مدیرکل هواشناسی البرز:بارش تگرگ در پاره‌ای از نقاط البرز مورد انتظار است

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: در بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک، رگبار باران، رعد و برق و در پاره ای از نقاط استان بارش تگرگ مورد انتظار است.

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ آرش بهاروند احمدی گفت: مطابق با هشدارهای نارنجی هواشناسی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تداوم فعالیت سامانه بارشی تندری تا یکشنبه هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک، رگبار باران، رعد و برق و در پاره‌ای نقاط استان بارش تگرگ مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز پنج شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با مه رقیق در صبح، رگبار و رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای و تگرگ است، بیان کرد: برای فردا جمعه آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق در صبح، بعضی ساعات رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی از پیش بینی آسمانی قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق در صبح، وزش باد لحظه‌ای شدید، بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و تگرگ برای روز شنبه و آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق در صبح و رگبار پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک برای یکشنبه و نیز آسمانی صاف همراه با وزش باد در بعضی ساعات برای دوشنبه خبر داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =