معاون امور زنان رئیس جمهور : دولت در کنار و حامی سازمان های مردم نهاد است

اطهره نژادی معاون برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در آئین افتتاحیه نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد گفت : دولت و مجموعه استانداری ها از طرح های مشارکتی سمن ها حمایت می کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در آئین افتتاحیه پنجمین نشست منطقه ای و کارگاه آموزشی تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی حوزه زنان و خانواده شمالغرب کشو در ارومیه گفت: همسو شدن طرح های سمن های مردمی با حوزه راهبردهای امور زنان و مسائل استان ها باعث حمایت بیشتر و بهتر از این سازمان ها خواهد شد.

اطهره نژادی روز سه شنبه در ر افزود: دولت نه نهاد سازی در حوزه سازمان های مردم نهاد انجام می دهد و نه شبکه سازی می کند و قرار هم نیست که اقدامی در این زمینه انجام دهد ولی در راستای آموزش ارتقای آگاهی ها مفاهیم را بیان می کنیم.

وی گفت: دولت و مجموعه استانداری ها در کنار سازمان های مردم نهاد بوده و بعد از اسیب شناسی ها موضوعات تشخیص داده می شوند و تشکل ها باید مسایل مهم مطرح را بیان کنند.

نژادی با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد باید به دولت اعتماد داشته باشند اظهار کرد: تشکل ها حلقه ارتباطی بین دولت و جامعه هستند و در ریشه یابی مسایل در حوزه استان خود باید تلاش کنند و توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از مسایل مهمی که در جامعه امروز به ان توجه می شود سرمایه اجتماعی است.

وی بیان کرد: این سرمایه اجتماعی در سطوح مختلف قابل تعریف است که شامل سطح فردی و همکاری های شبکه ای و سازمانی می شود.

نژادی اظهار کرد: هنجارها و ارتباطات نانوشته در سطوح فردی شکل می گیرند و افزایش سرمایه های اجتماعی نیز به روند بهبود وضع جامعه کمک می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =