این کتاب یک راهنمای خانگی و مفید برای خانم​هایی است که علاقمندند راه​هایی ساده و کاربردی را برای داشتن چهره​ و بدنی زیبا و البته بهداشتی بیاموزند.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ جدید «911 راز زیبایی» نوشته دایان آیرونز با ترجمه فریبا جعفری نمینی و قیمت 8500 تومان روانه بازار نشر شده است؛ کتابی که به اعتقاد ناشر، یک راهنمای کامل برای به دست آوردن ظاهری فوق العاده در هر سن و با هر بودجه است و در سه شاخه زیبایی شخصی، پوست و بهداشت تدوین و منتشر شده است. از این کتاب نه تنها برای حل مشکلات خاص خود، بلکه جهت بالاتر بردن کیفیت مراقبتهای بهداشتی که در طول روز به عمل می آورید و جذاب نمودن هر چه بیشتر چهره تان بهره بگیرید.

 

در ابتدای کتاب تاکید شده است که اصلاح طرز تفکر، مهمترین، ارزان ترین و موثرترین راز زیبایی است. تغییر نحوه نگرش، سریع ترین راه حلی است که می شناسیم. تغییر نحوه تفکر از خرید هر محصول آرایشی مهم تر است...سریع ترین روش برای اصلاح نحوه تفکر، مشاهده انعکاس واقعیت وجود شماست. زنانی که اعتماد به نفس ندارند اغلب از آینه چون طاعون فرار می کنند. آنها به هیچ روی مایل نیستند به آینه نگاه کنند.

«نحوه نگرش به خود را تغییر دهید، زیبا زندگی کنید، مراقبت از دست ها و ناخن ها، توصیه هایی خودمانی، سبک شناسی، در کارتان بدرخشید» عناوین برخی فصل های این کتاب پرفروش و پرمخاطب است. این کتاب در 25 فصل ویژه بانوان تنظیم شده، «مراقبت از دست ها و ناخن ها، آرایش چهره، موهای زیبا، بدن زیبا، یک مراسم عروسی فوق العاده، بارداری، اصلاح ظاهر، زیبایی در سفر، راز مشاهیر، مشکلات زیبایی، ضرورت های پزشکی، رژیم های لاغری و...» عناوین برخی از فصل های کتاب است.

بخش هایی از این کتاب را در ادامه می خوانیم:
«آیا می دانید کلئوپاترا، مشهورترین زن زیبای جهان هر روز دو عدد خیار را درون رود نیل قرار می داد تا خنک و با طراوت گردند. او از حلقه های خیار برای زیبا نمودن پوست خود بهره می گرفت. کلئوپاترا حلقه های خیار را بر روی تمام قسمت های پوست بدن خود می مالید. خیار حاوی هورمون های ضد چروک است و پی اچ آن 5/5 می باشد، یعنی همان پی اچ پوست. از خیار برای پاک کردن منافذ پوست و سفت کردن آن استفاده کنید. پوست خود را با حلقه های خیار ماساژ دهید و سپس آن را چرب کنید.»

*
چطور ممکن است تلفن دشمن سلاکتی پوست باشد؟ آیا شما نیز ترک های ریزی در اطراف چانه تان می بینید؟ احتمالا این ترک ها به دلیل تکیه دادن گوشی تلفن به چانه تان است. این ترک ها می توانند محل تجمع باکتری ها گردند. هر روز گوشی تلفن را با الکل پاک کنید و سعی کنید عادت تکیه دادن گوشی تلفن به صورتتان را از بین ببرید.

*

توت فرنگی حاوی پاک کننده و سفید کننده ملایمی است که به پاک شدن لک های قهوه و چای از روی دندان ها کمک می کند. فقط کافی است یک توت فرنگی را گاز بزنید و نیمه آن را مستقیما روی دندان ها بمالید.

*

ویتامین آ، شناخته شده ترین عامل ضد چروک است و سیب زمینی شیرین پر از این ویتامین مهم است. نتیجه خوردن این ماده غذایی مفید، پوستی روشن تر و صاف تر خواهد بود.

*

اگر می خواهید هرچه سریع تر به طور کامل از شر جوش های چهره تان خلاص شوید، روزانه دو تا سه قاشق غذاخوری جوانه گندم به رژیم غذایی خود اضافه کنید. جوانه گندم را به ماست یا پنیر افزوده و میل کنید.

*

دو قاشق چای خوری سرکه را با یک لیوان آب در هر وعده غذا بنوشید. سرکه به بدن کمک می کند تا چربی را بسوزاند و آن را ذخیره نسازد. از هر نوع سرکه ای که مایلید استفاده کنید اما سرکه سیب بسیار لذیذ است. همچنین سرکه یک منبع طبیعی نگه دارنده ویتامین ها و مواد معدنی است.

 

بنابراین گزارش، در پشت جلد کتاب از زبان نویسنده می خوانیم:

«در طول 35 سالی که در صنعت زیبایی و بهداشت مشغول به فعالیت هستم، دریافته ام که تمامی مشکلات مربوط به زیبایی به دلیل ناآگاهی خانم هاست. بارها برای حل چنین مشکلاتی به من مراجعه شده و در این موارد زمان برای همه بسیار اساسی است...مثلا: من امروز یک قرار ملاقات دارم و یک جوش گنده تمام صورتم را تحت تاثیر قرار داده یا چهره این خانم را چند سال جوان تر کن...یا من باید در مدت یک هفته 4.5 کیلو لاغر شوم و...من بارها با این موقعیت ها روبرو شدم و توانسته ام اغلب آن را حل کنم. این کتاب نیز برای حل مشکلات شماست...»

در این کتاب درباره طرز لباس پوشیدن، انتخاب پارچه های مناسب هر فصل و متناسب با بدن های مختلف و همچنین عطرهای مخصوص هر زمان و مکان نیز اطلاعات جالبی ارائه شده است.

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگری کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    19 5
    زيبايي بايد در نگاه تو باشد نه در آن چيز كه بدان مي نگري
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    1 1
    امیدوارم این توصیه ها موثر باشد