۰ نفر
۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵

ایسنا نوشت:

همسر دیوید پترائوس در پی اطلاع یافتن از ارتباط شوهرش با نویسنده بیوگرافی‌اش تهدید کرده است که از وی جدا می‌شود.

به نوشته روزنامه میل، هالی پترائوس، همسر دیوید پترائوس، رئیس سابق سازمان سیا از ارتباط نامشروع همسرش با پائولا برادول، نویسنده بیوگرافی‌ دیوید پترائوس خشمگین و عصبانی است چرا که باعث شد به علت افشای این حقیقت وی از سمتش در سازمان سیا استعفا کند.

هالی پترائوس همچنین خواستار روشن شدن این موضوع شد که آیا همسرش در دوران 38 سال زندگی مشترک با زنان دیگر هم رابطه عاشقانه داشته یا خیر؟

یک منبع مطلع به مجله نشنال انکوئرر گفت: همسر پترائوس حتی نمی‌تواند تلویزیون تماشا کند یا روزنامه بخواند و از اینترنت استفاده کند چرا که با موجی از اخبار ضد و نقیض در خصوص همسرش مواجه می‌شود.

همسر پترائوس در این باره می‌گوید: دیوید پترائوس با این کار اوضاع خود را خراب کرده است. او از من عذرخواهی و به من التماس کرده است اما من به حرف‌های او گوش نمی‌دهم. پس از تمام دروغ‌هایی که به من گفته دیگر نمی‌توانم به حرف‌های او اعتماد کنم. تصمیم دارم با یک وکیل در خصوص طلاق و جدایی مشورت کنم.

این منبع مطلع همچنین مدعی شده که هالی پترائوس به این مساله مظنون است که همسرش با جیل کلی، که دوست خانوادگی پترائوس و ژنرال جان آلن، فرمانده سابق نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان است نیز ارتباط نامشروع داشته است. جیل کلی کسی است که ایمیل‌هایی را از برادول در خصوص ارتباطش با پترائوس دریافت کرده است.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسئله IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    واقعا شگفت آور است، برای ارتباطات اینچنینی که در کشور ما حق مسلم مردهاست و زن اگر بفهمد جز سوختن و ساختن چاره ای ندارد و برای موقعیت شغلی و اجتماعی مرد هم هیچ خطری ایجاد نمیشود چطور در بلاد نامسلمانی اینقدر ویران کننده است آنهم برای رییس سیا؟
    • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      20 2
      عمو یادگار خوابی یا بیدار
    • حقیقت گو IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      35 68
      اولا: شما مدل خانوادتون مشکل داره وگرنه ما که داریم توی این مملکت زندگی می کنیم اصلا چنین رفتارهایی رو حق مسلم مردها نمی دونیم. اینکه روابط خانوادگی شما چنین حقی به مردها داده دلیل نمی شه به کل خانواده های ایرانی توهین کنی!!! شما به جای تعمیم دادن مشکلات خودت و هم تیپ هات به کل کشور برو مشکلت رو حل کن!!! ثانیا: دقیقا چون رئیس سیا است برایش مسئله ساز شده، کلینتون هم به همین دلیل با مشکل مواجه شد. اصولا برای مسئولینشون قوانین خاصی وجود داره وگرنه برای مردم عادی که مشکلی ایجاد نمیکنه!!!! (البته بر اساس فیلم هاشون بنده این استنباط رو کردم!!! (همون هایی که توی من و تو و فارسی وان نشون میدن!!مگر اینکه بگی اون فیلم ها رو فقط برای ما نمایش می دن و اصلا اون روابط توی جامعه غربی اصلا وجود نداره!!)
    • بدون نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      17 46
      دیگه مزخرف نگو،نمی دانم کجا بزرگ شدی و چه تربیتی داری ولی لااقل توی تهران و شهرهای بزرگ این گونه نیست.
    • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      31 5
      اصلا هم اینجوری نیس. تو جامعه ی ما اگه یه زن شک کنه که شوهرش با کسی ارتباط داره یا نه روزگار مرد بیچاره سیاهه. بیچاره مردا.
  • مقیمی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    28 3
    مسئله وفاداری به خانواده ربطی به دین و مسلک و شغل و کشور خاصی نداره و این امری پسندیده وقابل قبول و خیانت هم امری نکوهیده دراذهان جامعه بشریست و این قبیل موارد بر میگرده به شخصیت هر فرد که خودش را چقدر پایبند به این اصول بدونه.