محمود بهمنی: صادرات محوری،  پالایشگاه غلات زر را در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار داده است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: پالایشگاه غلات زر با ویژگی صادرات محوری خود در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برآمده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز ،محمود بهمنی در بازدیدی که به همراه عبداله کامکار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارالبرز، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ و صمد بهزاد مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین المللی استان از پالایشگاه غلات زر داشت ضمن تأکید بر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: این مجموعه عظیم پروژه ای صادرات محور را راه‌اندازی کرده است که کاهش واردات و افزایش صادرات، یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی را به خوبی دربرمی گیرد.
وی ادامه داد: من با سابقه صنعتی گروه زر از سال 74 آشنایی دارم، امروز پیشرفت قابل توجهی در فعالیتهای این گروه دیده می‌شود و گروه زر توانسته است در مرحله بلوغ صنعتی خود پالایشگاه غلات زر که نظیر آن را در خاورمیانه کمتر داریم راه‌اندازی کند.
بهمنی خاطرنشان کرد: پالایشگاه غلات زر در حال حاضر تعداد قابل توجهی شغل ایجاد کرده است و در مسیر توسعه پالایشگاهی خود نیز ظرفیت ایجاد و افزایش فرصتهای شغلی را دارد؛ ما هم قول می دهیم موانع تولید را با همکاری دولت برای صنعتگران تسهیل کنیم، ضمن اینکه در قوه مقننه نیز خوشبختانه یکی از اولویتهای مجلس دهم حمایت از تولید و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است.
عبداله کامکار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز نیز در حاشیه این بازدید گفت: پیشرفت امور اجرایی این پروژه ملی سرعت قابل توجهی را در پیش داشته و از زمان افتتاح فاز اول پروژه با حضور معاون اول رئیس جمهور تا به امروز شاهد پیشرفت مراحل مختلف بوده ایم.
وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی در استان و ارتباط بخش خصوصی و دولت تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی در استان و البته کشور رقم بخورد.
ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ نیز در این بازدید، از پالایشگاه غلات زر به عنوان پروژه ای با ویژگی های تأکید بر تولید ملی، اصلاح الگوی مصرف و سرمایه گذاری در تولید یاد کرد.
محسن امینی مدیرعامل هلدینگ و عضو هیأت مدیره پالایشگاه غلات زر نیز در پایان این بازدید ضمن اعلام موفقیت آمیز بودن تولید آزمایشی محصول «های فروکتوز» در پالایشگاه غلات زر گفت: به لطف خدا تولید آزمایشی با موفقیت شروع شده و مجموعه برای بهره برداری کامل آماده است و امیدواریم با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری خطوط تولید تنها پالایشگاه غلات کشور را افتتاح کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =