حجوانی حکایت کتاب «یک آسمان خبر» را براساس پژوهشی از امیر غنوی و بر اساس یک داستان قرآنی بازآفرینی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «یک آسمان خبر» نوشته مهدی حجوانی برای نهمین بار از سوی انتشارات افق روانه بازار نشر شد. این رمان برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده و با قیمت 3هزار تومان روانه بازار نشر شده است. حجوانی این حکایت را براساس پژوهشی از امیر غنوی بازآفرینی کرده و تصویرهای کتاب، کار فاطمه رادپور است.
 

بنابراین گزارش، در معرفی ناشر آمده است: برای اعدام آماده شوید! دو تن از یاران مسیح (ع) برای ابلاغ آیین مسیحیت به شهر انطاکیه می روند، اما حکومت آن ها را به زندان می اندازد و جان شان به خطر می افتد. اینک پیامبر خدا باید تدبیری کند تا یارانش را از بند نجات دهد. قرآن کریم به این واقعه اشاره کرده و در کتاب های تفسیر و تاریخ دینی، آن را با شرح بیش تری حکایت کرده اند.

 

«یک آسمان خبر»، کتاب تقدیر شده نخستین جشنواره کتاب های قرآنی و برنده دیپلم جشنواره کتاب های کانون پرورش فکری کودکان است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند. 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرفان IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    0 0
    چه قدر جالب! حدود بیست سال پیش، این کتاب را از مدرسه هدیه گرفتم و برای نخستین بار با برخی نام‌ها در همین کتاب آشنا شدم. چه تجدید خاطره شیرینی!