مروری بر حوادث ایران در یکشنبه 4 دی 1390

اتصال سیم هیتربرقی دچار حریق و آتش سوزی در شهرستان بهمئی شد

سایت پلیس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از آتش گرفتن خانه در این شهرستان از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر اتصال سیم هیتر برقی و آتش گرفتن کامل این منزل مسکونی خبر داد. سرهنگ میری سوق- فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی- در خصوص این خبر گفت : برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی منزلی در این شهرستان، ماموران انتظامی فورا در محل حاضر و کارهای اولیه و امنیت را برقرار کردند.
میری سوق در ادامه افزود : متاسفانه این منزل مسکونی به طور کامل در آتش سوخت و خوشبختانه صدمات جانی نداشته که آتش توسط ماموران جان برکف آتش نشانی مهار شد. براساس نظریه کارشناسان آتش نشانی، علت آتش سوزی اتصال سیم هیتر برق بوده است.

 

آتش سوزی در پل چوبی یک فوتی و 6 مصدوم بر جا گذاشت

فارس نوشت: اورژانس تهران از مرگ یک شهروند و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر بر اثر آتش سوزی در تولیدی محله پل چوبی تهران خبر داد.
حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اظهار داشت: بر اثر آتش سوزی صبح امروز در محله پل چوبی تهران در یک تولیدی متأسفانه یک نفر بر اثر این حادثه جان باخت.

وی افزود: همچنین در این راستا 6 نفر نیز بر اثر این آتش سوزی دچار سوختگی شدند که با اعزام 4 آمبولانس به محل حادثه این مجروحان به بیمارستان مطهری منتقل شدند. 

 

هزینه بازیگوشی دختر بچه چهار ساله

سایت سازمان آتش نشانی تهران نوشت: بازیگوشی خطرناک دختربچه 4 ساله شب گذشته حادثه آفرید و موجب آتش سوزی در خانه و بر جا ماندن خسارت مالی شد. آتش سوزی هنگامی رخ داد که این دختر بچه در اتاق خواب منزل مشغول بازی کردن با کبریت بود که کنجکاوی او برای دانستن این که کبریت چگونه روشن می شود باعث آتش سوزی شد.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 20:25 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر این آتش سوزی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 69 را به محل حادثه در شهرک راه آهن، خیابان گلفام اعزام کرد. به گفته محمد طلائی فرمانده آتش نشانان، دود فراوانی فضای راه پله ساختمان دو طبقه مسکونی را در برگرفته بود که پس از بررسی مشخص شد شعله وری چند کارتن در اتاق خواب واحد طبقه دوم باعث شعله وری و ایجاد دود شده است. آتش نشانان بی درنگ با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار، کاملا خاموش و از ایجاد خسارت مالی بیشتر جلوگیری کردند طلائی علت حادثه را بازی کودک چهار ساله با کبریت در کنار مواد قابل اشتعال اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

 

برخورد مرگبار پژوها چهار قربانی گرفت

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده پلیس‌راه کشور از مرگ چهار نفر بر اثر برخورد دو دستگاه پژو با یکدیگر خبر داد. سرهنگ پرویز سیاح البرزی گفت: برخورد یک دستگاه سواری 206 با پژو 405 در کیلومتر 85 محور فرعی درود - زند در استان فارس سبب مرگ چهار نفر و زخمی شدن یک تن دیگر شده است. جانشین فرمانده پلیس‌راه کشور علت این حادثه که در ساعت 21 روز شنبه به وقوع پیوسته است را انحراف به چپ از جانب سواری پژو 206 اعلام کرد. همچنین در ساعت 4:50 صبح روز یکشنبه انحراف به چپ یک دستگاه کامیون و برخورد آن با سواری 405 در محور گناوه به دیلم دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشته است.

 

اقرار سارق حرفه ای لوازم خودرو به 50 سرقت

سایت پلیس نوشت: رییس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم خودرو در شمال پایتخت طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده بر قریب بر 50 فقره سرقت لوازم خودرو اقرار کرده است.
سرهنگ یحیی کاهه- رئیس کلانتری 125 یوسف آباد- از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم خودرو که حدود 50 بار اقدام به سرقت کرده بود، طی چند روز گذشته، خبر داد گفت: فردی طی چند روز گذشته با مراجعه به ماموران این کلانتری از سرقت لوازم داخلی خودرو اش خبر داد. در بررسی به عمل آمده مشخص شد سارق با برداشتن کارت عابر بانک صاحب خودرو، مقداری پول از حساب مالک خودرو برداشته و به یک شماره حساب دیگر واریز کرده است.
با استعلام از شماره حساب مالک خودرو مشخص شد که پول به حساب یکی از سارقان حرفه ای لوازم خودرو که هم اکنون در زندان به سر می برد، واریز شده است. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهم برادر زندانی می باشد و پول را وی به حساب برادرش واریز کرده است. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم در زمینه سرقت خودرو سابقه دار می باشد، اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به حدود 50 بار سرقت لوازم خودرو اقرار کرد.

 

بازداشت زمین خوار کردستان

سایت پلیس نوشت: فردی که اقدام به تصرف غیر قانونی و فروش 41600 متر مربع از اراضی ملی کرده بود توسط مأموران پلیس آگاهی استان کردستان دستگیر شد.
سرهنگ احمدی تبار- رئیس پلیس آگاهی استان کردستان- ضمن تأیید این خبر گفت : در پی شکایت اداره منابع طبیعی استان مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف غیرقانونی و فروش اراضی ملی در شهرستان سنندج نموده، اکیپی از کارآگاهان مأمور رسیدگی به این پرونده شدند که با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در سال 74 به منظور اجرای کشت تلفیقی گردو و بادام مساحت 5 هکتار از اراضی اطراف سنندج به فردی واگذار شده است ولی وی به صورت غیر قانونی اقدام به فروش قسمتی از زمین نموده و همچنین حدود 5000 متر مربع از اراضی ملی همجوار را تسطیح و به تصرف خود درآورده است. سرهنگ احمدی تبار ادامه داد: با محرز شدن اقدام غیرقانونی متهم به پلیس آگاهی اظهار و در بازجویی های به عمل آمده و ارائه مدارک و مستندات به بزه انتسابی معترف شد و تمامی اتهامات را پذیرفت و نهایتاً با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

 

ابراز محبت بیش از حد زن، مرد را خواهان طلاق کرد!

ایسنا نوشت: مردی در دادگاه گفت: ‌زندگی با همسرم مرا کلافه می‌کند، زیرا او توقع دارد همانند سال‌های اول آشنایی‌مان به او محبت کنم. ‌
زنی در دادگاه خانواده حضور یافت اما حضور او به خواست خودش نبود، بلکه بنا به درخواست همسرش بود. زن جوان که 30 سال سن داشت در شرح ماجرای زندگی‌اش خطاب به قاضی دادگاه گفت: من به همسرم علاقمند هستم و تمایلی به جدایی ندارم اما همسرم بنا بر دلایلی که آن‌ها را بازگو نمی‌کند، درخواست طلاق داده است. در حالی که خودش به خوبی می‌داند من به خاطر علاقه به او از خانواده‌ام گذشتم. هفت سال قبل از ازدواج با همسرم، با یکدیگر آشنا بودیم و بعد ازاین مدت تصمیم به ازدواج گرفتیم و هفت سال است که زندگی مشترکمان را شروع کرده‌ایم. در این هفت سال حتی اجازه نداده‌ام کوچکترین ناراحتی بین‌مان به وجود آید، هر زمان که با یکدیگر بر سر مسائل مختلف بحث می‌کردیم، بعد از دقایقی با اینکه شوهرم مقصر بود، برای دلجویی و معذرت خواهی نزدش می‌رفتم و نمی‌گذاشتم ناراحت یا عصبانی باشد.

این زن جوان با بیان اینکه من حاضرم هر کاری انجام دهم تا شوهرم از طلاق منصرف شود، اظهارکرد: من به همسرم علاقه دارم و این علاقه حتی با وجود فرزندم ذره‌ای کاسته نشده و به جرات قسم یاد می‌کنم که همسرم را بیشتر از دخترم دوست دارم و از وی می‌خواهم از درخواستش انصراف دهد.
شوهر این زن درپاسخ گفت: من نیز به همسرم علاقمند هستم، البته نه به اندازه او، زیرا او به دلیل اینکه خانم است، دارای احساساتی است که مردها از آن محروم هستند و من نمی‌توانم همانند او باشم و این همان مساله بزرگ و حل نشدنی زندگی ماست. وی که 32 سال سن داشت، افزود: همسرم از من می‌خواهد همانند سال‌های اولیه آشنایی‌مان با او رفتار کنم اما من به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم مانند آن روزها رفتار کنم اما او چنین توقعی را از من دارد و همین سطح توقع او باعث شد من درخواست طلاق و جدایی را به دادگاه ارائه دهم تا بتوانم با آرامش بیشتری زندگی کنم. در حال حاضر چهار ماه است که جدا از یکدیگر زندگی می‌کنیم و من در این مدت طعم واقعی زندگی بدون دغدغه را چشیده‌ام و حاضرم تمامی حق و حقوق همسرم را پرداخت کنم و از او جدا شوم زیرا زندگی با همسرم مرا کلافه می‌کند.
مرد 32 ساله در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه اگر همسرت آن‌گونه که می‌خواهی به تو محبت کند از طلاق منصرف می‌شوی، بیان کرد: خیر، هفت سال است که از او می خواهم این رفتارهای غیرقابل تحمل را کنار بگذارد تا بتوانیم همانند دیگر زوج ها به زندگی ادامه دهیم اما او هیچ‌گاه به حرف‌هایم اهمیتی نداد و بی‌اعتنایی او باعث شده امروز در دادگاه حاضر شویم. قاضی بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زوج جوان را به واحد مشاوره خانواده معرفی کرد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    4 0
    مردک دیوانه
    • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      3 0
      يعني تو اين دور و زمانه هم چين زني پيدا مي شود.چقدر فلك زده اي آقاجون.قدر رحمت الهي را بدان.يادت باشه كار براي زندگيست.با اولين لبخند فرزندم تمامي خستگي 14 ساعته كار فراموشم ميشود.كمي هم به سرنوشت فرزندت فكركن كه نياز به ((پدر و مادر)) دارد.صبردر زندگي چيز خوبيست.برخي مسائل را گذشت زمان حل ميكند.امتحان كن ضرر نميكني. موفق باشي
  • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    1 0
    تعارف نکن آقا بگو به تنوع نیاز دارم خانم دست از سرت برداره