواع پسته های مختلف از جمله پسته احمد آقایی و اکبری و غیره، پیوند بزنید. نهال پسته می تواند به‌صورت کشت بافت تولید شود و پیوند روی پایه های پسته هیبریدی آمریکایی به روش کشت بافت انجام شود.

در این روش مشتری این اطمینان را دارد که از سال اول بار پسته را در نهال ها خواهد دید و بدون مشکل و ریسک برای احداث باغ پسته خود اقدام خواهد کرد. تنها ایراد این نهال، قیمت بالای آن است که اگر همه جوانب را در نظر بگیرید، به‌جای صبر کردن بیش از 7 سال برای باردهی، از سال اول شاهد باردهی نهال پسته خود خواهید شد. به همین دلیل با وجود قیمت بالا، این نهال واقعا ارزش خرید دارد. در مجموعه جایا کالا این نهال به تعداد خیلی محدود موجود است. در صورت نیاز می توانید از سایت جایا کالا با قیمت مناسب استعلام موجودی گرفته و در صورت موجود بودن، خرید خود را انجام دهید.

سخن آخر

دوستان و هموطنان عزیز، این مقاله بیشتر جهت اطلاع رسانی قیمت های نهال در جایا کالا بوده و توضیحاتی در مورد نهال های مختلف اصلاح شده و پیوندی جمع بندی شده است. همواره جهت کسب اطلاعات کامل می توانید از مقالات مختلف انواع نهال در سایت جایا کالا بازدید کنید. شرکت جایا کالا با دارا بودن 68 هکتار زمین زراعی در بخش های مختلف کشور از جمله دشت میاندوآب، انواع نهال های بذری، پیوندی و اصلاح شده را تولید میکند و در گلخانه های مخصوص با مجوز از جهاد کشاورزی اقدام به تولید نهال پایه رویشی میکند.

در صورت نیاز می توانید برای خرید یا مشاوره با شماره های ثبت شده در پایین مقاله یا مراجعه به سایت جایا کالا با ما در ارتباط باشید. به‌دلیل محدود بودن نهال ها، تخفیف های نهال تا روز جمعه یعنی 17 فروردین ماه است.

مدیریت: 09214452456 ، 09104162520

مدیر فروش: 09337838780

jayakala.ir

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1890762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =