۰ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳

مهناز صدری از انتشار تازه‌ترین اثر ترجمه شده خود با عنوان «احضار روح» نوشته «میخائیل بولگاکف» برای گروه سنی بزرگسالان خبر داد.<BR>

صدری در گفتگو با فارس در خصوص تازه‌ترین اثر منتشر شده خود، بیان داشت: چندی پیش کتابی را با عنوان «احضار روح» ترجمه کردم که این اثر از سوی نشر «ثالث» منتشر و روانه بازار نشر شد. در این مجموعه به داستان‌های کوتاه این نویسنده همچون بخشی از «نامه او به استالین»، «چشم‌انداز آینده»، «جام حیات»، «مومیایی مصری»، «احضار روح»، «گزارش‌های طلایی خبرنگار»، «سرپناه روی چهار چرخ» و «زبور» پرداخته‌‌ام.

 

وی با بیان اینکه این نویسنده روسی پایبند به اصول ادبیات کلاسیک بود، بیان کرد: «میخائیل بولگاکف» رمز توسعه و پیشرفت کشورش را حضور روشنفکران در همه عرصه‌ها قلمداد می‌کرد.

 

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    6 0
    با سلام و تشكر از برنامه خوبتان يك پيشنهاد خدمتتان دارم وآن تهيه گزارش در مورد كلينيكهاي خصوصي درمان مانند مراكز عمل زيبايي بيني و ليزيك چشم در سطح شهر تهران مي باشد. لطفا اگر مقدور بود سرزده به تعدادي از اين كلينيكها مراجعه نماييد مشاهده مي كنيد كه اكثر آنها فاقد دستگاه كارتخوان بانكي بوده و كل پول عمل جراحي را به طور نقد (نقدي )دريافت مي كنند ، مي دانييد چرا؟ چون آن موقع مي توانند از زير بار قانوني آن شامل ماليات ،بيمه، سازمان نظام پزشكي ، سازمان بازرسي و... شانه خالي كنند. درحاليكه ماليات حقوق كارمند را قبل از دريافت حقوقش كسر ميگردد با تشكر مجدد از شما