ژنرال شلتون نویسندگان حوزه دفاعی امریکا را به کنفرانس خبری دعوت کرده و در آن سخنانی را درباره توان سایبری ایران و برنامه استخدام 1000 سرباز سایبری ظرف دو سال آینده ابراز داشت.

وی در مورد سیاستهای نیروی هوایی برای استفاده از ظرفیتهای سایبری، از (I call Cyber Wild West) نام برد که شامل استخدام 1000 سرباز سایبری جدید ظرف دو سال آینده است تا توان واقعی امریکا  نشان داده شود.
وی که در جمع نویسندگان صنایع دفاعی سخن می گفت تاکید کرد که نیروی هوایی امریکا در حال حاضر 6 هزار نیرو تحت فرماندهی وی دارد که به صورت شبانه روزی ماموریتهای خود را انجام می دهند.
به گفته وی ایران بعد از ماجرای استاکس نت سعی کرد توان سایبری خود را ارتقاء بخشد و این نتیجه حملات سایبری به تاسیسات نظنز بود که باعث واکنش ایرانی ها شد. سپس آنها توان خود را برای مقابله با حملات سایبری بالا بردند و می خواهند در این زمینه به حملات احتمالی امریکا پاسخ دهند.
محصول آنچه تیم سایبری امریکا به فرماندهی شلتون انجام می دهد به گفته وی  www.24af.af.mil است که بالغ بر 6 هزار نیرو شبکه ارتباطاتی ارتش امریکا را در فضای سایبر و فضا هدایت و پشتیبانی می کنند. تمام مناطق جغرافیایی داخلی و بیرون از مرزهای امریکا را این نیروها پشتیبانی و هدایت می کنند.
این 6 هزار نفر شبکه ای تهاجمی و دفاعی را تشکیل می دهند که با اضافه شدن 1000 سرباز دیگر، توانایی آنها بالاتر خواهد رفت.
شلتون می گوید استراتژی cyber wild west  همه چیز را در همه جا کنترل می کند و تنها چیزی که شما نیاز دارید فقط یک لپ تاپ است و اینترنت و بعد شما وسط بازی خواهید بود!
منبع: د نکس وب

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mahdifakhr IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    30 1
    شلتون می گوید استراتژی cyber wild west همه چیز را در همه جا کنترل می کند و تنها چیزی که شما نیاز دارید فقط یک لپ تاپ است و اینترنت و بعد شما وسط بازی خواهید بود! منم بازی دوست دارم :D
    • علیا A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      8 1
      به این لپ تاپ و دسترسی به اینترنت یه مخ ایرانی که تونسته به این شبکه نفوذ کنه رو اضافه کنید. اونموقع این مزیت ها (یه لب تاپ و دسترسی به اینترنت) به بزرگترین ضعف این سیستم تبدیل میشه. البته مطمئنا راهکار هایی برای امنیت این سیستم اندیشیدند. اما همیشه توی هر سیستمی میشه باگهایی رو پیدا کرد.
  • بدون نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    13 0
    یعنی میشه یه روز ببینیم همه حکومت ها در دنیا به یگ زندگی انسانی و اخلاقی می اندیشند؟واقعا بشر داره به کجا میره همه دارن بازی میکنند اما خیلی جدی من یکی که از این دنیا با این تکنولوژی مسخره ای که باید در جهت آسایش بشر بود اماتبدیل به فلاکت شده حالم بد میشود.همش جنگ و کشت و کشتار و حملات نرم.
  • عبدالرسول لرستانی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا . زنده باد ملت سرافراز ایران