۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
افزایش۴۳ درصدی بودجه شهرداری زنجان

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان ۴۳ درصد بودجه خود را برای سال آینده افزایش داده است، افزود: همچنین بودجه عمرانی شهرداری زنجان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسیح الله معصومی در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر زنجان با اعضای هیات مدیره کانون کارآفرینان استان زنجان و بازدید از واحدهای کسب‌وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، افزود: نیاز کشور ، دانش‌آموختگانی است که توان علمی دارند ولی برای ورود به بازار کار مشکلات دارند.

وی با بیان اینکه نگاه شهرداری زنجان اجرایی کردن حرف‌های خود است، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌هایی پیش‌ازاین با جهاد دانشگاهی زنجان و همچنین اداره کتابخانه‌های استان منعقد شده است.

معصومی با اشاره به اینکه درآمد ارزش‌افزوده شهرداری در سال گذشته ۲۵ درصد بوده است، گفت: اما برای بودجه سال آینده ارزش‌افزوده را به ۱۶ درصد کاهش داده‌ایم و تلاش و نگاه شهرداری برقراری ارتباط با جامعه علمی است.

شهردار زنجان ابراز کرد: انعقاد تفاهم‌نامه کار آسانی بوده، اما مهم اجرای آن است و شهردار کارهای عقب‌مانده زیادی داشته و حجم بالایی از کارها را بر عهده دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =