بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از مورد انتظارترین فیلم‌های فصل تابستان سال ۲۰۲۴ را مرور خواهیم کرد؛ از انیمیشن‌های مفرح تا فیلم‌های ابرقهرمانی و اکشن‌های پر از هیجان.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تابستان سال قبل علاقمندان به سینما به مهمانی «باربی» رفتند و انفجار بمب اتمی «اوپنهایمر» را تماشا کردند؛ تابستان امسال زمان رفتن به آخرالزمان «مدمکس» و همراه شدن با ماجراجویی ابرقهرمانی «ددپول و وولورین» است.

به گزارش فرادید؛ در ماه‌های آینده شاهد طوفانی از خشونت و طنز و عاطفه خواهیم بود، با تعداد زیادی از فیلم‌های پرفروش احتمالی که بعضی از آن‌ها مثل Inside Out ۲ و «من نفرت انگیز ۴» مطلوب خانواده‌ها هستند و برخی‌های دیگر مثل «ددپول» و «مدمکس» را بهتر است فقط بزرگسالان تماشا کنند.

در ادامه نگاهی به فیلم‌هایی می‌اندازیم که از اواخر بهار تا اواخر تابستان امسال روی پرده سینماها خواهند رفت.

مدمکس

در این پیش‌درآمد بر فیلم موفق «مدمکس»، آنا تیلور جوی در نقش شخصیت اصلی فیلم به اسم فیوریسا به دنبال انتقام است. او دختری جوان است که توسط یک گروه موتورسوار به طور وحشیانه‌ای از خانه‌اش ربوده می‌شود و قسم می‌خورد از سردسته خشن آن‌ها با بازی کریس همسورث انتقام بگیرد.

گارفیلد

این گربه تنبل دوست داشتنی که از روزهای دوشنبه متنفر است و عاشق لازانیا است، در یک ماجراجویی انیمیشنی جدید به نام «فیلم گارفیلد» باز می‌گردد. در این کمدی انیمیشن، گارفیلد (با صداپیشگی کریس پرت) همراه با دوست سگش اودی به یک ماجراجویی مهیج می‌رود؛ این زمانی است که زمانی که پدر گمشده‌اش که یک گربۀ خیابانی به اسم ویک است (با صداپیشگی ساموئل ال جکسون) دوباره وارد زندگی او می‌شود و درخواست کمک می‌کند.


بدبوی

پلیس‌های میامی، مارکوس برنت (مارتین لاورنس) و مایک لووری (ویل اسمیت) دوباره به روی پرده باز می‌گردند در حالیکه این بار در حال فرار از دست قانون هستند. این دو در تلاش برای تبرئه کردن رئیس سابقشان که به فساد متهم شده است، خودشان به مجرمانی فراری تبدیل می‌شوند.


اینساید

این دنبالۀ انیمیشن موفق «درون و بیرون»، ما را با دنیای درونی و خنده‌دار رایلی که اکنون یک نوجوان است، همراه می‌کند. با رسیدن به بلوغ، احساسات درونی رایلی دستخوش تغییراتی می‌شوند. در این میان «شادی» و سایر احساسات با ورود «اضطراب» و گروه جدید او با یک تهدید وجودی روبرو می‌شوند.


موتور

این اثر درام که در دهه ۶۰ میلادی روایت می‌شود، داستان زنی به نام کتی (با بازی جودی کومر) را دنبال می‌کند که عاشق یک موتورسوار به نام بنی (با بازی آستین باتلر) می‌شود. بنی عضو یک باشگاه موتورسواری در غرب میانه آمریکا به رهبری فردی مرموز به نام جانی (با بازی تام هاردی) است. این باشگاه در ابتدا گروهی برای طردشدگان جامعه بوده اما با جذب اعضای جدید به یک گروه خلافکار تبدیل می‌شود. کتی با دیدن این تغییرات نگران امنیت نامزد تندخو و بی‌پروای خود می‌شود.

بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید
مهربانی

ویلم دافو و مارگارت کوالی به همراه ستارگان دیگری مثل اما استون و جسی پلمونز در فیلم داستانی و اپیزودیک «انواع مهربانی» به کارگردانی یورگوس لانتیموس، خالق فیلم تحسین شده «بیچارگان»، ایفای نقش می‌کنند. این فیلم شامل سه داستان مجزاست: مردی که تلاش می‌کند کنترل زندگی خود را به دست بگیرد، پلیسی که سعی دارد با همسرش که در دریا گم شده است دوباره ارتباط برقرار کند، و زنی که به دنبال یک رهبر معنوی گمشده است.

افق

کوین کاستنر در این وسترن حماسی دو قسمتی به عنوان نویسنده مشترک، کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور دارد. داستان فیلم در دوران جنگ داخلی آمریکا روایت می‌شود و ماجرای یک ولگرد به نام هِیز الیسون را دنبال می کند که در جریان گسترش سرزمین‌های غرب به دنبال خانه‌ای برای خود می‌گردد. این گسترش باعث درگیری‌هایی با قبایل بومی آن منطقه می‌شود.

بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید
ساکت

بر خلاف دو فیلم قبلی «یک جای ساکت» که داستانشان یک سال بعد از حمله مرگبار موجودات فضایی نابینا روایت می‌شد، این فیلم مقدمه‌ای بر آن داستان‌هاست. در «یک جای ساکت: روز اول» شاهد حمله اولیه این موجودات بیگانه هستیم و تلاش دو نیویورکی (با بازی لوپیتا نیونگویی و جوزف کوئین) را برای زنده ماندن در این حمله غافلگیر کننده دنبال می‌کنیم.

بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید
من نفرت

در جدیدترین قسمت از این انیمیشن محبوب، گرو (با صداپیشگی استیو کارل) به همراه مینیون‌های بامزه‌اش و پاپی (با صداپیشگی جوی کینگ) که آرزوی تبدیل شدن به یک ابرشرور را دارد، به یک سرقت مهیج دست می‌زند. گرو در این فیلم علاوه بر تلاش برای جلب توجه پسر کوچکش «گرو کوچولو»، با دشمن جدیدی به نام ماکسیم لو مال (با صداپیشگی ویل فرل) و نامزدفریبنده‌اش والنتینا (با صداپیشگی سوفیا ورگارا) روبرو می‌شود.


گردباد

در دنباله فیلم «گردبادها» که محصول ۱۹۹۶ بود، یک دانشمند زن (دیزی ادگار جونز) با اکراه با یک «گردبادباز» مشهور به نام (گلن پاول) همکاری می‌کند. این دانشمند سابقِ تعقیب کنندۀ گردباد به مرکز اوکلاهما باز می‌گردد تا یک سیستم ردیابی پیشرفته را آزمایش کند. اما گروه علمی او و گروهی از افراد ماجراجو به رهبری یک ستاره شبکه‌های اجتماعی خود را در مرکز چندین طوفان مرگبار و پدیده‌های آب و هوایی خطرناک می یابند.

ددپول

ددپول (رایان رینولدز) و ولورین (هیو جکمن) در این فیلم کمدی و ماجراجویی که اولین حضورشان در دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید، یک زوج نامتجانس اما قدرتمند را تشکیل می‌دهند. ددپول، مزدور شوخ طبع و نقابدار، این بار فرصتی برای تبدیل شدن به یک قهرمان واقعی پیدا می‌کند، اما برای نجات دنیا به همکاری با یک قهرمان چغر و بداخلاق (ولورین) نیاز دارد.

بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید
بوردرلند

این فیلم علمی تخیلی و کمدی که بر اساس یک بازی ویدیویی محبوب ساخته شده، حال و هوایی شبیه به «نگهبانان کهکشان» دارد. داستان فیلم ما را با گروهی از فضانوردان ناهمگون همراه می‌کند: یک مزدور کارکشته (با بازی کوین هارت)، یک متخصص مواد منفجره نوجوان (با بازی آریانا گرینبلات) و یک دانشمند عجیب و غریب (با بازی جیمی لی کرتیس). این گروه مأموریت پیدا می‌کنند تا دختری گمشده را پیدا کنند.

بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید
تله

تازه‌ترین فیلم هیجان‌انگیز و غافلگیرکنندۀ ام. نایت شیامالان، ما را همراه با یک پدر (با بازی جاش هارتنت) و دختر نوجوانش (با بازی آریل دوناهو) به یک کنسرت موسیقی می‌برد. اما با دیدن تعداد غیرمعمول نیروهای امنیتی در محل برگزاری، پدر متوجه می‌شود که اوضاع عادی نیست. در همین حال، پدر دختر که یک قاتل سریالی ملقب به «قصاب» است، درمی‌یابد که در یک تله افتاده است.

بیگانه

کارگردان فدریکو آلوارز جدیدترین فیلم از فرانچایز ترسناک و علمی-تخیلی بیگانه را با عنوان «بیگانه؛ رومولوس» برای علاقمندان به این فرانچایز به ارمغان می‌آورد. در این فیلم ترسناک، شاهد ماجرای گروهی از فضانوردان جوان هستیم که در یک ایستگاه فضایی متروکه با موجودی بیگانه و مرگبار به نام «زنومورف» و همچنین موجودات ترسناکی با نام «فیس‌هانگر» روبرو می‌شوند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =