دبیر کل فدراسیون فوتبال می گوید که عراقی ها برای بازی مقابل ایران درخواست پول نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد مهدی نبی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره حضور رحمتی و عقیلی به تیم ملی گفت:« جلسه خوبی با رحمتی ،عقیلی و کروش برگزارکرده ایم.آقای کروش درباره این دو بازیکن تصمیم خواهد گرفت.»
او این را گفت و ضمن تشکر از حمایت رسانه ها ادامه داد:«از همه ممنون هستم اما می خواهم که بیشتر از ما حمایت کنند.صعود به جام جهانی در اولویت است و ایران می‌تواند با نتیجه‌ بازی با کره را تکرار کند. باید هم دل و هم نظر باشیم و برای نتیجه‌گیری تیم ملی از هم حمایت کنیم.»
دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره پیراهن های تیم ملی گفت:« با آقای جعفری ، مسئول آلشپورت در ایران مذاکره تلفنی داشتیم. قرار شد از همین نوع لباس مورد نظر ما که قرار است در دیدار قطر و کره جنوبی استفاده کنیم از رومانی تهیه کنند و در اردوی امارات آن را تحویل دهند.»
نبی درباره بازی ایران و عراق و شایعه اینکه آنها برای بازی کردن مقابل ایران پول خواسته اند گفت:« آقای کفاشیان در سفری که به عراق داشت، رایزنی‌هایی را انجام داد و طبق پروتکل قرار شد ایران و عراق، تبادل دانش فنی و اعزام مربی و دیدارهای تدارکاتی با یکدیگر داشته باشند. در این توافق نامه قید شده است که هر کشور هزینه‌های میهمان خود را می پذیرد. عراقی‌ها که به ایران می‌آیند هزینه سفر آنها با ماست و این اتفاق در بغداد برای ما خواهد افتاد.»
نبی درباره پرواز ایران به کره جنوبی گفت:« آخرین بازی ایران و کره جنوبی در اولسان است و قرار شده با پرواز چارتر هواپیمای آسمان به کره جنوبی سفر کنیم. اگر بشود نظر ما فرودگاه محلی است، اما اگر این فرودگاه از نظر استانداردهای بین‌المللی مناسب نباشد باید به فرودگاه بین‌المللی اولسان سفر کنیم و از آنجا به منطقه بازی که یک ساعت و 15 دقیقه فاصله دارد به صورت زمینی سفر کنیم.»
نبی در پایان درباره کناره گیری گردان از تیم ملی گفت:« شهاب گردان اعلام کرده که به دلیل یکسری از مشکلات نمی‌تواند در تمرینات حاضر باشد.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =