باران کوثری این روزها سرگرم بازی در یک نمایش پرمخاطب است اما از آخرین لیست مطالعاتی خود رمان​هایی را نام می​برد که برخی را دوست دارد و برخی راهم خوانده اما دوست ندارد!

به گزارش خبرآنلاین، باران کوثری که این شب ها نمایش «خشکسالی و دروغ» کار محمد یعقوبی را در تئاتر ایرانشهر روی صحنه دارد، در یادداشتی درباره آخرین کتاب هایی که خوانده توضیح داده است. او که این یادداشت را در جدیدترین شماره چلچراغ منتشر کرده، نوشته است: ««دسته دلقک ها» از لوئی فردینان سلین، نویسنده فرانسوی را خواندم که واقعا دوستش داشتم. قبلا از این نویسنده «سفر به انتهای شب» و «معرکه» را خوانده بودم که همه کتاب هایش را دوست داشتم.»

 

وی در ادامه نوشته است: «کتاب دیگری که این روزها خواندم «گزارش یک آدم ربایی» بود که به سختی پیدایش کردم و البته نهایتا یک دوست خوب آن را به من هدیه داد. این کتاب را گابریل گارسیا مارکز نوشته و مثل همه کارهای مارکز برایم دوست داشتنی بود.»

کوثری در پایان این یادداشت نیز از کتابی نوشته که زیاد دوستش ندارد: «کتاب دیگری هم خوانده ام که زیاد باب سلیقه ام نبود؛ «فراتر از بودن» کریستین بوبن کتابی که خیلی دوستش نداشتم.»

 

بنابراین گزارش، کتاب دسته دلقک ها را نشر مرکز منتشر کرده، گزارش یک آدم ربایی را نشر آگاه، فراتر از بودن را هم انتشارات ماه ریز منتشر کرده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها‌‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =