مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با بیان اینکه «زیرگذر مهرویلا» بزرگ‌ترین پروژه تاریخ شهری کرج به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی هم است، گفت: این پروژه سومین تونل زیرگذر کشوری است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، وحید آقاشریفی در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان البرز که پیش از ظهر امروز انجام شد، با اشاره اینکه مجموعه خبرگزاری تسنیم، منویات مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: مجموعه تسنیم اخلاق‌مدارانه موضوعات را پیگیری می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با بیان اینکه تسنیم به شهرداری کرج هم انتقاد دارد، افزود: اما این انتقاد اخلاقی و دلسوزانه است.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید به خود افتخار کنند که با مجموعه‌ خبرگزاری تسنیم همکاری دارند چون منویات مقام معظم رهبری در آن پیگیری می‌شود، گفت: عوامل خبرگزاری تسنیم در استان البرز با رفتارهای مناسب در دستگاه‌ها می‌توانند اخلاق‌مداری در همه شئونات چون حجاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

آقاشریفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه «زیرگذر مهرویلا» بزرگ‌ترین پروژه تاریخ شهری کرج به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی هم است، ادامه داد: این پروژه سومین تونل زیرگذر کشوری است.

وی با اشاره به اینکه شهر کرج محل ورودی و خروجی 16 استان کشور است، بیان کرد: تلاش شهرداری کرج پیگیری و ایجاد زیرساخت‌های شهری در کرج است.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =