ترجمه و تلخیصی از کتاب «استیو جابز» نوشته والتر ایزاکسون با عنوان بهترین خاطرات استیو جابز در 200صفحه و در قالب یک کتاب جیبی از سوی کتیبه زرین منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین «بهترین خاطرات استیو جابز» را محمدحسین برومند ترجمه و انتشارات کتیبه زرین با همکاری خبر امروز منتشر کرده است. کتابی جمع وجور و خواندنی از پرفروش ترین کتاب این ماه های جهان یعنی استیو جابز، نوشته والتر ایزاکسون. این کتاب در 17 فصل تولد تا مرگ نابغه دنیای ارتباطات که با شرکت و محوصلات اپل در دنیا شناخته می شود، بررسی کرده و با زبانی ساده مهمترین خاطرات زندگی این پدیده جهانی را روایت کرده است.

 

خبرآنلاین، بخش هایی از فصل «به دنبال خانواده و ازدواج» کتاب را برای کاربران خود منتشر می کند:

 

زمانی که جابز 31 ساله شد، یعنی یکسال پس از اخراجش از اپل، نامادری اش به دلیل استعمال زیاد دخانیات به سرطان ریه دچار شد. استیو تا زمان مرگش از او پرستاری می کرد و سوالات زیادی درباره پذیرفتن او به فرزندخواندگی پرسید.

استیو توانست زنی را که او برای فرزندخواندگی معرفی کرده بود پیدا کند و یک کاراگاه خصوصی استخدام کرد تا پدر و مادر واقعی اش را بیابد. او دکتری که برگه تولدش را امضا کرده بود، پیدا کرد اما دکتر گفت تمام اسناد تولدش در آتش سوزی از بین رفته است. دکتر اما دروغ گفته بود و بعد از مرگش نامه ای به دست جابز رسید که حقایقی درباره مادر استیو را برملا می کرد.

 

مادر او دانشجویی به نام جون شیبل بود و پدرش عبدالفتاح جان جندلی. آنها فرزند دیگری به نام مونا نیز دارند...جندلی 5سال بعد از ادواج، زن و بچه هایش را ترک می کند و مادر جابز هم با فرد دیگری ازدواج می کند که این وصلت زیاد دوام نمی آورد و...

 

جابز برای ازدواج به دنبال دختری بود که با او همخوانی داشته باشد. کسی را می خواست که زیرک، مقاوم، دوستدار ذن و مدیتیشن، تحصیل کرده، مستقل، زیبا، شوخ طبع و البته نجیب و عاشق غذاهای گیاهی باشد. در اکتبر 1989 چنین دختری وارد زندگی او یا بهتر است بگوییم وارد کلاس او شد. از آن به بعد از ظهرهای پنجشنبه در دانشکده تجارت دانشگاه استنفورد کلاس های آموزشی داشت و لورنس پاول هم یکی از شاگردانش بود...

 

جابز در سال 1990 به او پیشنهاد ازدواج داد و یکسال بعد او با او ازدواج کرد؛ جابز 36ساله و لورنس 27 ساله. در همین سال فرزند اول آنها بدنیا آمد؛ رید پاول جابز که برگرفته از نام ناپدری استیو جابز بود. 1995  ارین سینا جابز و 1998 دختر دوم او و فرزند سومشان «ایو» متولد شد. جابز درباره او می گوید:«اگر روزی کسی از خانواده من بتواند اپل را اداره کند، آن شخص ایو است البته اگر تا آن زمان رییس جمهور آمریکا نشده باشد.»

 

«ترک تحصیل، تولد مکینتاش، پیکسار، به دنبال خانواده و ازدواج، آی مک، دنیای موسیقی، آی پد و...» از جمله فصل های کتاب «بهترین خاطرات استیو جابز» است. این کتاب خواندنی با قیمت 3هزار تومان منتشر شده است.

 

 

بنابراین گزارش، موسسات و نهادهایی که خاطرات استیو جابز را به عنوان هدیه شب عید همکاران و کارمندان خود در نظر بگیرند، از تخفیف مناسب توزیع کننده برخوردار می شوند. ضمن اینکه توزیع کننده کتاب استیو جابز، دو جلدی «پ نه پ» را نیز به عنوان بسته پیشنهادی هدیه شب عید همراه با سررسید «پ نه پ» برای خرید نهادها و موسسات پیشنهاد می کند. یک پکیج خواندنی و شاد برای آنها که دوستشان دارید که در صورت خرید در تعداد بالا از تخفیف ویژه برخوردار می شود.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب  ها و سررسید «پ نه پ» (در صورت موجود بودن در بازار نشر) می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =