شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می‌کشد!

شیائومی از طراحی و تاریخ رونمایی رسمی گوشی ردمی توربو ۳ پرده‌برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، شیائومی با انتشار پستی در ویبو تأیید کرد که اولین گوشی برند جدید «ردمی توربو» با نام ردمی توربو ۳ در ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) در چین معرفی خواهد شد. پوستر رسمی ردمی توربو ۳ را با لبه‌ی تخت همراه با اندکی خمیدگی در کناره‌ها، در سه رنگ نشان می‌دهد.

گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ در پنل پشتی دو برآمدگی دوربین همراه با یک حلقه‌ی فلش LED دارد. دکمه‌ی پاور و دکمه‌های کنترل صدا در لبه‌ی راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می‌کشد!

ردمی تأیید کرده است که گوشی توربو ۳ از پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون 8s نسل ۳ بهره می‌برد. این پردازنده نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

ردمی ادعا کرده است که گوشی جدیدش امتیازی بیش از ۱٫۷۵ میلیون در بنچمارک AnTuTu کسب کرده است که آن را بالاتر از وان‌پلاس ایس 3V قرار می‌دهد. وان پلاس ایس 3V هم‌اکنون قدرتمندترین گوشی میان‌رده‌ی دنیا است.

گوشی جدید ردمی با رم ۱۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ نیز دیده شده و در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱٬۹۸۱ و ۵٬۵۲۶ را کسب کرده است. گواهی 3C ردمی توربو ۳ حاکی است که این گوشی با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات عرضه خواهد شد. همچنین، انتظار می‌رود که گوشی مذکور از نمایشگر اولد با وضوح 1.5K بهره ببرد.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید ردمی توربو ۳ در دست نیست. ممکن است این گوشی در برخی بازارها با نام گوشی پوکو مدل F6 رونمایی شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =