۱۸ آب شیرین‌کن در روستاهای خراسان جنوبی نصب می‌شود‌

به گزارش خبرآنلاین : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۸ دستگاه آب شیرین‌کن در روستاهای بندان، لانو و گزیک این استان با مشارکت آستان قدس رضوی نصب می‌شود.

به نقل از تسنیم ، علی‌اکبر بسکابادی ‌چهارشنبه شب در بازدید از مراحل اجرایی این طرح ها از مشارکت ارزشمند و همکاری آستان قدس رضوی برای رفع مشکل آب در روستاهای استان قدردانی کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است در بین روستاهای استان از جمله روستاهای بندان، لانو و گزیک آستان قدس رضوی اقدامات محرومیت‌زدایی انجام دهد که در همین راستا 18 دستگاه آب شیرین‌کن در این روستاها نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است در سطح روستاهای استان از جمله روستاهای بندان، لانو و گزیک اقدامات محرومیت‌زدایی با همکاری آستان قدس رضوی در دستور کار قرار گرفت، که در همین راستا 18 دستگاه آب شیرین‌کن در سطح روستاها نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: با نصب دستگاه‌های آب شیرین‌کن، این روستاها از گردونه آبرسانی سیار حذف شده و هزینه‌های جاری به شدت کاهش می‌یابد.

بسکابادی بیان کرد: امسال نهاد ریاست جمهوری برای آب شیرین‌کن روستای مهموئی 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی افزود: این اعتبار برای چگونگی دفع پساب، شناسایی گیاهان مقام در برابر این پساب‌ها و اثربخشی بیشتر آن بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =