عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در سال آینده بودجه مناسب و جهشی برای حوزه بازی‌های رایانه‌ای اختصاص خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید مرتضی حسینی» به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت ساخت فیلم، تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید و ترویج بازی‌های پرتحرک در دیدار اخیر ایشان با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری همچون همیشه توجه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ داشته و دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به روند بودجه‌بندی بخش‌های مختلف عرصه فرهنگ کشور در بودجه سال ۹۳ اشاره کرد و ادامه داد: کمیسیون فرهنگی با توجه به تاکیدات رهبری در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید در نظر دارد تا بودجه مناسبی در سال آینده به عرصه گیم اختصاص داده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی یادآورشد که مجلس به عنوان نهاد قانون‌گذاری و خانه ملت تلاش دارد تا حد توان بودجه مناسبی برای پیشرفت فرهنگ اختصاص دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به بودجه سال جاری عرصه فرهنگ اشاره کرد و توضیح داد: در بودجه پیشنهادی سال ۹۲ توجه نامناسبی به مقوله فرهنگ شده بود که نمایندگان این بودجه را اصلاح و به سه برابر افزایش دادند و حال اینکه چقدر از این بودجه تاکنون محقق شده، بحث جداگانه‌ای طلب می‌کند.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    5 0
    بازی رو ول کنید داریم از گرسنگی و بیکاری میمیریم.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    3 0
    اقا خبری از ps4 نیست لطفا خودتون جواب بدید