چند سالی هست که وزارت ارشاد و شهرداری تهران، قطعه ای در بهشت زهرا را برای هنرمندان و نام آوران اختصاص داده اند. وزیر ارشاد اکنون از تاسیس بیمارستان مخصوص هنرمندان خبر می دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید محمد حسینی گفت: "در پی رایزنی های صورت گرفته با وزیر بهداشت، به زودی یک بیمارستان و یا یک مرکز درمانی به هنرمندان کشور اختصاص می یابد. مقرر شد یک بیمارستان یا مرکز درمانی خاصی در تهران در نظر گرفته شود تا هر هنرمندی که به آنجا مراجعه می کند، کارهای درمانی او در آن مرکز انجام شود. اگر هم در آن مرکز یا بیمارستان امکان پیگیری درمان وجود نداشت، با هماهنگی کادر پزشکی به مرکز درمانی دیگری معرفی می شوند."

او این خبر را به پایگاه اطلاع رسانی دولت داده است.

به گفته وزیر ارشاد، در حال حاضر هم در بیمارستان های مختلف به هنرمندان توجه می شود: "اما قرار بر این است که در یک یا دو بیمارستان و مرکز درمانی خاص به امور درمانی هنرمندان کشور رسیدگی شود. به محض تعیین این مراکز، نمایندگانی از وزارتخانه های ارشاد و بهداشت حضور خواهند داشت تا به محض مراجعه یک هنرمند بلافاصله مراقبت های لازم در آن بیمارستان یا در جای دیگری انجام شود و به زودی این کار انجام می شود."

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    0 0
    یعنی بصورت مستقیم عمل می شود و بیمارستانهای معمولی مردم عادی را به قطعات عادی می فرستند و بیمارستان هنرمندان هم ایشان را به قطعه هنرمندان می فرستد .ولی خداوکیلی دکترشان را هم جدا کنید خیلی با حال می شود
  • مهدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    0 0
    خوبه دیگه احتمالا اگه دکتراشونم هنرمند باشه که هیچ مناتفاتی هم نداره خیلی زود خوب می شن. یا رو تصادف کرده خدایی نکرده چشمو اماغش نیست بعد دکتر میگه واست گریم کردم یا اگه دکترش شاعر باشه می گه در وصفش شعر گفتم.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    0 0
    مسخره است !
  • بدون نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    0 0
    میشه توضیح بدید که تفاوت مثلا آپاندیس یه !هنرمند! با یه کارگر چیه؟