حق‌التالیف 5 چاپ «نیم‌کیلو باش ولی خودت باش» به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا شد.

مهر گزارش داد: سعید گل‌محمدی مولف کتاب «نیم کیلو باش ولی مرد باش» حق‌التالیف 5 نوبت چاپ کتاب خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص داد.

 

کتاب «نیم‌ کیلو باش ولی مرد باش» مجموعه‌ای از حکایات کوتاه اخلاقی است که موضوع اصلی آن‌ها خودشناسی است و موضوعاتی چون کسب مهارت‌های زندگی در کنار محور اصلی کتاب در میان پیام‌های حکایت‌ها وجود دارد.

بخشی از حکایت‌های کتاب به قلم سعید گل‌محمدی نوشته شده است. بخشی از حکایات و قصه‌ها هم توسط وی از آثار خارجی ترجمه و گروهی دیگر از آن‌ها توسط وی از متون قدیمی و کهن ادبیات فارسی گردآوری شده است. هر یک از حکایات کتاب پیامی دارد و برای تولید این کتاب که 240 قصه و حکایت کوتاه را در حجمی 360 صفحه‌ای در برمی‌گیرد، 3 هزار و 800 جلد کتاب مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

 

«نیم کیلو باش ولی خودت باش» سه شنبه هفته گذشته توسط انتشارات آسیم به چاپ رسید که قرار است توزیع آن از امروز آغاز شود و مولف کتاب، حق‌التالیف خود را تا 5 نوبت چاپ کتاب به زلزله‌زدگان آذربایجانی اهدا کرده است.

چاپ اول این کتاب با 2 هزار و 200 نسخه منتشر شده است و افرادی چون احمد روستا، کامران صحت، مرتضی احمدی‌منش، علی شمیسا و احمد حلت درباره آن مطالبی نوشته‌اند که در ابتدای کتاب درج شده است.

طبق سخنان مولف کتاب، وی حق التالیف خود را از فروش کتاب‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجانی اهدا کرده است و اطلاعی در این زمینه که ناشر فروش این کتاب را به زلزله‌زدگان اختصاص می‌دهد یا خیر ندارد.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =