افزایش نسبی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه/اکیپ های راهداری برای تعطیلات عید فطر در آماده باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز تدریجی موج دوم سفرهای بهاری در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: طی ۲ روز گذشته شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی با اشاره به تعطیلات پیش روی عید سعید فطر و شروع موج دوم سفرها در فصل بهار، اظهار کرد: طی ۲ روز گذشته روند تدریجی افزایش تردد در محورهای استان آغاز شده و شاهد افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی پیش‌بینی کرد این افزایش تردد طی روزهای آتی و با شروع تعطیلات بیشتر شود و افزود: در تعطیلات عید فطر سال گذشته بیش از سه میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسید و انتظار می‌رود امسال با توجه به اینکه بسیاری از هموطنان روزه‌دار در ایام نوروز به سفر نرفتند و منتظر تعطیلات عید فطر بودند، با افزایش تردد نسبت به سال گذشته مواجه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: استقبال برای افزایش سفرها در پایانه‌های مسافربری استان نیز خود را نشان داده، به گونه‌ای که در پایانه شهید «کاویانی» به عنوان مهم‌ترین پایانه مسافربری استان افزایش تردد مسافران و فروش بلیط را شاهد هستیم و کلیه تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی راهداری برای موج دوم سفرهای بهاری همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد و عنوان کرد: ۴۵۰ نفر نیروی راهداری در قالب ۴۹ اکیپ در قالب گشت‌های ثابت و سیار پای کارهستند و آماده‌باش راهداری تا پایان موج برگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

کهریزی در پایان یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تغییر شرایط جوی طی روزهای آینده، مسافران حتما مسائل ایمنی را رعایت کرده و قبل از ورود به محورهای مواصلاتی از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =