قیمت خودرو در اولین روز خرداد؛ بازار به تعطیلی رفت؟

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را در ابتدای ماه با ثبات کامل آغاز کرد. طوری که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته در بین محصولات به چشم نمی‌خورد.

به گزارش خبرآنلاین،قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳، در تمام محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روندی ثابت و بدون تغییر در پیش گرفت.

تجارت نیوز در خبری نوشت:به نظر می‌رسد پس از سقوط بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم و همراهانش، بازار خودرو به تعطیلی غیررسمی رفته و معامله‌گران فعلاً دست از خرید و فروش و قیمت‌گذاری کشیده‌اند.

از سوی دیگر، نرخ ارز به‌ عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، با ادامه روند صعودی تاثیر خود را در نمودار خودرو نمایان نکرد، این بازار از ابتدای هفته بدون تغییر گزارش می‌شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روزهای گذشته بدون تغییر گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت تمامی خودروهای داخلی مانند روز گذشته ثابت بوده است و بدون تغییر گزارش می‌شود.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات بالارده ایران خودرو، با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان و بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس و محبوب این شرکت، در صبح امروز با روند ثابت به ترتیب با قیمت‌های ۹۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و پژو پارس از بهترین و پرطرفدارترین محصول شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب به قیمت‌های ۹۹۱ میلیون تومان و ۶۴۱ میلیون تومان در ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسند.

از دیگر محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا شاهینG است که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته پیدا نکرده و با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان گزارش می‌شود.

خودرو داخلی1 (1)_page-0001

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی مانند محصولات مانند محصولات داخلی در ثبات کامل بدون هیچ تغییری معامله می‌شوند.

جک J۴ اقتصادی‌ترین محصول مونتاژِ کرمان موتور است که صبح امروز بدون تغییر به نرخ ۸۱۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

جک S۵ از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، از ابتدای امروز به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی این شرکت، هر کدام به قیمت‌های دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان همانند سایر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته معامله می‌شوند.

خودرو خارجی1 خرداد (1)_page-0001

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =