دو کتاب «چاکرا درمانی و تحلیل رویا» این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ کتاب‌هایی که بیشتر برای راهنمایی افراد در حوزه خودشناسی و کسب آرامش است.

به گزارش خبرآنلاین، «چاکرا درمانی» با عنوان فرعی درمان از طریق مراکز انرژی نوشته شلیلا شارامون با ترجمه رایمون شهابی و در شاخه روانشناسی و تربیت انتشارات افکار، این روزها در لیست پرفروش های بازار نشر قرار گرفته است. ناشر در توضیح این کتاب که تا کنون 5 بار تجدید چاپ شده، آورده است: «تقریباً همه از خود می پرسند «من کیستم؟» چه نیرویی در من عمل می کند؟ چه توانایی هایی در درون من نهفته است؟ و چگونه می توانم استعدادهای بالقوه ام را در جهت نیل به شادی و خلاقیت بیدار کنم؟ هیچ دانشی به اندازه مراکز انرژی بدن «چاکرا» به این سؤالات پاسخ نمی دهد.»

 

این ناشر همچنین کتاب «تحلیل رویا» نوشته کارل گوستاو یونگ با ترجمه رضا رضایی را برای سومین بار روانه بازار نشر کرده است. کتاب خواندنی و پرطرفدار که شرحی جالب بر رویاهای انسان است. به اعتقاد ناشر یونگ برای شناخت تار و پود شخصیت آدمی، روش تحلیل رویا و تداعی آزاد را به کار می بندد و در این راه به تحلیل رویاهایی خاص اکتفا نمی کند، بلکه به تحلیل سلسله ای از رویاها می پردازد و نتیجه گیری را به بعد از بررسی همه آنها وامی‌گذارد. در کتاب حاضر نمونه عالی چنین روشی را می بینید...رویاها چه معنایی دارند؟ عملکرد اصلی شان چیست؟ پیامشان برای کیست؟ و چه نقشی در فرایند تحول روانی ما دارند؟ شاید رویاها یکی از قدیمی ترین پدیده‌های روانی انسان باشند که همواره ذهن کاوشگران بسیاری را به خود مشغول داشته است.

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب و هر محصول فرهنگی دیگری کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =