آیا «نه» واژه‌ای پست یا خودخواهانه به نظرتان می‌رسد؟ و مثلا برای بر هم زدن قرار ملاقاتی که می​دانید در آن با شما خوب رفتار نمی‌شود مشکل دارید؟ و ... با کتاب نانت گارتل به راحتی از بحران خارج می​شوید.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «اگر از نظر شما اشکالی ندارد جواب من نه است» با نام اصلی My answer is no if that s okay with you و عنوان فرعی «چگونه زنان می توانند «نه» بگویند و هیچ احساس بدی نداشته باشند» نوشته نانت گارترل با ترجمه اصغر اندرودی در 368 صفحه با قیمت 8500 تومان از سوی انتشارات گندمان روانه بازار نشر شد.

 

 

 

در معرفی این کتاب آمده است: «آیا نه واژه‌ای پست یا خودخواهانه به نظرتان می‌رسد؟ آیا با بر هم زدن قرار ملاقاتی که با شما خوب رفتار نمی‌شود مشکل دارید؟ وقتی که شما و شریک زندگی‌تان با هم توافق ندارید، آیا با ایستادن سر حرف خود مشکل دارید؟ آیا پدر و مادرتان درخواست‌های نامعقول از شما می‌کنند که شما تسلیم آنها می‌شوید؟ آیا در اظهارنظر درباره کارکرد ضعیف کارمندان خود دچار تردید هستید؟ آیا از پرسش‌ در مورد راهبردها یا سرپیچی کردن از دستورهایی که به نظرتان نادرست است هراس دارید؟ اگر سه تا یا تعداد بیشتری از این پرسش‌ها در مورد نه گفتن پاسخ آری داده‌اید، ممکن است به این کتاب نیاز داشته باشید تا دریابید چگونه حد و مرزهایی سالم تعیین و روابطی را که برای شما اهمیت دارند همچنان حفظ کنید.»

 

«شیوه نه گفتن زنان، برای تعطیلات هیچ جا مانند خانه نیست، درک کردن نه شما، موقعیت مناسب نه ها، نه های غیرواقعی و...» از عناوین فصل های متعدد این کتاب خواندنی است.
 

بنابراین گزارش چاپ پنجم  «احساس بهتر، بهتر شدن، بهتر ماندن» نوشته آلبرت الیس با ترجمه مهرداد فیروزبخت از سوی انتشارات رسا ورارد بازار نشر شد. راه های زیادی وجود دارد که از طریق آن بتوانید بی آن که احساس بهتری پیدا کنید،بهتر شوید- البته اگر من جای شما یودم به خیلی از این راه ها فکر نمی کردم. با خواندن این کتاب می توامید بفهمید چه فرقی بین موثر واقع شدن و ظاهرا خوب بودن است.  روان درمانی ثمربخش و رویکردهای خود یاری ثمربخش، دو هدف دارند.آنها به شما کمک می کنند: خوبان را کمتر ناراحت کنید و زندگی شادتر و کامرواتری داشته باشید. وقتی خودتان را به طور جدی ناراحت می کنید یعنی در خودتان وحشت، افسردگی، خشم و افسوس خوردن ایجاد می کنید و وقتی عملکرد ضعیفی دارید یعنی خودداری می کنید، کناره می گیرید و وسواسی عمل می کنید،شادی کمتری خواهید داشت. رواندرمانی ثمربخش به شما کمک می کند باورها و رفتار خود مخربتان را کم کنید و مهارت هایی را بیاموزید تا کامروایی و خودشکوفایی بیشتری عایدتان شود. بدون رسیدن به هدف اول ، رسیدن به هدف دوم اگر نگوییم غیر ممکن ولی بسیار دشوار است. با مطالعه این کتاب متوجه خواهیم شد که احساسات منفی، خود به خود ایجاد نمی شوند بلکه خودمان آنها را ایجاد می کنیم. ما بازیگرانی هستیم که در صحنه نمایش، نقش فعالی داریم. ما تخته پاره و قربانی شرایط بیرونی نیستیم.
 

ناشر در معرفی این کتاب آورده است: «دکتر الیس در کتاب احساس بهتر، بهتر شدن، بهتر ماندن آخرین نوآوری‏ها و تجدیدنظرهایش را در رفتار درمانی عقلانی/ هیجانی یا REBT با شما در میان می‏گذارد. او در این کتاب کم‏نظیر توضیح می‏دهد که فنونی مثل یوگا، مراقبه یا ورزش اگرچه به صورت موقت احساس‏تان را بهتر می‏کنند ولی این بهتر شدن احساس‏تان چندان ماندگار نیست زیرا تغییرات فلسفی عمیقی در شما ایجاد نمی‏کنند. وی همچنین توضیح می‏دهد که بسیاری از فنون روان‏درمانی مثل شرطی‏سازی‏هایا فنون رفتاردرمانی و روان‏کاوی نیز نمی‏توانند موجب بهتر شدن و بهتر ماندن شما شوند. در نتیجه، اگر می‏خواهید بهتر شدن خود را ماندگار کنید و زندگی عقلانه‏تری برای خود رقم بزنید، بهتر است در کنار فنون اشاره شده، از اصول و فنون فلسفی رفتار درمانی عقلانی/ هیجانی استفاده کنید.»

 

دکتر آلبرت الیس، روان‏شناس ارشد مرکز تشخیصی ایالت نیوجرسی و استادیار روان‏شناسی دانشگاه راتجرز بوده است. وی حدود 50 سال سابقه روان‏درمانی، خانواده‏درمانی و زناشویی‏درمانی دارد و در حال حاضر رئیس مؤسسه رفتار درمانی عقلانی/ هیجانی است. وی بیش از 60 کتاب و 700 مقاله در زمینه‏های فوق نوشته است و کتاب‏هایش جزء پرفروش‏ترین کتاب‏های آمریکا و جهان بوده‏اند.
 

این کتاب هم با قیمت 5600 منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این دو کتاب می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    0 0
    وای خدایااااا... چرا انقدر کتاب گرونه !!