پیام مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت مهرنوش شریعتی

مدیرکل هنرهای نمایشی، در پیامی برای درگذشت مهرنوش شریعتی، او را هنرمندی متعهّد و تاثیرگذار در پهنه نمایش‌ عروسکی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، با انتشار پیامی، درگذشت مهرنوش شریعتی را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

«با کمال اندوه و تاسف با خبر شدیم، مسافر نام‌آشنای عرصه هنر و هنرمند متعهّد و تاثیرگذار نمایش‌های عروسکی، مهرنوش شریعتی، به صحن آرامش ابدی پیوست.
بی‌شک از این پس، می‌توان، تداوم خاطرات را  در آثاری  متنوّع  و یاد و حافظه همراهان و دوستان و مخاطبان آثارش، به روشنی گواه گرفت.
فقدانش را به همسر گرامی و خانواده محترمش و نیز خانواده شریف هنرهای نمایشی کشور ، به ویژه  هنرمندان نمایش‌های عروسکی تسلیت عرض کرده و آرامش روح بلندش  را از درگاه خداوند متعال، مسالت دارم.»

مهرنوش شریعتی که تجربه ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازی‌دهندگی، صداپیشگی و کارگردانی نمایش عروسکی و همچنین سابقه اجراهای عروسکی در فرانسه، یونان، تونس، ترکیه، صربستان، لهستان، بلغارستان و... را در کارنامه هنری خود داشت، بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا، و پس از چند روز به کما فرو رفتن، روز یکم فروردین، درگذشت. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =