۶ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
نهاد جدیدی که در نجف افتتاح می‌شود

کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم در آینده ای نزدیک به همت آستان قدس حسینی در نجف افتتاح می شود.

به گزارش مبلغ، بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم را افتتاح خواهد کرد. این کتابخانه که در استان نجف اشرف افتتاح خواهد شد، در نوع خود در کشور عراق نمونه است.

معاون مسؤول بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی گفت: به دلیل نبود کتابخانه های تخصصی برای برخی از علوم و با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، واحد میراث شیخ آقا بزرگ تهرانی وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی به افتتاح کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم اقدام خواهند کرد.

احسان خضیر افزود: این کتابخانه در نوع خود در کشور نمونه می‌باشد و در حال حاضر بیش از سیصد عنوان کتاب تخصصی در زمینه علم رجال را شامل می‌شود و در چند روز آینده منابع دیگری به این کتاب‌ها افزوده خواهد شد و در دسترس طلاب، اساتید و پژوهشگران مرتبط با علم رجال و تراجم خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    6 3
    هزاران مدرسه کپری و نامناسب در ایران وجود دارد این هزینه ها باید برای داخل ایران صرف شوند
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      0 0
      نظر دهنده محترم متن را به دقت نخونده فقط یک جنبه منفی در ذهنش هست که چرا در حرم های امامان هزینه میشود مدرسه نداریم جاده نداریم و از این گونه حرفها غافل از اینکه خبر نوشته آستان قدس حسینی یعنی عتبه امام حسین ع است نه آستان قدس رضوی بهتر این بنده خدا ذهنش اصلاح کند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    4 1
    مبارک باشه حوزه علمیه نجف در طول تاریخ مایه آبروی جهان تشیع بوده و هست
  • کوثر IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام و تحیت کاری بسیار ارزشمند و فاخر بوده و برای بسط علوم آل محمد( ص) در بین طلاب و اساتید و دانشجویان علاقمند به این علوم می باشد. برای بانیان این کار پر ارزش ، اجری عظیم خواهد بود. ولله الحمد