در روز چهاردهم تیر ماه جمعی دیگر از خوانندگان سرویس خبر آنلاین مشکلاتشان را به ایمیل سرویس مشکلات فرستاند.

در میان این مشکلات یکی از خوانندگان، مشکل در ارتباط گیری با سایت خبرآنلاین را مطرح و پیشنهاد رفع آن را نیز ارائه کرده بود که در پی می خوانید.

رامین نوشت: با سلام: متاسفانه مدت یک سال است که شهرداری منطقه 5 ناحیه 1 ( واقع در ابتدای شهران - خیابان مخابرات) هیچگونه رسیدگی به مشکل عدم جمع آوری زباله ها و... نمی کند و طی تماسهای مکرر اعلام می کنند که نبود پیمانکار باعث این مشکل است...!!! آیا این دلیل مناسبی است که مدام در مدت یکسال به مردم می دهند؟؟ آیا با نبودن پیمانکار و ... مبالغ شهرداری و نوسازی از مردم اخذ نخواهد شد؟؟!! با تشکر - اهالی کوچه رضوان و حامد.

جمعی از کارمندان قراردادی نوشتند: با سلام اینجانبان از پرسنل قراردادی هستیم که در آزمون تبدیل وضعیت اسفندماه سال گذشته شرکت و قبول شده ایم و اکنون تیرماه سال 91 است که بعداز طی مراحل گزینشی و شماره مستخدم و ... و نهایتاً نگارش نامه ابلاغی به استانداری ، معاون توسعه ریاست جمهوری از ارسال نامه شماره شده و آماده ارسال بدلیل اینکه جناب اقای دکتر عزیزی (معاون جدید توسعه ریاست جمهوری ) اعلام نموده اند که می بایست تک تک نامه ها را بنده ملاحظه فرمایم و بعد اجازه خروج صادر گردد کماکان در پورتابل ایشان مانده و مسئولین تمامی قسمتها با این دستور معاون توسعه از انجام هرکاری شانه خالی نموده و از خود رفع تکلیف می نمایند و حتی در مراجعات حضوری نیز بدترین برخورد ممکن را با ارباب رجوع دارند که جای بسی تاسف است که طرح تکریم ارباب رجوع را به این نحو در بالاترین ارگان دولتی به این شکل می بینیم. لذا خواهشمند است با پیگیری این موضوع این معظل را با لغو دستور صادره مرتفع نمائید که این امر خالی از اجرالهی نخواهد بود

مسعود هم با توصیه ای به خبرآنلاین، نوشت: سلام به نظر بنده آدرس این سرویس می بایست بشکل یک آیکن در صفحه اول سایتتان بیاید. لذا کاربران معمولا بصورت تصادفی با آن مواجه می شوند!

47235 
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Sadegh BR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    1 0
    من هم ساکن منطقه 5 (بلوار فردوس) هستم و خیابان و کوچه ها بسیار متعفن و کثیف هستند. بعضی خانه ها متاسفانه همکاری نمی کنند و زباله ها را داخل سطل های شهرداری نمی ریزند و شهرداری نیز تنها سطل ها را تخلیه می نماید. در حالیکه اگر سطل پر شده باشد و یا زباله ای بزرگ تر باشد، شهرداری آنها را منتقل نمی کند. تعداد زیادی گربه همیشه اطراف این سطل ها هستند و پلاستیک جمع کن های موتورسورار که اغلب افغانی هستند نایلون زباله ها را پاره کرده و زبله ها را داخل سطل ها رها می کنند و شیرابه آنها در خیابان جاری می شود و بقیه موضوع را می شود حدس زد!
  • شهروزی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    1 0
    با سلام ودعای خیر دوطرف جوی خیابان ولی عصر از ابتدا تا انتها مملو از انواع زباله است .شهرداریهای مناطق همت ویزه وتلاشی مضاعف مبذول دارند تا این وضعییت اسف انگیز زدوده وپاک شود . با تشکر شهروزی روبروی پارک ساعی .
  • بدون نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    0 0
    باسلام من هم ساکن شهران هستم حدود یک سال است که زباله ها به درستی جمع آوری نمی شود لطفاً رسیدگی کنید.