شهردار کرج در بازدید از موسسه سرم سازی رازی، با اشاره به خدمات و دستاوردهای موسسه، آن را یکی از برجسته ترین و حساس ترین مراکز پدافند غیرعامل شهر کرج و حتی کشور ارزیابی کرد و اذعان داشت: صیانت از این مجموعه نوعی حراست از کیان کشور در قبال بیماری های انسانی، دام و طیور است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند به همراه هیئتی، با حضور در موسسه سرم سازی رازی، از مراکز تحقیقاتی، علمی و تولیدی مرکز بازدید به عمل آورده و خدمات و دستاوردهای بی نظیر این مرکز که در سطح خاورمیانه بی همتاست را نیازمند حمایت و پشتیبانی جدی دانست.
وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در کشور و لزوم اتخاذ روش هایی که هر گونه آسیب را از مردم دور نگه دارد، اضافه کرد: تولید علم بومی و تهیه واکسن های حیاتی و بسیار پر اهمیت در این مرکز از نظر پدافند غیرعامل بسیار مهم و اثرگذار بوده و از ورود محصولات بی کیفیت، گران یا مشکل ساز به جامعه جلوگیری می کند.
ترکاشوند با تصریح بر اینکه ضروری است، شعب موسسه تکثیر پیدا کرده و محدود به یک محل نباشد، از عزم مدیریت شهری برای حمایت از بزرگترین مرکز تحقیقاتی و واکسن سازی کشور و خاورمیانه خبر داد.
وی تاکید کرد: کمک و حمایت از جایگاه و محصولات موسسه، کمک به تمام جامعه است چرا که تولیدات مرکز با سلامت و تغذیه یکایک ایرانیان در ارتباط مستقیم قرار داشته و سبب می شود جامعه در قبال بیماری های انسانی، دام و طیور واکسینه و ایمن شود.
شهردار ایران کوچک، نماد تلاش این مجموعه و اثری که از تزریق واکسن های حیات بخش موسسه روی بازوی چپ همه ایرانیان به جا مانده را نشانه ای از توانمندی ایران در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور در همه حوزه ها بویژه علم و فناوری های نوین در حوزه پزشکی ارزیابی کرد.
ساخت نماد موسسه رازی در کرج
وی اذعان داشت: موسسه سرم سازی رازی را با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی در کنار علم و دانش به دست آمده در مرکز که سبب بی نظیر یا کم نظیر شدن این مجموعه در کشورهای منطقه و جهان شده است، می توان به عنوان نماد کرج معرفی کنیم.
کلیددار شهر ایران کوچک، گفت: آمادگی داریم هویت شهر را با نام موسسه سرم سازی رازی به دیگر شهرها و کشورها معرفی کنیم. در همین راستا ساخت نمادی معرف عنوان و خدمات ویژه ای که موسسه به تک تک ایرانیان ارائه داده است، مد نظر قرار داده و این امر را در قالب کمیته ای مشترک با مسئولان موسسه سرم سازی رازی پیگیری می کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =