ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سازمان ملل در برابر ظلم و ناله مظلوم کور و کر شده گفت: سازمان ملل از هدف اولیه خود که همان دفاع از مظلوم است دور شده است.

 آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به سالروز تاسیس سازمان ملل در سوم آبان اشاره کرد و افزود: سازمان ملل به عروسکی در دست ابرقدرت ها تبدیل شده است.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری، وظیفه ارگان های ذی ربط با جامعه نخبگان را سنگین دانست و گفت: مسوولان باید قدر این قشر از افراد را دانسته و با حمایت از آنها مسیر رشد و تعالی کشور را فراهم آورند.

وی با اشاره به موفقیت های نخبگان کشورمان در زمینه های مختلف علمی ادامه داد: این وظیفه در بخش های هسته ای و فناوری بسیار حساس و سری است و نخبگان باید با توجه به این استعداد و موهبت الهی، از علم و درایت خود در راستای خدمت به خلق استفاده کنند.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، در آن زمان که غربی ها اعتماد و خودباوری را از مردم ایران ربودند امام راحل با بیان جمله 'ما می توانیم' به چنین انحرافی پایان داد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه نخبگان هیچ زمان نباید از ارایه افکار خلاق و مثمرثمر دوری کنند؛ افزود: جامعه امروز نیازمند تقوا و معنویت است و باید با استفاده از این ارزش بر قله های موفقیت صعود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید براینکه همه ما به توجه و حمایت پروردگار محتاجیم؛ افزود: قیام امام حسین(ع) خداپسندانه بود و همین امر موجب ماندگاری این قیام پس از گذشت یک هزار و 400 سال شده است.

آیت الله علما همچنین؛ 23 مهر روز استاندارد، اول آبان روز آمار و برنامه ریزی و سوم آبان روز تاسیس سازمان ملل را گرامی داشت.

وی اظهار کرد: مسوولان نباید به بیان سخنانی که به مصلحت نظام نیست؛ اقدام کنند و شایسته نیست از امر به معروف و نهی از منکر غفلت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =