بنابی به نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه بناب اعتراض کرد

حجت الاسلام رضا باقری بنابی نماینده ی فعلی مردم بناب و کاندیدای شکست خورده دهمین دوره ی انتخابات مجلس با صدور بیانیه ای نسبت به نتیجه ی نهایی این شهرستان تردید ایجاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از نصر، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزیز شهرستان بناب
سلام علیکم

ضمن عرض تبریک و تشکر به دلیل حضور پررنگ و معنادار ملت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لازم می دانم پیرامون روند انتخابات در شهرستان بناب نکاتی را به عرض برسانم.

صرف نظر از مجموعه رفتارهای ناسالم برخی افراد در ایام قبل از انتخابات، بدون شک نمی توان نسبت به حجم عظیم تخلفات و اقدامات غیرقانونی اعم از گسیل کردن چشمگیر شهروندان از شهرهای همجوار و خرید و فروش رای در روز انتخابات بی تفاوت بود.

لذا به همه موکلان شریفم در شهرستان بناب متعهد میگردم، بنابر فرموده رهبرمعظم مبنی بر "حق الناس" بودن رای مردم در انتخابات، با تکیه بر مستندات موجود در احقاق این حق از "مجاری قانونی" کوتاهی ننمایم.

از این رو با دعوت همه شما مردم به حفظ خونسردی و تبعیت از قانون، استدعا دارم نسبت به ارسال مجموعه مستنداتان پیرامون تخلفات روز انتخابات از طریق شماره ۰۹۰۳۸۶۷۸۰۸۷ در تلگرام، جهت تکمیل پرونده و پیگیریهای قانونی همکاری نمائید.

خدمتگذار شما در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی
رضا باقری بنابی

گفتنی است در حوزه ی انتخابیه بناب، روح الله اعزازی کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان به مجلس راه یافته و حجت الاسلام بنابی که همینک نیز نماینده ی منتسب به طیف حامیان دولت محسوب می شود نتوانست اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =