کاربران محترم خبرآنلاین، در هفته نخست آبان و از میان اخبار مربوط به تازه‌های کتاب و معرفی بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‎ها، بیشترین بازدید را از کتابهای این جدول داشتند.<BR> <BR>

به گزارش خبرآنلاین، در جدول زیر که بر اساس میزان بازدید کاربران و همچنین کامنت ها و امتیازهای داده شده به خبر مربوطه و بر اساس تاریخ انتشار در سایت تهیه شده، تنوع جالبی میان عناوین و محتوای آثار وجود دارد. از رمان ایرانی و جنایی ترجمه گرفته تا تاریخ خواندنی خانواده بن لادن ها، از برخی کتب آموزشی در حوزه موفقیت و روانشناسی تا  دانستنی هایی بسیار مفید درباره چای و یک آموزشگاه جمع و جور برای سینما دوستان، در میان انتخاب های کاربران بوده است. خواندن برخی کتاب های این جدول پیشنهاد بسیاری از خود شما کاربران بوده است.


ساکنان تهران برای تهیه این آثار و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و (در صورت موجود بودن در بازار) آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

 

نام اثر

توضیح مختصر

اسرار ثروت آفرینی سریع

کتابی پرفروش و عمومی برای تغییر چارچوب های ذهنی مردم... مهمترین مانع در برابر ثروت آفرینی، چسبیدن به افکار کهنه و پرهیز از تغییر است

بن لادن ها

داستان زندگی و ثروت خاندان بن لادن، با اسناد دولتی و آرشیوهای خصوصی

تربیت جنسی از منظر قرآن و حدیث

این کتاب کاربردی ضمن ارائه برنامه آموزشی و ترسیم خطوط راهنما، مبانی و اصول این تربیت در مقاطع مختلف زندگی انسان را شرح داده است.

قاتل ساکن شماره 21

یک رمان جنایی درباره قاتلی که در یک پانسیون خانوادگی زندگی می‌کند و...قاتل در در کنار همه اجساد قتل‌های زنجیرهای خود یک امضا باقی می‌گذارد: مستر اسمیت.

درباره چای

همه چیز درباره چای، درمان دردها و نوع طبخ هر نوع چای برای بیماریهای ما

راسته‌ کنسروسازی

از محبوب‌ترین رمان‌های اشتاین بک که در دنیایی مرکب از واقعیت و خیال‌،‌ با طنز و نقدهای تند اجتماعی‌، زندگی محرومان جامعه را تصویر کرده است.

من کاتالان نیستم

رمانی خواندنی با محوریت جنگ تحمیلی و مساله فوتبال که در آن 3 جوان 30 ساله با مواجهه برخی بیاخلاقیها، از فرهنگ ایرانی خود دفاع میکنند

ناصر ارمنی

تنها مجموعه داستان کوتاه رضا امیرخانی که به چاپ 13 رسید

ساده کردن زندگی با فرزندان

100 راهکار مناسب در خصوص تربیت فرزندان و مشاوری گام به گام برای زندگی شیرین در مسیر تربیت درست فرزند از2 تا 18 سالگی.

دیدن دختر صد درصد دلخواه...

7 داستان کوتاه و جذاب از موراکامی که اغلب حول محور یک زن و مرور کوتاه زندگی او نوشته شده است.

راز جادوی بزرگ

وین دایر در این کتاب کوشیده راه حل های منتهی به خوشبختی و موفقیت در کار و زندگی و ثروت را تا حد ممکن موجز و کاربردی و همه فهم، منتشرکند.

ترکش تقدیر

داستان واقعی دختری که در 16سالگی دختری که در 16سالگی عشق را تجربه کرد و به بن بست رسید...

مدرسه فیلم

چگونه با تماشای دیویدی فیلم، فیلمسازی یاد بگیریم...یک کتاب کاربردی و دقیق

چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟

ا گر قصد افزایش درآمد از طریق جذب کاربران به سایت خود و تبدیل آنها به خریدار نهایی را دارید و برای رشد و گسترش کسب‌وکارهای وبی در فکر  جذب و حفظ کاربران هستد، حتما این کتاب را تهیه کنید

مجموعه اعترافات فتنه

کتاب اعترافات اعضای کمیته مشترک موسوی و کروبی در پی اتفاقات تلخ بعد از انتخابات 88 است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =