شما با مطالعه این کتاب قادر خواهید بود تا خود را بهتر بشناسید، با موانع و قابلیت های درونی خود آشنا شوید و همچنین با شناسایی اطرافیان، به خصوص نزدیکان خود، روابط کاری یا عاطفی بهتری با آنها برقرار نمایید.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه خدمات فرهنگی رسا، کتاب «اناگرام» یا شخصیت شناسی در کار و زندگی را، نوشته هلن پالمر، با ترجمه ای از احسان الوندی منتشر کرد. این کتاب از معتبرترین منابع معرفی این علم است که توسط خانم خانم هلن پالمر، بنیانگذار آموزش اناگرام به شیوه آکادمیک، از اساتید به نام روانشناسی در جهان نگاشته شده. از میان تالیفات ایشان، کتاب اناگرام در کار و زندگی را می توان به جرأت مرجع اصلی اناگرام و نقطه شروع آشنایی با این علم نوین دانست.


اناگرام به عنوان یکی از معتبرترین علوم شخصیت شناسی در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. شما با مطالعه این کتاب قادر خواهید بود تا خود را بهتر بشناسید، با موانع و قابلیت های درونی خود آشنا شوید و همچنین با شناسایی اطرافیان، به خصوص نزدیکان خود، روابط کاری یا عاطفی بهتری با آنها برقرار نمایید.


این کتاب پس از معرفی اناگرام و تعریف علمی شخصیت و تیپ های 9 گانه، به بیان علل شکل گیری، تعصبات فکری، مسائل فردی، اجتماعی، علائق و نگرانی های آنها می پردازد. اهمیت این کتاب به حدی است که در حال حاضر ترجمه آن به 29 زبان زنده دنیا موجود است. یکی از نکات برجسته کتاب، بررسی تفصیلی دیدگاه هر یک از تیپ های شخصیتی، نسبت به کار و روابط عاطفی است.

 

دانش نوین «اناگرام» مکمل دانش ان ال پی در راستای رساندن انسان به رسالت خویش است و امروزه به عنوان آخرین و جدیدترین روش شناخت شخصیت ها و ذات هر انسانی قدم در عرصه های زندگی گداشته و دیدگاه بسیار وسیعی را در مقابل دیدگاه انسان می گشاید. از اناگرام می توان در هر محیط و حرفه ای به راحتی بهره جست و هر کس را در سر جای خودش قرار داد. از کاربردهای مهم این علم، در مدیریت منابع انسانی استفاده از افراد در تخصص های ذاتی خود و بر طبق استعدادهای فردی می باشد. از طریق این علم می توان به راحتی تشخیص داد که چه افرادی برای سمت های ریاست، مدیریت، خطوط تولید،‌ دفاتر مهندسی، کارهای هنری، حسابرسی و ممیزی مناسب بوده و اگر افراد طبق این شناخت در جای خود مشغول به کار گردند، نهایت بهره وری و راندمان کاری را در سیستم خواهند داشت. کتاب اناگرام دوبخش دارد؛ بخش اول با عنوان آشنایی با اناگرام به موضوعاتی چون «اناگرام چیست؟، چکیده 9 تیپ شخصیتی و نیروهای محرک تیپ های شخصیتی» و در بخش دوم با نام تیپ های شخصیتی به معرفی کامل انواع تیپ ها پرداخته است.


در بخشی از این کتاب، با نام «حجابی از جنس توهم» می خوانیم:
در علوم باستانی، شخصیت به عنوان خود کاذب معرفی شده است. خود حقیقی همان ذات معنوی ماست که در زندگی امروزی به دلیل توجه بیش از اندازه به مسئله بقاء فردی، به فراموشی سپرده شده است. آنچه هرکس آن را به عنوان هویت فردی خود می شناسد، خود حقیقی او نیست، بلکه این هویت، در واقع، شخصیت خود اوست که منطبق بر یکی از 9 تیپ شخصیتی می باشد. نکته دیگر اینکه هرکس، تنها به طرز تلقی خود از دنیا اکتفا می کند. ما خود حقیقی را فراموش می کنیم و به شخصیت خود بدل می شویم، خود کاذب ما. انا گرم یکی از علوم انسان شناسی کهن به شمار می رود، و اساس این علم، 9 تیپ شخصیتی است. تیپ های شخصیتی 9 گانه از نظر معنوی، 9 نوع خود کاذب و 9 نوع توهم از زندگی می باشد. آشنایی با همین توهم و پندار باطل، نقطه آغاز رشد معنوی و همچنین روانشناسی است...»

 

 

کتاب در 294 صفحه با قیمت 5500 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =