شما نظر بدهید/ پویش «دو درجه کمتر» ؛ شما چقدر رعایت می‌کنید؟

پویش «دو درجه کمتر»؛ شما چقدر رعایت می‌کنید؟

به گزارش خبرآنلاین، با ورود موج سرما به کشور، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور از مردم خواست تا با کاهش ۲ درجه‌ای دمای محیط به صرفه جویی ۵۰ میلیون مترمکعب گاز کمک کنند؛ تاکنون برخی از وزرا و مسئولان به این پویش پیوسته‌اند.

شما برای پیوستن به این پویش چه کرده‌اید؟

تجربه‌ خود را با ما درمیان بگذارید.

4747

کد خبر 1997656

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 149
  • نظرات در صف انتشار: 68
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    هیچی !! تازه ۵ درجه هم میبرم بالا تا حاکمیت بفهمه کُت تنه کیه؟ تن مردمه یا تنه حاکمیت ؟؟!!!
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      اینا می خوان بگن همش تقصیر مردمه که رعایت نمی کنن!!!
    • ایدا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      95 28
      مزاحمین سایبری در این سایت حضور 24 ساعتها دارن. حقوقش خوبه؟ مثل شرور محله درآمدت از ایجاد مزاحمت برای مردمه. والدینت بهت افتخار می کنن؟ ارباب ها شون از جیب ملت اینترنت بدون فیلتر و بسیار پرسرعت بهشون میدن و به همین دلیل همیشه اولین کامنت ها از این مزاحمینه
    • هموطن IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      17 17
      سلام. اگر بدونی که با کم نکردن مصرف گاز، ی هموطنت در یک جای دیگه از کشور اسیب میبینه و به سختی میفته باز هم لجاجت میکنی، اگه بدونی ی بچه کوچیک ممکنه سرما بخوره در حالیکه خانوادش، مخارج همین درمان ساده رو ندارن، باز هم لجاجت میکنی، درسته از خیلی چیزها ناراحتیم، ولی راهش اینه که در مقابله، به هموطنت اسیب بزنی. ی نگاه به اطرافت بنداز، حال مردم از طبقه کارگر رو ببین. تو اون چیزی که صحیح هست رو انجام بده، مطمئن باش از کار درست تو، هیچ انسان نادرستی سود نمیبره، چون خدا جای حق نشسته، به هم رحم کنیم تا خدا بهمون رحم کنه.
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      10 6
      خیلی در اشتباهید و تهدیدی که می کنید بیشتر خودزنی است تا اثبات چیز دیگر. خب مراعات نکنید چیزی غیر از آتش زدن به مال خودمان نخواهد بود. راجع به مطلب آخرتان هم باید گفت نهایت بدبینی است.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    افغان ها رو اخراج کنید ناترازی انرژی رفع میشه کشوری که در تامین نیاز های مردم خودش مونده حکومتش غلط بی جا میکنه مهاجر پذیرفته مهمانی تمامه باید برن اصلا هم در پویش شرکت نمیکنیم ما دومین دارنده گاز جهانیم این گاز ها کجا میره
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      14 0
      مشکل تئوری زمستان سخت اروپا بود نه افغان‌ها. البته مهاجران بی‌ضابطه هم مشکل کشور هستن
    • ساسان IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      2 10
      می‌ره داخل خونه مردم کشوری که اندازه چین یک و نیم میلیاردی صنعتی گاز مصرف می‌کنند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    هیچی اصلا رعایت نمی کنیم
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    هروقت مسوولین به پویش هرسال یک اختلاس کمتر بپیوندند ، من دمای خانه را ۵ درجه کمتر میکنم !!
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      14 0
      احسنت کاملا موافقم
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    هیچی
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    318 9
    قبلش میشه دوستان بفرمایند که آیا زمستان سخت اروپا تمام شده یابزم براش هیزم جمع کنیم ؟ یا الان برای خودمون باید هیزم جمع کنیم؟ یا ...
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    بشدت دارم رعایت میکنم فقط یک اتاق گرم نگه میدارم میدونی چرا چون یکجایی دیگه هموطنم نیازمند گرماست من حق ندارم بخاطر لجاجت یا مخالفتم با حکامت جون شخص دیگه در جای دیگه بخطر بندازم وصعیت فعلا اینه باید درک کرد شما فکر کنید در یک منطقه دور افتاده یک بچه ۶ ماهه نیاز به گرما داره واقعا وجدان اجازه نمیده رعایت نکنم
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      6 2
      احسنت ، تا باد نگیریم که ما همه در هر کجای این کشور یک خانواده ایم و رنج هموطن مان درد و رنج ماست پیشرفت نخواهیم کرد. حاکمیت از ما جدا نیست متاسفانه با تفکر همه چیز برای من و فدای من به اینجا رسیده ایم.
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      16 2
      حس نوع دوستی شما قابل احترام هست ولی صرفه جویی شما میره برای صادرات نمیره برای هموطنت
    • . IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
      5 1
      ااحسنننت به درک شما، با لجبازیهای الکی چیزی درست نمیشه
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    سعی می کنم رعایت کنم
  • حسنعلی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    من فقط بخاطر نام ایران رعایت می کنم چون رعایت نکردن ضررش را ایرانیان دیگر می پردازند نه کس دیگری پس بنام ایران همه با هم رعایت می کنیم
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    من بیشتر از دو درجه کم کردم از همیشه کمتر کردم همچنین خانواده را تشویق کردم جوراب و لباس گرم بپوشند و بر خاموشی چراغ ها هم کامل نظارت و دقت کردم ولی واقعیت این است که چندین سال است این مشکل دارد تکرار می شود این یعنی ناترازی اصلی در مسیولین و عدم تراز آنها با شرایط است وگرنه بعد از چند سال نباید این مشکل تشدید شود باید کم شود توپ توی زمین مسئولین است دیگه نمی تونند تقصیر را گردن مردم و ماه و خورشید و فلک بیندازند !!!! مشکل ما اونها هستند و بس
    • ریحانه IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      1 21
      کجا چند ساله داره تکرار میشه؟! تو دوره شهید رئیسی، نه قطع اب داشتیم، نه برق و نه گاز...
  • حزب الله امریکای شمالی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    ما ملت ایران خواهان وعده صادق ۳ و بازگشت به سوریه برای جنگ با جولانی هستیم تا قدس شریف را فتح کنیم. والسلام.
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      19 0
      شما از همون آدمهایی هستین که دو سال پیش کمپین جمع آوری هیزم برای زمستان سخت اروپا راه اندازی کردین. کاش حداقل مدیریت بحران رو از اونا یاد می گرفتین. ما مردم ایران نه خواهان وعده صادق 3 هستیم نه سوریه و روسیه به ما ربطی داره. فکر کنم 45 سال کافی باشه برای ...
    • نیلوفر IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      12 0
      وای چقدر ابله زیاده خدا ما دردمون چیه اینا دردشون چیه.اول کشور خودتتتتتتتتتتت بعد کشور دیگه.بفهمین.تا کی نفهمیدن
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      3 0
      دمش گرم ، شماره طرف رو به ما هم بده .
    • تتلو IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      8 0
      توشدی ملت ایران ؟
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
      12 1
      کی جلوتون رو گرفته بفرمایید تشریف ببرید سوریه بجنگید ما دیگه کشش هیچ جنگی رو نداریم از طرف خودتون حرف بزنید
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    78 64
    چون آقای پزشکیان گفتند انجام می دهم چون به 75 درصد عقاید ایشان پایبندم واعتقاد دارم همچنین چون ایرانی است . کلا گرمایش را کاهش دادم و لباس گرم می پوشم
  • رضا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    36 49
    چون آقای پزشکیان گفتند انجام می دهم چون به 75 درصد عقاید ایشان پایبندم واعتقاد دارم همچنین چون ایرانی است . کلا گرمایش را کاهش دادم و لباس گرم می پوشم
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    54 28
    بله از سالها قبل چون به نفع خودمه . شعله بیشتر = مصرف بیشتر اکسیژن اتاق = بیماری قلبی = سردرد = بیخوابی و..
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 5
    اصلن رعایت نمیکنم واعتقادی هم به رعایت کردن ندارم!!!
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 2
    گازرونفروشیددروغگوها!
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 1
    پویش دیگه چه کوفتیه؟!
  • امین IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    12 0
    ما همیشه رعایت می کردیم. اما مشکل ما نیستیم. پولی که باید صرف افزایش تولید گاز و برق و توسعه کشور بشه به دلیل تشدید تحریم ها و شعارهای پوچ کاسبان تحریم به جیب آقازاده ها و کشورهای اطراف میره و الا یکی از بزرگترین دارندگان منابع زیرزمینی و میراث دار یکی از مهم ترین تمدن های تاریخ بشر با این همه منابع انسانی تحصیل کرده چرا باید دچار تورم و ناترازی انرژی و ورشکستگی آبی و فرونشست باشه؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    خوبه مسوولین ازحالا بگن سال دیگه چنددرجه کم کنیم؟
  • وحید IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    6 2
    منم رعایت کردم فقط یک بخاری روشن کردم بقیه رو خاموش کردم تو خونه هم لباس گرم می‌پوشم ولی این حق ملت ما نیست تو این وضعیت باشیم
  • سهراب IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    70 17
    فقط بخاطر هموطنانم که با مشکل روبرو نشوند خیلی رعایت میکنم و یک بخاری کاملا خاموش و دو بخاری را با شعله بسیار کم استفاده میکنیم. الان مردم باید به داد هم برسند.
  • ایدا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 0
    صرفه جویی منابع ربطی به کمبود یا زیاد بود ندارن و یک وظیفه ی انسانیه برای همه ی دنیا. علاوه بر این، انسان جزیی از طبیعت و برای سلامتیش خوبه که تا حد ممکن با فصل ها همراهی کنه. اگر اختلاف دمای داخل منزل و بیرون زیاد باشه برای ایمنی بدن بده و بیماریزاست
  • بنده خدا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    118 1
    کلا مدیریت مصرف کار خوبیه.اما اینکه حاکمیت مردم رو ول کرده رو چطور مدیریت کنیم..
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
      3 0
      نهایت خواسته من اینه که دولت ما رو در هر زمینه ای رها کنه. شما مسلم بدون اصلا نباشند بسیار مفیدتر خواهند بود. آنارشیسم بهتر از این حکومت داریه.
  • خودم IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    8 1
    بنده نه تنها کم کردم بلکه خاموش‌کردم و کولر اسپلیتم روشن کردم بلکه خونه سردتر به نظر برسه😑
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    6 1
    قضیه درست مصرف کردن انرژی با مصرف نکردن بخاطر سهل انگاری و بی کفایتی مسئولین زمین تا آسمون فرق داره. من این کار رو نمی کنم چون میدونم حکومت فقط و فقط میخواد از این روزها عبور کنه و برنامه ایی نداره.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    63 23
    من رعایت می کنم هم لامپهای اضافه رو خاموش می کنم هم درجه بخاری رو کم می کنم نه تنها به نفع مردم میشه از نظر اقتصادی هم از هزینه های خودم کم میشه . اگه کمی فکر کنیم می فهمیم الان زمان لج کردن نیست . به فکر بقیه مردم هم باشیم .
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    به حال این کشور باید گریست که روی نفت و گاز و ثروت خوابیده ولی سهم مردم صرفه جویی و مراعات کردن باشه و پولش بره جیب آقایون برای فرزندانشان در اروپا .
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 0
    خوشحالیم که از زمستان سخت اروپا رسیدیم به زمستان سخت و طاقت فرسای ایران با مسئولان ناتوان .
  • ایرانی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    ابرقدرت منطقه نکشیمون .
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
      10 0
      اتفاقا تنها کاری که از دست ابر قدرت منطقه بر میاد کشتن مردم بی دفاع ایرانه
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 0
    از قانون عفاف و حجاب چه خبر نماینده پنج درصدی ،ببخشید نظر سنجی در مورد مصرف گاز و برق بود ،خخخخخ
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    از قانون عفاف و حجاب چه خبر نماینده پنج درصدی ،ببخشید نظر سنجی در مورد مصرف گاز و برق بود ،خخخخخ
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    حالا اگر همین اتفاق زمان دولت شهید رییسی عزیز می‌افتاد همین شما آنلاین چه آسمون ریسمونی میکردید؟
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      8 4
      الان دولت کیه؟ ثمرات دولت قبل و دولتهای قبلتر. نکنه انتظار داشتید اقای پزشکیان با چوب جادوش جادو کنه کم کارهای قبلی رفع کنه.
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
      9 3
      مرحوم رییسی و دولتش مسبب همه بدبختی ها هستند چون کاربلد نبودند
  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    56 51
    بیشتر لباس میپوشم و جوراب پام میکنم توی خونه. این به نفع کشورمونه.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
      5 1
      کاش نفع کشور نفع مردم هم بود
  • نعمتی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 3
    رعایت میکنم به خاطر اینکه خدا گفته اصراف کار بد و ناپسندیه و به خاطر حفظ طبیعت زیبای ایرانم کسایی که میگن رعایت نمیکنم یعنی آنقدر تنگنظرین که برای یک لجاجت احمقانه حاضرید هموطنتان را وسط سرما بدون گاز رها کنید بله مسئولان مقصر هستند اما مردم بایدرعایت کنند تا گاز کم نیاد ربطی هم به افغان ها نداره
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    8 0
    دلخوش به این مقدار نباشید.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 2
    کارکرد بخش نظرات خبرآنلاین، اعلام و القای نظرات یک عده کاربر لجباز، به علاوه دشمنان است.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 0
    قطعا از مدیریت بی ضابطه و هزینه تراشی نظام ناراحتم ولی سعی کردم اسراف نکنم
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 1
    اینها همه معلول شرایط تحریمی هستند و همه این راه حلها موقتی و زودگذرن ...مملکت داره نابود میشه واقعا چرا آقایون به فکر نیستن؟
  • حسین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 4
    هر وقت پزشکیان به قانون احترام گذاشت ما هم به حرف اون احترام می‌گذاریم
  • امیر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    ما تو تمام قسمتهای خونمون لامپ ال ای دی نصب کردیم و مصرفمون خیلی خیلی کمه ولی جدیدا پیامک اومده برامون که جز پرمصرف ها هستین
  • آرزو IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 0
    بله امسال و پارسال و همیشه به وظیفه ی بشری صرفه جویی منابع عمل می کنم ولی مشکل کشور ما پایین بودن راندمان هست. سه برابر کشورهای نرمال سوخت مصرف می کنیم. در هلند وقتی بحث قطع شدن صادرات گاز روسیه پیش آمد دولت و شهرداری ها پنجره منازل را سه جداره کردن
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    8 0
    من با اینکه ساکن خوزستانم و سرمای ما مثله استانهای شمالی شدید نیست ولی بهرحال سرد هست خانواده ما خیلی خوب رعایت می کنیم هم برق و هم گاز و تو کل خونه ویلایمان فقط یک بخاری در هال روشن هست! بهرحال در زمستان باید لباس زمستونی و گرم پوشید نه اینکه با گرم کردن شدید خونه لباس تابسونی بپوشید! رعایت الگوی مصرف بهینه نشانه شخصیت و فرهنگ غنی ایرانیان است! و ربطی به مسلئل سیاسی ندارد!
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 1
    واقعا رعایت میکنم بالاخره کشورمان دوست داریم شاید مسولین دوست نداشته باشیم کشور و مردم رو دوست داریم.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 1
    هر وقت فیلترینگ رو دو درجه کم کردید اونوقت
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    0 0
    ۲ درجه کمتر حجت شرعی ندارد و رعایت آن تکلیفی بر ما ایجاد نکرده است.
  • مسعود IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 4
    اصلا رعایت نمیکنم، دلیلی نداره
  • م IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 3
    بیشتر مردم به دلیل اینکه مسئولین فکری به حالشون نمیکنند،عصبانی هستن و فکر می کنن با مصرف بیشتر حال مسئولین رو میگیرن، اما عزیزان من، مسئولین خونه هاشون خیلی گرمه کسی هم جرئت قطع کردن گاز و برق اون ها رو نداره ولی مردم روستاها و شهرهای دورافتاده دودش به چشم اونها میره و مثل چند سال پیش که سه روز گاز خرم آباد رو قطع کرده بودن، مال اون بنده خداها رو قطع میکنن که فریاد و دادشون به هیچ جایی نمیرسه، پس لطفا به خاطر وجدان خودمون، نه به خاطر بی کفایتی مسئولین قدری به اندازه ی سهم خودتون رعایت کنید، در ضمن آقای پزشکیان سه ماهه که نمیتونه کاری برای گاز انجام بده، پس فقط و فقط به خاطر دل هموطناتون رعایت کنید، با تشکر
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    10 0
    این نه از مصرف زیاد مردمه نه از کمبود گاز نتیجه بی کفایتی و باور نداشتن به آینده و برنامه ریزی بلند مدت و باور عمیق به شعار توخالی و توهم هست. تو جنوب دارن گاز رو آتیش میزنند به سرمایه ملت چرا؟ چون کاری کردند کشور تحریم بشه و فناوری استخراج همزمان گاز و نفت رو نداشته باشم و گازش رو آتیش بزنیم تا نفتشو بخوریم...
  • ناشناس IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 1
    با در نظر گرفتن قیمت دلار می‌توان فهمید که کلا سر کار هستیم .
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    6 1
    با آنکه میدانم علت اصلی ناترازیها، ناکارآمدی حاکمیت است، اما در این پویش شرکت میکنم و ضمن رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی شامل؛ برق و گاز و آب، دوستان و اطرافیان خود را به شرکت در این پویش دعوت میکنم.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 1
    هیچ و هرگز ! یا برای نوسازی زیر ساخت ها بودجه بگذارید و دست بکار بشوید یا همین که هست : تا فلج کلی و برخاستن بر علیه محرومیت های پایان ناپذیر تحمیلی ..
  • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    صرفه جویی میکنم. ولی لطفا دو سه تا مدير بی کفایت بخش انرژی رو هم که مسول واقعی این وضع هستن برکنار کنید.
  • چوبچی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    11 0
    من در جنگل واسه اروپاییان بیچاره هیزم جمع میکنم از سرما تلف نشن مگر کشور ما هم سرما اومده؟!!!
  • ایران IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    8 1
    پویش و حرف حکومتی که جز آزار چیزی نداره اهمیتی نداره!کاش وقاحت یه حد و مرزی داشت برای مدعیان بی خاصیت
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    بله اما تاوان بی تدبیری مسئولان رو من نباید پس بدم
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 0
    انرژی هسته ای حق مسلم بود که کجا به درد مردم بخوره پس؟
  • سیما IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 6
    پیشنهاد عالی است من همکاری کردم
  • شهروند عادی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    6 1
    بالاتر هم میبرم تا وقتی پول ملت خارج از کشور تو فلسطین یمن عراق سوریه ... خرج میشه و داخل هم رانت و فساد بیداد میکنه
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 0
    پویش کاهش دو درجه سانتیگراد دمای محل کار و محل زندگی را از مشترکین پرمصرف گاز بخواهید که به آن بپیوندند چونکه ما از موقعی که یادمان می آید با لباس زمستانی به رختخواب می رویم!
  • بابک IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 1
    خیر رعایت نمیکنم.این کشور ثروتمند گرفتار مدیران ناکاربلد شده. تحریم اقتصاد خراب سیاست خارجی غلط حمایت از کشورهای دیگر که نفعی برای سفره ما نداره فساد و رانت داخلی ... همه و همه امروز من ایرانی زندگیم را به این روز انداخته
  • کسری IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 1
    پس وزیر نیرو چه می کند که همش تقصیر مردم است
  • یک تهرانی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 1
    آقای پزشکیان از وعده رفع فیلترینگ و وعده های دیگه که به ما مردم دادی چه خبر؟زورت نمیرسه بیا به رای بگذار مردم بگن تکلیف چیه
  • حسن IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 1
    رعایت نمی کنم
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 2
    من خوزستانیم اهوازیم برای من که عادت ندارم از سرما هوای ده درجه هم سرده ولی میدونم نمیمیرم برای همین هم خودم هم بچه م و هم شوهرم لباس پوشیدیم حتی جوراب تا بخاری کلا روشن نکنیم به خدا پول گاز هم برامون نمیاد ولی برای مردم چون میدونم به جز خودمون مردم هیچکس به. فکر ما نیست سرمای شما کشنده ست
  • ن IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 2
    چرا همش ما باید تحمل کنیم اگر برنامه هست که مشکلات با دنیا مرتفع بشه و سرمایه گذار بیاد و مشکل برق و گاز تا ۱۰ سال آینده کلا مرتفع بشه من ۱۰ سال تحمل میکنم اگر هر سال بدتر از پارسال راه کج بره حکومت و حرف خودشو بزنه چرا خودمو اذیت کنم به خودم سختی بدم
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    6 1
    همان طور که دولت رعایت ما را همه جوره می کند ما هم رعایت می کنیم همه جوره
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 1
    به کوری چشم شاه زمستونم بهاره
  • سعید IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 3
    100% حمایت میکنم. من که میدونم کمبود ها بر اثر سالها تحریم و کم کاری بوده. ولی در حد خاموش کردن یه لامپ هم شده به رئیس جمهور کمک میکنم. شاید باورتون نشه ولی وقتی ریس جمهور روحانی هم خواست کساییکه میتونند از یارانه ها انصراف بدن من انصراف دادم. اگه دولت با مردم باشه هر کمکی بتونیم بهش میکنیم
  • ایران IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 1
    اهمیتی برام نداره
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 1
    ما برای این پویش ارزشی قائل نیستیم. عوضش توصیه میکنم یه پویش راه بیندازید برای تعطیلی کارخانجات خودروسازی داخلی که تمام منابع این ملت را بلعیده اند و هوای تهران و کلان شهرها را مسموم کرده اند و خودروهایشان بنزین که سرمایه ی نسل های آینده است را بی حساب و کتاب دو برابر مصرف خودروهای خارجی می سوزانند و از بین می برند. پویش راه بیندازیم برای توقف تولید خودرو ملی برای توقف کشتار هدفمند ملت و نقص عضو دختران بی گناه در جاده ها با حلبی های خودروسازان داخلی
  • مهران IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    عزیزان مسئول ، فکرشو باید اون وقت که پولها رو می دادین به ... و سرمایه گذارهای خارجی و دک می کردین و ... اونموقع باید فکرشو میکردین نه الان جیگر!
  • م IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 1
    بخاطر بی تدبیری مسئولین قبلی و.. مشکلات زیادی برای مردم پیش اومده... بخاطر کمک هم نوع خودم من هم مشارکت میکنم و در منزل لباس گرم میپوشم .صرفه جویی و درست مصرف کردن باید تو کشور نهادینه بشه
  • علیرضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 2
    نمی دانم تا کی نمیخواهیم از عقل و شعوری که خدا به ما داده، استفاده کنیم. واقعا نیاز نیست آقای پزشکیان به ما بگویید که کمتر مصرف کنیم. خودمان باید براساس عقل و شعورمان این کار انجام دهیم. از ابتدا شروع فصل سرد، سعی کردم. جهت گرم کردن خودم، از لباس استفاده کنم. نه کل خانه را گرم کنم. باسپاس شریفی
  • سیفعلی از مشگین IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    ما قبض گازمون بدلیل مصرف کمتر از حد متعارف همیشه صفر هست حتی بستانکاری هم داریم
  • بی نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 0
    لازم به زحمت نیست ، شرکت گاز خودش فشار گاز را کم کرده .
  • منوچهر IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    9 2
    اول تکلیف ده پونزده میلیون نون خور افغانی که مثل بختک افتاده اند روی پیکر نحیف اقتصاد ایران و برق و آب و گاز و بنزین و ....رو تقریبا مفتی استفاده می کنند روشن کنید بعد از مردم تقاضای کمک کنید ، البته دیگه به رفع فیلترینگ و مسکوت گذاشتن حجاب و عفاف و کوتاه کردن دستهای کاسبان تحریم امیدی نداریم
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    13 0
    نیم درجه هم کم نمیکنم .مگر شماها از دزدیها واختلاستون کم کردید ؟ دمتون لای در گیر کرده خرتون که از پل بگذره همه چی یادتون میره .برق واب وگاز وبعدا بنزین رو گران میکنید .جیب ملت رو میزنید خ.دت.ن حقوق میلیاردی میگیرید به ملت ده میلیون میدید .گ.شت شده کیلیویی یک میلیون دلار 76000 هزار تومن .حالا ما ادم شدیم .شماها یک مشت ... هستید که به جان ملت ومیهن افتادید یک دلیل بیارید که باید ملت کمکتون کنن .ما کتک زدن زنان ودختران رو یادمون نرفته این قانون مزخرفتون رو هم یادمون نمیره .تمام
  • قاسم فلاح پور IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    0 0
    صرفجویی در انرژی نود در صد آنرا میکنم تمام کشور گاز کشی اشتباه بود
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 0
    من فقط بخاطر هموطنانم رعایت میکنم.لباس گرم بیشتری می‌پوشم که مناطق دیگر کمتر با قطع گاز مواجه بشن. ولی کیه که ندونه مسئول این وضعیت فقط و فقط نظام هست. که مخروبه کرده ایران رو و حالا اونقدر بدبخت و ذلیل شده که جز تعطیل کردن کار و زندگی مردم هیچ برنامه ای ندارن.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    5 1
    کار از این حرفها گذشته! این روش حکمرانی محکوم به فناست.
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    0 1
    چی هست؟
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 2
    سه درجه کم میکنم چون ممکن یک هموطن در سرما بدون گاز بمونه
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 1
    باشه رعایت میکنیم ولی خدایی برید مشکل نا ترازی انرژی رو حل کنید سال دیگه مشکل نداشته باشیم
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 0
    ما الان فکر قانون حجاب و عفافیم. اگه این قانون به وسیله ثابتی و رسایی حل بشه گاز کشور هم درست میشه و گاز ارزان میشه....
  • جانباز همرزم شهید زین الدین IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    3 0
    واقعا مسخره است این طح های گدا بازی احمدی نژادی. برید نفت و گاز مترک چاههای نفت ارش را زنده کنید که عربستان و قطر با فروش انها بهترین ها را برای ملت هایشان به وجود می اورند
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    0 3
    ما رعایت میکنیم ولی ما هم خواهان انجام وعده صادق 3 هستیم.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    1 0
    آخر ماه، لطفاً بانکها را از تعطیلی مستثنی کنید. مردم کار و زندگی دارند.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    0 9
    چرا 3 سال رییسی ناترازی نداشتیم؟ چهار تا ادمی که هیچ دانش و دلسووزی ندارن اومدن سرکار و این بحران را پیش اوردن. به جای این بازی 2 درجه کمتر ، قوه قضاییه همون چهار تا را بگیره تا بقیه حساب کار دستشون بیاد
  • داود درفشی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    2 1
    من درحد توان بیشتر هم رعایت میکنم مردم اروپا وغرب را الکوی خود میکنم
  • مجید IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 2
    من عاشق وطنم هستم و البته قلبا به آقای پزشکیان ارادت دارم هرچند دلم از اینهمه سیاست های اشتباه غرب ستیزی و شرق پرستی خون هست چون به عینه دیدم توی پارس جنوبی چقدر از تحریم ضربه خوردیم و البته خدا لعنت کنه روسیه که از عمد کاری کرد ایران نتونه گازش بفرسه اروپا ولی بیش از چیزی ک مسئولین گفتن دارم رعایت میکنم .
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    4 1
    عمق فاجعه عمیق تر از ۲ درجه و ۳ درجه است،
  • حمیدرضا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    10 0
    پس مگه زمستان سخت برای اروپا نبود؟ آخ آخ واسه ما شد.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 1
    با این مدیران بی خاصیت ظالم به هیچ وجه همکاری نمی کنیم لعنت بر انها که روزگار مردم را تباه کرده اند
  • محقق IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    1 2
    باسلامخانواده من همگی رعایت میکنند
  • رضا IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    3 0
    با توجه به اینکه مدیران کشور هیچ جای درست توی مملکت نگذاشتند و در اکثر کارها مثل کمبود برق و گاز مشکل داریم ولی ما رعایت میکنم،خانواده ما ۵ نفره است و همه اومدیم توی یک اتاق و لباس زیاد هم می پوشیم و بخاری اتاقهای دیگه را خاموش کردیم تا انشالله مناطق دور دست دچار افت فشار گاز نشوند و امیدواریم تا سال آینده مشکلات کمتر شود.
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    1 0
    اگه خود ملت هم بخوان همچین دیدگاهی نسبت به هم داشته هم منابع کشور ته می کشه هم جون میلیون ها ایرانی به خطر می افته و هم کشور به سمت نابودی میره.پس مردم باید خودشون به هم رحم کنن.تمام
  • یاور هاشمی IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    3 1
    حتمی رعایت میکنیم . به خاطر ایران و ایرانی ......
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    7 1
    نه تنها رعایت نمی کنم ده درجه گرم‌تر هم می کنم. چرا من باید تاوان شعارهای پوچ عده ای رو بدم.اگه اون گازهای مشعل چاه‌ها رو که در حال حاضر داره بیهوده میسوزه چرا مسولین اونا رو صرفه جویی نمی کنن و بجای بی دلیل سوزاندن به خانه های مردم تزریق نمی کنن تا هیچ خانه و کارخانه ای کمبود گاز نداشته باشه. ویا چرا گاز و نفت میدان مشترک با قطر رو کمتر از حقمون برداشت می کنیم که اگه آنچه که حقمونه برداشت کنیم اینهمه مردم در فلاکت نمی افتن. خوب حالا شاید بپرسید این کارها سرمایه گذاری یا تکنولوژی میخواد،پس اینجا باید برن سراغ کسانی که تحریم رو نعمت می دونن و به دروغ میگن درآمد ارزی کشور از زمان قاجار تاکنون بی سابقه بوده و... چهار نفر از این جماعت رو اعدام کنن بعد بیایید سراغ مردم بگید مردم ما خائنان به شما رو مجازات کردیم حالا دو درجه کم کنید
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 1
    بله در هر شرایطی منطقی وانسانی رفتار کنیم صرفه جویی در انرژی وظیفه است
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 1
    مگه ما بیشترین گاز دنیارو نداریم ؟ صرفه جویی چی بکنیم؟ یه بخاری یه اجاق گاز بیشتر نداریم که .
  • رضا IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    5 1
    خیر رعایت نمیکنم
  • ارش IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 1
    باید رعایت کرد و ربطی به دولت یا حکمرانی ندارذ من و بچه هام با لباس گرم در منزل هستیم
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 1
    سیاست‌های اشتباه شما ما را به اینجا رسونده..توقع دارید هنوز گوش بفرمان شما باشند؟
  • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    5 0
    یک جوری میگن دو درجه کم کنید انگار خونه همه مردم ایران هوش مصنوعی داره، عمدا خونه ها مجهز به بخاری های قدیمی هست که شعله زیاد و‌ متوسط و شمعک داره که در این صورت باید # شمعک راه بندازن.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    9 0
    من گرمایش خونم با پکیج هست و به علت قطعی پی در پی بورد پکیج سوخته و هنوز هم تعمیر نشده و بورد موقتی که جایگزین شده هم اصولاً گرمایش درست و حسابی نداره و دمای محیط حداکثر بیست و یک و دو بیشتر نمیشه. پس من اجباراً در حال رعایت هستم و نتیجه آن هم بیمار شدن خود و خانواده بوده. حالا سوال اساسی آن است که آیا دولت هیچ مسئولیتی در قبال خرابی پکیج من احساس میکند یا خیر؟
  • یوسف IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 0
    ناترازی انرژی نتیجه سوءمدیریت مدیران نالایق هستش.دنیا داره روی انرژی های تجدید پذیر کار میکنه .اونوقت ما داریم چکار میکنیم.خام فروشی نفت و دیگر منابع افتخار داره؟
  • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 5
    ما شعله بخاری را کم کرده ایم ولباس گرم میپوشیم
  • مردم IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    6 1
    چرا پویش ضد مدیران نا کار امد که کشور را به این روز در آوردن راه نمی اندازند کسی که بچه کوک دارد بیمار دارد وقتی برق را قطع می کنند گرما نداری اب نداری ...چه کند ما مترصد فرصت هستیم تا تکلیف خود را با اینها روشن کنیم
  • غلام IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    5 1
    بی کفایتی هم حدی داره . تمامش کنید
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 0
    وقتی قبض گاز برام میاد مامور میپرسه چطور گاز مصرف نمیکنی قبضت که کارکرد نداره؟ میگم میرم طبقه پایین با مادر زندگی میکنم البته نوع سازه هم خیلی مهمه دیوارهای بیرونی اگه دوجداره یا از مصالح عایق باشند و همچنین درب و پنجره ها چند جداره باشند مصرف انرژی کلی کاهش می یابه
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    7 1
    رعایت میکردم اللان دیگه نمیکنم.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    1 1
    همیشه رعایت میکنیم، امسال هم تا اینجا هزینه گاز پرداخت نکردیم چون مصرفمون بهینه بوده
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 0
    من موافقم به شرطی که کل مدیران دولتی و نمایندگان مجلس هم قول بدند برند بشینن خونه و جای خودشون رو به افراد لایق ، کاردان و متعهد بدند . ماهم با مدیران جدید همکاری میکنیم تا بتونند ظرف دوسه سال این همه ناترازی رودرحوزه های مختلف برطرف کنند
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    1 5
    من از 25 درجه آوردم به حدود 22 درجه.
  • سعید IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 2
    من سوای سیاست نادرست، بی برنامگی و بی کفایتی مسئولین، رعایت می کنم .... حدود 4 درجه پکیج رو کم کردم
  • انصاری IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 1
    سلام واقعیت اینه که ما در کشورمون بی رویه مصرف میکنیم. من برای این چند روز سعی کردم لباس بیشتری در منزل بپوشم و سیستم گرمایش رو خیلی کم روشن می کنیم. ما باید به فکر همدیگه باشیم مخصوصا هم وطنهامون در استانهای مرزی سردسیر ...
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 1
    بی کفایتی مدیران و جبران بی تدبیری شماهارو ما پی نباید بدیم من شفاژ تا اخر زیاد کردم عوض ش پنجره م باز میزارم هوای تازه بیاد داخل . هرچی شما بگید برعکس ش انجام میدیم این یعنی مبارزه مدنی . هر وقت کنار مردم بودین چشم تا الان فقط مقابل مردم ایران بودید . ..
  • فاطمه IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 1
    ما رعایت کردیم، به دلیل احترام به محیط زیست و قبول ابراز نگرانی آقای پزشکیان که بدون تعارف وضعیت واقعی انرژی در کشور را بیان کردند .
  • امیر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    3 2
    رعایت میکنم حتما دلم برای کسانی که تو دورترین نقطه ها گاز ندارن میسوزه
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 0
    دو درجه کمتر یعنی چی؟ در جایی که سیستم خانه ها و نوع تاسیسات جوری ساخته شده که دو درجه کم کنی هشت درجه یخ می زنی همچون میگن دو درجه کمتر گویی با کم کردن به دمای آسایش می رسی. در ساختمان ما که در طبقه 8 هستین دو درجه کم کردند آب سرد شده خونه یخ زده این طوری یعنی مریضی و گرفتاری مردم زیرساخت های فرسوده و معماری مشکل دار اجازه کم کردن انرژی را نمی دهد
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    7 1
    خیر رعایت نمیکنم.تو این سالها دولت برای مردم جز کوچکتر شدن سفره مردم و منزوی تر شدن تو دنیا چکار کرده
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    4 0
    جواب ها همه عالی بودن کاش مسئولین کمی به فکر این مردم بودند واقعا این مردم گناهی ندارند که این جور در فقر و فلاکت زندگی کنند البته جناب پزشکیان میخواد مشکلات کشور رو حل کنه و تندروها ی که از زمان مرحوم رئیسی در شوراها ودر مجلس و..... به پست ومقامی رسیده‌اند اجازه حل مشکلات کشور و نمی دهند
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    5 0
    من قطعا رعایت میکنم ولی مشکل جای دیگه س وقتی آفای پزشکیان به وزیر صمت تذکر داد در مورد نور و گرمای جایی که برای بازدید رفته بود اصلا وزیر صمت توی باغ نبود و تعجب کرد از این تذکر بنظر من عده ای از مسوولین حالا نگم اغلب شون عادت به اشرافی گری دارن دارن و این تبدیل به یک الگوی مدیریتی شده طی دهه های گذشته منظورم ریخت و پاش هست از هر جهت شما برید بررسی کنید ببینید هزینه غذای فلان ارگان چقدر قبض و فاکتور براشون صادر میشه در سال متوجه منظورم میشوید ولی در کل با این کمپین موافقم
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    3 0
    ما از اول درجه موتور خانه رو زیاد نکردیم همسایه ها بما تیکه میندازن که تو میخوای مصرف کننده نمونه بشی و آب ولرمه و ازین حرفا.حالا بیا و خوبی کن .فرهنگ جامعه از بیخ و بن خرابه.حالا طرف توی خونه ش زیرپراهنی هم نمی پوشه تا همین هفته پیش کولر روشن میکرده.متصدی امور موتورخانه که سرخود نمیتونه درجه رو کم و زیاد کنه همه باید راضی باشن .
  • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    2 0
    پول حاصل از این پویش کجا می ره؟ احتمالا می ره تو جیب افرادی که با ملت و آزادی هاشون دشمنی دارند. و این که مگه خونه رو سونا کردیم که دو درجه کم کنیم؟ همین طور داریم یخ می زنیم. شما که توان اداره مملکت ندارین، چطور می خواین دنیا رو نجات بدین؟ همه اش حرافی و ادعا
  • دلار IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    5 0
    من بخاطر اونایی که بیت کوین استخرلج میکنین دو درجه دما رو کم میکنم. راضی شدی؟؟؟
  • امیر IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    8 1
    باشه، رعایت میکنم، اما سال بعد چی؟ دو سال بعد چی؟ آب که تموم شد، جنگل ها که بیابان شد، نفت که هیچکی نخرید چی؟ تمام زیر ساخت ها به دلیل نبود سرمایه گذار فرسوده شد و از بین رفت چی؟ آقا با صدای بلند میگم دو درجه کمتر فقط یه مسکن شاید شاید تا آخر امسال باشه بقیه ش خدا کریمه
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۷
    6 0
    گفتی رفع فیلتر میکنم. چی شد پس؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین