پس از حدود 50 روز از زورگیری در حیابان ایرانشهر و انتشار فیلم آن، دو متهم این زورگیری در شمال پارک هنرمندان اعدام شدند.

خبرگزاری فارس، حاشیه هایی از این اعدام منتشر کرده است که می خوانید:

علیرضا مافی‌ها و محمدعلی سروری 2 زورگیر خشن تهرانی صبح امروز در ملأعام و در حضور عده‌ای از شهروندان به دار مجازات آویخته شدند.

در ساعت 4:30 دقیقه صبح امروز اولین گروه از مأموران پلیس در محل اجرای حکم واقع در خیابان ایرانشهر نبش بهشهر حاضر شدند.

محوطه اجرای حکم اعدام از شب گذشته توسط میله‌ها و داربست‌هایی محصور شده بود تا شهروندان در پشت میله‌ها نظاره‌گر اجرای حکم باشند.

در ساعت 5:45 دقیقه صبح خوردوی حمل جسد به همراه پزشک پزشکی قانونی برای تأیید مرگ محکومان به داخل محوطه اجرای حکم وارد شد.

لحظاتی بعد در ساعت 5:50 دقیقه صبح خودروی حمل متهمان به همراه برخی مسئولان نظیر قضایی واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران وارد محل شدند.

تنها 5 دقیقه بعد متهمان در میان تدابیر انتظامی از خودرو پیاده شده و به محل اجرای حکم منتقل شدند.

با فاصله اندک از زمان پیاده شدن متهمان مجریان حکم طناب‌های سفید رنگ مربوط به اجرای حکم را به جرثقیل‌ها نصب کرده و گره‌های مربوط به آن را بازبینی کردند.

در ساعت 6:02 دقیقه یکی از قاریان برای آغاز اجرای حکم آیاتی از قران مجید را برای حاضران قرائت کرد.

در ساعت 6:07 دقیقه یکی از مسئولان واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران متن حکم صادره شده از سوی شعبه 15 دیوان عالی کشور را قرائت کرد.

همزمان با قرائت متن حکم صادر شده از سوی دادگاه، محکومان توسط مجریان حکم به بالای 2 جرثقیل هدایت شده و طناب دار به گردن آنها انداخته شد.

تنها لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام محمد علی سروری از مأموران اجرای حکم آب خواست که مأموران نیز به وی آب دادند و او هم خورد.

در ساعت 6:11 دقیقه در حالی که قرائت حکم دادگاه به پایان رسید ابتدا محمد علی سروری و تنها با فاصله یک دقیقه بعد علیرضا مافی‌ها به دار آویخته شدند.

در ساعت 6:37 دقیقه و پس از گذشت 26 دقیقه جسد زورگیران به پایین جرثقیل انتقال داده شد و پزشک پزشکی قانونی مرگ آنها را تأیید کرد.

پس از تأیید مرگ هر دو محکوم اجساد این افراد در کیسه مخصوص حمل جسد قرار داده شد و توسط خودروی حمل جسد از محوطه اعدام خارج شد.

در این میان سرهنگ خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و همچنین سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در محوطه اجرای حکم حضور داشتند.

این در حالی است که عده‌ای از بستگان و آشنایان محکومان نیز در محل اجرای حکم حضور داشتند که در زمان اجرا گریه کرده و با فریاد‌های خود محکومان را صدا می‌کردند.

همچنین نکته قابل توجه این است که تا لحظاتی قبل از اجرای حکم زمینه حضور خبرنگاران و عکاسان در محوطه اجرای حکم به سهولت فراهم نشده بود اما در این میان تعداد زیادی از عکاسان رسانه‌های مختلف در محل حضور داشتند.

با توجه به اجرای حکم در ملأعام حدود 2 هزار نفر از شهروندان در خارج از محوطه اجرای حکم حضور داشتند و از نزدیک شاهد به دار آویخته شدن متهمان بودند.

تعدادی از شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس از سرعت عمل و قاطعیت دستگاه قضایی کشور در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به زورگیران تقدیر کردند.

البته عده‌ای از شهروندان معتقد بودند که زمانی تلاش‌های دستگاه قضایی مثمر ثمر خواهد بود که برخورد با مجرمان به صورت دایمی و همیشگی باشد و در این مسیر دستگاه قضایی قاطعیت خود را حفظ کند.

4747

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 184
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    خبر آن لاین عزیز لطفا دیگه عکس هایش را منتشر نکن
    • بدون نام GB ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      بهتره اختراعات ایرانی بگذاری که اصلا وجود نداره بگذاری تا این عکسای خشن
    • امیرحسین IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      برای چی منتشر نکنه ، باید زورگیران عزیز بفهمند عاقبت کارشون چیه
    • بدون نام EU ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      بسیار تکان دهنده است ولی باید اول علت ان را یافت که چه چیزی باعث این حرکت شده . نداری.بیکاری.اختلاف خانوادگی یا واقعیتهای جامعه
    • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      97 80
      من کاری به درست یا غلط بودن حکم اعدام ندارم.ولی وقتی فیلم زورگیری رو دیدم چند روز از ترس از خونه بیرون نیومدم!
    • sadegh IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      سلام داداش بابا من به خدا اینا رو میشناسم.نه بیکارند نه چیز دیگه.تو این یه مورد من میشناسم.فقط و فقط عشقه لاتی.این که پس فردا بیان تعریف کنن اره ما بودیم.شاید بقیه علت داشته باشه این نه.نداره
    • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      27 70
      آن چیزی که در همه جای دنیا مانع ارتکاب جرم میشه، مجازات سنگین نیست بلکه بالارفتن ریسک خلاف از یکسو و بالا رفتن ضریب گرفتاری مجرم در دام قانون است درحالی که درایران بجای گسترش چتر قانون و امنیت سعی میشود از بالا بردن مجازات برای این امر استفاده کرد
    • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      41 91
      بدون نام عزیز اخه این چه حرفی میزنی مگه هرکی بیکار بود یا بی پول بود باید بره زورگیری کنه و حاصل دست رنج دیگران رو بخوره توی کدوم منطق این حرفی که شما زدی وجود داره!اخه اونا هر کدوم اندازه یه خرس هیکل داشتن نمی تونستن برن کارگری کنن!برادر عزیز این جور ادم ها انگل جامعه هستن!والا اگه هرکی بیکار بود و بی پول بخواد بره از این غلطها بکنه دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه!
    • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      36 78
      اون روز که فیلم زورگیری و قمه کشیشون همه جا پر شده بود نظر نمی دادی فیلمه حذف شه؟؟
    • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      41 76
      در سرزمین مان چه خبر است سرزمین حافظ و سعدی سرزمین فردوسی و کوروش سرزمین خیام و بابا طاهر!!! چه خبر است که جوانانش چنین شده اند خدایا .....
    • بدون نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      22 16
      مصاحبه یکی از این اشرار با با باشگاه خبرنگاران جوان رو ببینید بعد نظر بدید این طفک واسه پول عمل مامانش اینقدر خودشو خط خطی کرده یا نه......بعضی ها واقعا فکر می کنن اینا همین یه شاکی رو داشتن! وقتی نصف سر خودش رو خط انداخته دیگه معلومه رو صورت و شکم مردم چه نقش های حک کرده!!! خدایا شکـــر که شـــرش کنده شـــد!!! عاقبت بقیه اشرار همین شه انشالله!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    دلم گرفت!!!
    • امیرحسین IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      من خوشحال شدم ، چون یه بار گیر همچین آدما افتادم ، 2 تا چاقو بهم زدند اونم ناشیانه ، اینا از ترس اینکه گیر بیفتند حاضرند طرفشون رو هم بکشند
    • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      78 86
      دلت واسه چی گرفت !! از من هم زور گیری کردن اما نه با قمه نیم متری !! اگه یه نفر بیاد بایه قمه بهت بگه پولت بده یا جونت می گیرم اونوقتم دلت میگیره؟!!!
    • بدون نام DE ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      22 67
      کارشان به هیچ وجه توجیه پذیر نیست اما باید علتها را یافت..... چقدر باید این جکله گلیشه ای را گفت و هیچ نتیجه ای ندید
    • حسین NL ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      40 86
      دوستان عزیزی که این چند روز ما رو با جمله کلیشه ای"اگه خودت هم گیر این زورگیرا میفتادی میگفتی اعدامشون نکنن؟" ما رو دیوونه کردید! دقت داشته باشید که وقتی یه نفر به من یه سیلی هم میزنه دلم میخواد اعدام بشه ولی این دلیل نمیشه که قانون به نفع من تغییر کنه تا دلم خنک بشه! هر جرمی باید متناسب با خودش مجازاتش تعیین بشه!
  • پیمان IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    آخ جـــون... دیگه زورگیری ریشه کن شد...!!
    • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      انشالله اینقدر اعدام کنن که دیگه کسی جرات نداشته باشه فکرش هم بکنه!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    درسته اینها اینکار راانجام دادند ولی اجرای حکم اعدام اصلن منصفانه نبود. این حکم بسیار عجولانه بود. میتونستن آنها را به حبس ابد محکوم کنند. اگه اینها آدم های پولداری بودند و می تونستند از خودشان دفاع کنند نه این حکم برای آنها صادر می شد و نه اجراء. چرا در پرونده مفاسد اقتصادی احکام به این سرعت اجراء نمی شود تا دیگه کسی فکر دزدی را از سرش بیرون کنه.
    • اعدامي IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      اگه يه بار جلو ناموس تو رو ميگرفتند زور گيري ميكردن وتجاوز ميكردن بازم اين حرفهاي به اصطلاح بشر دوستانه رو ميزدي .در ضمن هركس بي پول شد بايد بره زور گيري كنه .اينهمه كار تو تهران ريخته كافي نيازمنديهاي همشهري رو بازكنه ببينه چقدر كارگر ساده و.... نياز دارند همه كه نبايدپشت ميز بشينن.
    • امیرحسین IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      خیلی هم منصفانه بود ، وقتی اومدند ازت زورگیری کردند و دو تا چاقو بهت زدند (مثل خودم) اونوقت می فهمی که منصفانه یود یا نه
    • امیر IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      53 89
      سال قبل دو نفر از من زورگیری کردن ولی قسم می خورم که حاضر به اعدام کسی برای چنین موضوعی نیستم ،در جامعه ایکه افرادی از کودکی انواع تحقیرها و تبعیض ها رو تجربه کردن و حالا این چنین اختلاف طبقاتی رو مشاهده میکنن من چه انتظاری میتونم داشته باشم
    • ناهید IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      18 72
      اگر می رفتند زندان دو سه سال دیگه بهشان عفو می خورد می آمدند بیرون.هر کسی افتاد توی کار خلاف دیگر برگشت به زندگی برایش ناممکن است.
    • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      26 71
      شما که هی توی جواب مخالفین اعدام می گین حقشون بوده، اگر بیان از خودتم زورگیری کنن همینو می گی؟و... می دونید که خود اون آقایی که مورد حمله این افراد قرار گرفت راضی به اعدامشون نبود.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      72 80
      اعدامی محترم تجاوز با زورگیری خیلی فرق داره چون پولو ناموس متفاوتند احکامشون هم باید متفاوت باشه
    • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      20 72
      آقایونی که میگید اگه ناموس و...خودتون بود و اگه از خودت زور گیری کردند و...هیچ کس مخالف مجازات اینا نبود و نیست.حرف ما اینه هر جرمی یه مکافاتی داره.همین.قرار نیست هر کی هر کار خشن و بدی کرد رو اعدام کرد.رحمت و بخشایشو ... حالا نخواستیم فقط می گیم مکافات عمل در خور عمل.
    • بدون نام A1 ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      11 3
      جالبه ها. اینجا همه انگار یه بار چاقو خوردن و مورد زور گیری واقع شدن. به این میگن القا عقیده حتی با دروغ
  • amin IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    صورت مسئله پاک شد خیلی ساده و شیک
    • بدون نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      12 3
      به این فکر کنید که اگر ذره ای در حق اینان اجهاف شده باشه قطعا عواقبش دامان همه را خواهد گرفت. شک نکنید و وضعیت جامعه را رصد کنید، خواهشا فکر کنیم فکر تامل علت یابی مقایسه ممنون
    • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 4
      اگر منظورت از صورت مساله مشکلات اقتصادی و خانوادگی و این حرفاست که بهتره ایران رو با افغانستان مقایسه کنی که چطور جوان هاشون میان تو ایران کارگری می کنن!!! اگه هم منظورت از صورت مساله شرارت ذات خراب و مفت خوری و گردن کلفتیه من راه حلی ندارم
  • بدون نام NL ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    زورگیری کرده بود و فقط هفتاد هزار تومن گیرش اومده بود. می فهمی یعنی چی مرد؟ جوونی که نه زن داره نه خونه داره نه کار داره به خاطر هفتاد هزار تومن کشته شد . بعد تقاضای برخورد همیشگی داشتند مردم؟ وای وای وای . کاش کسی می فهمید . کاش کسی می فهمید
    • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      مثل من و تو و هزار تا آدم دیگه که صبح تا شب واسه یه لقمه نون میدوند میرفت کار میکرد نه اینه با گردن کلفتی جلوی این و اونو بگیره که چی ..؟؟ آقا پول نداره ... خونه نداره ... به جهنم که نداره ... بره کارکنه داشته باشه .. نه اینکه جلوی زن و بچه مردم و بگیره
    • پدرام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      79 76
      مهم مبلغ نیست مهم نفس عمل زشت زورگیریه البته نحوه مجازات اونها جای بحث داره ولی اگر خودتون رو جای مالباخته ای که با زورگیری ازش دزدی کردن بذارین یه کمی محکم تر قضاون میکنین البته گفتم که جای بحث داره ولی کلاً به دور از احساس باید قضاوت کرد نه خیلی خشن و نه خیلی هم سرسری. اگر خدای ناکرده یه روزی یه جایی یکنفر با چاقو به شما حمله کمه و همه پولهاتون رو بگیره کاری هم ندارم 70 هزار تومن یا 70 میلیارد تومن و به شما آسیب بزنه و اون رعب و وحشتی که درون همه مون ایجاد میشه ایجاد کنه خداییش خداییش چکار میکنین؟ مجازات یه جنبه عمومی داره و یه جنبه خصوصی وقصاص با اعدام تفاوت داره یعنی درمورد متهم به تجاوز به عنف اگر هم خانواده آسیب دیده رضایت بدن مدعی العموم و قانون از جنبه عمومی جرم نمیگذره.
    • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      شما کار بهش بده . براش امکان یک زندگی ساده را فراهم کن بعد اگر زورگیری کرد حرف شما قبول . اعدامش کن .. در جواب دومی..
    • امیرحسین IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      همین آدما بخاطر هزار تومنش هم حاضرند آدم بکشند ، چرا نمی فهمید ، حق دارید چون تا حالا باهاشون برخورد نداشتید
    • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      38 68
      قربون منطقت برم . می فهمم چی می گی . ما هم گرفتاریم درست . ما هم داریم سختی می کشیم درست . به ما هم سخت می گذره .اصلا به خاطر همینه که اینا اعدام شدن.به خاطر این اعدام شدن که به ما نشون بدن مهم نیست که گرفتارید و سخت می گذره بهتون اما حکم خارج شدن از قواعد بازی مرگه . به همین راحتی صورت مسئله رو پاک کردن . یعنی از فردا امنیت ما بیشتره؟ نیست . به والله نیست .دلیل مرگ اینا فقط همین بود که فیلمش پخش شد در صداوسیما که اگه نمیشد اونها الان زنده بودن و فوق فوقش ده سال می رفتن زندان
    • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      23 73
      يك كارگر افغاني كه توكارواش كار ميكنه حداقل ماهي دو ميليون درآمد داره آنوقت اين گردن گلفتها ميخواهند مفت بخورند وعياشي كنن
    • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      20 66
      پاسخ به پدرام : اتفاقن خود کسی که ازش زورگیری شده بود گفته دوست ندارم اعدام بشن . پاسخ به امیرحسین : قصاص قبل جنایت میکنی؟
    • خشایار IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      21 80
      من که از صبح تا حالا دارم اشک میریزم باورم نمیشه.خدایا دیونه شدم
  • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    2000نفر تماشاگر واقعاً توي اون لحظه به چي فكر مي كردند؟
    • بدون نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      تو باشی به چی فکر میکنی ؟؟؟ به این فکر نمیکنی که ممکن بود جلوی زنت رو میگرفتن !! به این فکر نمیکنی که ممکن بود جلوی مادرت یا .... میگرفتن !!! به این فکر نمیکردی که ممکن بود جلوی پدر پیرت را میگرفتن و خیلی چیزای دیگه !!! بله مشکلات ریشه ای تر از این حرفاست ولی دلیلی نداره یکی به خودش اجازه بده با قلدری به جوون مردم بیافته که چی ...!؟ بی کاره .. پول نداره ... و و و
    • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      اینکه باید اینها مجازات میشدند شکی نیست. اما: چند تا نکته یا سوال مهم هست: 1 - آیا اعدام مجازات آنهاست؟ 2- چرا اعادام در ملا عام؟ 3- چرا مردم به دیدن اعدام میرن؟ مردمی که برای سرکارشون بزور از خواب پا میشن، ساعت 4صبح رفتن چیکار؟ 4- آیا اونهایی که رفتن "بفرمایید اعدام" و اونهایی که با اینترنت این صحنه ها رو نگاه میکنن، مخاطب اعدام در ملا عام هستن؟ یهنی اینها باید عبرت بگیرند؟!
    • کورش IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      14 65
      میخوان ثابت کنند که انسان اشرف مخلوقات نیست
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    دستتون درد نکنه.
    • امیرحسین IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      چرا منفی می دید؟ اگه از خودتون زورگیری کرده بودند ، حاصل تلاش سه سال کار کردن و از تون می گرفتند ، دو تام چاقو بهت می زند ، یک ماه هم بیمارستان می فرستادنتون ، (مثل خودم) و فرار می کردند ، نمی تونسیتی کاری کنی ، بازم منفی می دادی ؟
    • امیرحسین IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      32 77
      چی کار به مردم داره ، خیلی ها هستند شرایطشون زندگی شون بدتر از ایناس ، و شرافتمندانه زندگی می کنند من با ایجاد شغل ، کار ، سرمایه و ریشه یابی این مسابل کاملاً موافقم ، و با زورگیری کاملاً مخالف و حکمش همون اعدام درسته
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    هیچ فایده ای ندارد. این تیپ آدمها از عواقب کارهاشون هراسی ندارند. باید ریشه یابی نمود، راه حل جای دیگه است.
    • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      درسته ...در واقع اینها خودشون رو از خیلی قبل تر مرده و از دست رفته میدونن...چرا باید توی اجتماع ما امید به زندگی و آرزوی رفاه داشتن اینقدر ضعیفه
    • امیرحسین IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      ریشه اش هر چی باشه ، آیا اینا کار درستی می کنند ؟، ان شا ا... یکی از فقر بیاد ازت زور گیری کنه تا دیگه دلت براشون نسوزه ،
    • امیرحسین IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      46 83
      با ریشه یابی موافقم ، اما باید همچین آدما هم مجازات بشند
    • فواد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      14 77
      از قیافشون معلومه که ترسی ندارند هه!!
  • حميد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    اجراي حكم اعدام اين دو نفر به خاطر انتشار فيلم و حساسيت مردم بوده يا عدالت؟يه سري به دادسراها بزنيد محكومان بسياري با جرام اينچنيني و حتي سرقت مسلحانه قاچاق و توليد مواد مخدر شيميايي و.... وجود دارند كه حكمي اينچنيني براشون صادر نميشه.از دستگاه قضا خواهشمندم در ساير موارد هم همين سرعت عمل و جديت رو انجام بده
  • محسن IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    من فکر میکنم اینها بدبیاری اوردند و از بدشانسی قربانی دیگران شدند والا این همه زورگیرهای وحشتناک و ادم کشی که خیلی خیلی خطرناکتر از این دو جوان بودند همین سرنوشتی را نداشتند............
  • بدون نام US ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    وای بر این مردم که جوان آن به جای امید به کار به ناچار برای رسیدن به مالی یک روزه چنین سرنوشت تلخی دچار می شود
  • واقعیت IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    (خبر آنلاین لطفا حذف نکن ) خدا کنه که دیگه شاهد چنین خلافکاریها و چنین مجازاتهایی نباشیم، البته این دو نفر به قیافه شان نمی آید که مجرم آنچنانی باشند، اکثر این خلافها ناشی از بی پولی است و شاید تنبیه این افراد به نحو دیگری اگر صورت می گرفت بهتر بود.متاسفانه در مملکت ما خلافکارهای گردن کلفتی هستند ( دزدی های میلیاردی - سرقت - مواد مخدر و ... ) که راست راست می گردند ولی متاسفانه به این شکل هم مجازات نمی شوند.
    • امیرحسین IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      خب خیلیا پول ندارن ، باید چاقو دست بگیرند و هرکاری می خاند بکنند ؟
  • بدون نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    انشا الله زور گیران میلیاردی هم اعدام بشن.
    • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      به همين خيال باش
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    مجازات زورگيري و دزدي قتل و اعدام؟!؟ عادلانه ست؟؟ به كجا داريم مي ريم؟
    • امیرحسین IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      بله عادلانه است ، چون کسی که زورگیری می کنه ، چیزی رو که ازت می خاد بهش نده ، با چاقو می زنه یه جاییت ، ناقصت می کنه ، حتی حاضرند بخاطر اینکه گیر نیفتند طرفشون رو بکشند ، کسی که حاضره حاصل عمر شخصی رو تو یک ثانیه بدزده ، اونم به زور ، حتی به قیمت جون طرف ،حقش اعدام نیست ؟ اگه می گی نه ان شا ا... جلوت رو یه روز همین افراد بگیرند تا به حرفم برسی ، مثل خودم که ازم زورگیری کردند
    • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      51 66
      امیر حسین چرا نمی ‌خوای بفهمی ؟؟ کسی نمی گه این دو تا زور گیر کار خوبی کردن کسی هم دوست نداره با اون‌ها روبرو بشه بحث سر اینکه اعدام اصلا با جرمی که اون‌ها کردن جور در نمی یاد. مثل اینکه بگیم هر کی از چراغ قرمز عبور کنه رو اعدام کنیم، چرا ؟ چون اگه تصادف بشه ممکنه زن و بچه‌ات رو در جا بکشه پس باید اعدام شه. آخه این حرف ها هم شد استدلال؟؟ همه چیزو با هم قاطی می‌کنیم.
    • بدون نام IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      10 3
      امير حسين !چقدر بي جنبه اي ؟دوزار پول همراهت بوده و از گرفتن چه بلوايي داري به پا مي كني.مرد حسابي !اگر حاصل يك عمرت ظرف يك ثانيه به باد رفته پس بدان محصول عمرت ارزشي نداشته كه راضي به اعدام طرف هستي.مثلا به زور سند منزلتو گرفتن ؟دسته چك؟زنجيرطلاي دوميليون تومني؟اينها حاصل يك عمر تلاشته؟راستي يادت باشه تخم مرغهاتو توي يك سبد نذار.يعني همه اموالت رو با خودت حمل نكن.كمي هم گذشت داشته باش.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    97 61
    خب حالا دیگه امنیت شد 10درصد !
    • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      29 70
      یه صفرش جا موند. 100 درصد
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    علت اعدام این دو نفر فقط این بود که فیلمشون منتشر شد و این مسئله برای بعضی گرون تموم شد.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    وای بر ما، چه بلایی داره سر ما می آد؟ می خوام گریه کنم ولی نمی دونم برای کدام مصیبت، برای دزدان میلیاردی که راست راست راه می رن یا اعدام جوان بی کار و ناامیدی که واسه چند ده هزار تومان دست به دزدی زده و باید بشه وسیله نمایش قدرت ! و البته مردمی که برای دیدن جان کندن همنوع خود در ورزشگاه ها و پارکها جمع می شن. خدایا کمک!کمک! ...
    • بدون نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      20 61
      از انسانیت بویی نبردیم وای بر ما
    • حسین IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 3
      امان از دست آدمهای فرصت طلب منتظرند . که .آب گل آلود شود
  • آریا US ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    به جای خوشحال بودن از اعدام دو جوان این سرزمین به فکر ایجاد شغل و شرایط بهتر زندگی و ازدواج اونها باشین؛خدا وکیلی اگه اون فیلم کذایی پخش نشده بود امروز این اتفاق برای اونها می افتاد یا به شاکی میگفتن خودت برو دزد رو پیدا کن تا ما اقدام کنیم؟
    • امیرحسین IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      کذایی چیه ، من خودم یه بار گیر همچین آدما افتادم ، لپ تاپم رو گرفتند نوش جونشون ، چرا دیگه چاقو بهم زدند ، بخدا دیر رسیده بودم بیمارستان مرده بودم ، اعدام حقشونه ، من با ایجاد شغل و رفاه عمومی موافقم ، اما با این کار این آدما اصلاً موافق نیستم ، فقط اعدام حقشونه
    • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      16 67
      اگه دارو ندار شما رو تو روز روشن به زور از دستت میگرفتن اینطوری دلسوزی میکردی امان از دست مردم احساساتی !!!!! راستی بازهم به اون فیلم کذایی میگفتی
    • بدون نام US ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      34 54
      دقیقا، از منم اخاذی شد. هنوز که هنوزه خبری نیست. به منم گفتن خودت برو پیداشون کن
  • گودرز IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    35 84
    چرا شمايكه الان نظراتتونو داديد نميريد زرو گيري چرا براي 70هزارتومن پول نميريد مردومو با چاقو بزنيد.بريد به اون مال باخته هاي كه الان تو بيمارستا نا دارن درمان ميشن يا بعضي هاشون مردن رو ببينيدوچشماتونو باز كنيد واقعييت رو ببينيد با ديدن چندتا عكس از صحنه دار زدن يه مجرم احساساتي نشيد.
    • وحید IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      15 58
      دوست عزیز نمیشه که برای ارتکاب هر جرمی مجازات اعدام گذاشت. کار اونا اشتباه ولی با ادام نمیشه جلوی اینگونه جرمها رو گرفت و باید فکر اساسی واسش کرد
  • معین IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    علت اعدم این افراد: 1)این افراد (بیچاره ها) اقازاده ای رو نمی شناختن 2)20درصد از این دزدی (یعنی 17500)مبلغی نبود که کسی براش ارزش لاپوشونیش رو داشته باشه 3)بد شانس بودن!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    15 60
    نمي دونم!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    64 65
    این برخوردها و گردوندن اراذل و اوباش تو خیابونها نتیجه عکس داره! خدایا کجا زندگی میکنیم ما؟
    • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      34 59
      موافقم. کسی که نگاه میکنه رقت قلبش کم میشه. طرف صبح زود پا نمیشه واسه زن و بچش نون بخره ، ساعت 4 میره اعدام ببینه
    • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      6 78
      طرفی که صبج زود بیدار میشه بره اعدام ببینه ، فیلم زورگیری و قمه کشی اینا رو هم دیده! میره ترسی که تو چهره ی اون شاکی تو فیلم رو دیده تو صورت این حیوان ها ببینه! خیلی منطقیه!
  • مهسا US ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    79 94
    بسیار ظالمانه بود، اگر این جوان شغل داشت هیچوقت زورگیری نمیکرد. اینها قربانی بودند نه مجرم.
    • sadegh IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      9 68
      خانم شما این جوان رو میشناسید؟به پیر به پیغمبر به هر چی که شما بخوایند قسم میخورم من میشناسم. هم شغل داشتن و هم کار و هم خانواده مایه دار.فقط بغلش عشق لاتی و گنده شدنم داشتن.با بابای خلافکار.چرا الکی حرف میزنید.منم کار ندارم ودانشجو و وضع بابام در حد متوسطه.برم دزدی.دزدی که خوبه.زورگیری؟ خبر انلاین جون مادرت منتشر کن
    • مهدی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      10 71
      مهسا خانوم بذار یه بار بیان این کارو به سرت بیارن اونوقت میفهمی کدوم ظالمانه اس!!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    چه جوریه ؟زورگیران چندهزار میلیاردی که از بانک زورگیری می کنند اعدام نمی شن؟
  • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    انتشار این عکسها انتشار خشونت است.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 7
      فیلم زورگیـــری شون خشـــونـــت نــــبـــــــــــــــــــود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا که....
  • یاسی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    33 63
    خیلی سرزمین ما بده ای کار درست نبود
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    78 64
    اون 2000 نفر بیکار هم باید اعدام میشدن البته نه با طناب دار که با کوره آدم سوزی... یکی نیست به اینا بگه آخه مگه شما بیکارین که 4 صبح میرید مراسم شور نشاط اعدام رو تماشا کنید؟ چی شده؟ مگه ماهوارتون 4 صبح برنامه های دام دیلیم نداره؟
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    من بودم همه دو هزار نفر شهروند محترم رو مي فرستادم تست بيماري رواني!
    • الياس IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      20 58
      آقا يا خانوم! دمت گرم. زدي تو خال.
    • بدون نام EU ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 70
      دوست عزیز , چرا اومدی عکس های این اعدام رو نگاه کنی؟
  • امین IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    به نام خدا چرا مفسدین اقتصادیو که از تمام ملت ایران زورگیری کردن اعدام نمیکنند!
  • بیتا CA ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    چه تناسبی بین جرم ومجازات است!!!!!!!!!اینها ازیک نفرزورگیری کردند مسئولین بانک ماازبیت المال زورگیری کردند حال شماقضاوت فرمائید جرم کدامیک سنگینتراست؟
  • رکسانا US ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    68 57
    برخورد صحیح و بر مبنای عدالت و قانون بسیار هم خوبه...از دیدن این صحنه های خشن و چهره گریان این دو جوان خطاکار یه سوال به ذهنم آدم میاد و اون اینکه:آیا اختلاس گر های میلیاردی زورگیر نیستند؟! قانونی که بین افراد تفاوت قائل شود،سوال برانگیز است!!
    • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      13 57
      انشاالله خدا از سر تقصيراتشون بگذره. درسته كه خطا كردن ولي جرم و مجازاتشون اصلا با هم همخواني نداشت. خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خير كنه.
  • ايراني IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    50 71
    باز اعدام ... باز دار ... و تو اي هم درد اي همراه ... ببين و نظاره كن ... چگونه جان دادن را ... حتما ديده اي چگونه جان كندن را ... ديده اي تقار بي نان را... وببين تن بي جان را ... ولي باورت شود كه تمام شود عصيان را... باورت شود امنيت مادرت را ... كاش مي توانست ذهنم باورم كند من را ... ديگر تمام شد جانهاي اوباش را ... ديگر ...
  • عبدالرضا EU ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    95 59
    سلام با اطمینان میگم اگر همین ها رو می گرفتند و فیلم زورگیریشون هم سوژه نشده بود نهایتا چند تا شلاق می خوردند و آزاد می شدند. این اعدام یک بوی دیگه میده چون امروزه عدالت رو طور دیگر تفسیر می کنند.
    • بدون نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      11 65
      قبلا هم چند بار گرفته بودنشون، 4 سال سابقه زندان هم داشتن، از این شلاق ها زیاد خورده بودن! . تـــــوبـــــــــه ی گـــــرگ مـــــــرگــــــه
  • پویا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    58 70
    اعدام راه درستی نیست. میشه از این نوع افراد به نفع جامعه استفاده کرد. مثلا تو اردو گاه کار اجباری ازشون کار کشید (تو سد سازی . کشیدن تونل . راه سازی و ....) با کمترین امکانات بیشترین کار رو ازشون کشید
    • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 1
      آزمـــوده را بــاز آزمــودن خــطـــاســـت اینا کار کن بودن که با قمه زورگیری نمی کردن! حیف از وقت و بودجه مملکت!! آدم بشینه به آینده دکتر و مهندسای مملکت فکر کنه یا اصلا اونایی که پول ندارن اما شرف دارن بهتره تا این ارازل شرور
  • سید IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    79 73
    خودمونیم اعدام براشون خیلی زیاد بود اون بنده خداها که مردن
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    91 66
    والا از من هم سال 87 زور گیری شد و همه دارو ندارمو بردند ولی از حکم این دو تا جوون خیلی ناراحت شدم و آتیش گرفتم . (آخه به سنشون نگاه کنید)جالب اینجاست که بعد 3 سالو نیم پیگیری بهم میگن قیدشو بزن !!
  • محسن IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    96 73
    من به عنوان یه شهروند و یک تحصیل کرده حقوق جزا و جرم شناسی حرف میزنم و نظرم شخصیه؛ مطمئن باشید صدور حکم اعدام و اجرای سریع آن نمیتونه خالی از اشکال باشه؛ برفرض که این دوتا جوان اعدام شدن، آیا زورگیزی دیگه از بین رفت؟ برفرض که حکم این دوتا محاربه بوده، با نگاهی به شرایط ماوقع که برای بدست آوردن پانزه هزار تومان اینها دست به این کار زدن، قاضی میتونسته از تبعید یا زندان استفاده کنه(ن.ک: ماده 183 به بعد قانون مجزات اسلامی)، چرا فرصت دوباره از اینها گرفته شده؟ ما این همه ساله از مجازات اعدام استفاده میکنیم، واقعا چقدراین مجازات تونسته ارعاب آور باشه و بازدارنده. مطمئن باشید اجرای این احکام بااین سرعت، جنبه منفی بیشتری داره.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      29 64
      كاملاً موافقم
    • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      1 70
      جنبه ی منفی ش اینه که امثال مثل شما که دم از حقوق بشر میزنند بیشتر موضع میگیرند!
    • آزاده IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      7 56
      دو كلمه حرف حساب.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 8
      شما اصلا اخبار دادگاه رو دیدید؟؟؟؟ اینا 1 شاکی نداشتن و 2 تا شاکی داشتن! از شاکی دوم گردنبندی به ارزش میلیون ها تومان سرقت کردن که اون شاکی می گفت من با اعدام موافق نیستم اما اینا اگه مشکلشون پول بود چرا چند روز بعد از سرقت گردنبند من بازم دست به این کار زدن؟؟ شاکی اول که فیلمش رو همه دیدن می گفت دیگه جرات ندارم حلقه ی ازدواجمم دستم کنم! اونوقت شما می خوای کار این اشــرار خدا نشناس رو با گفتن 15 هزار تومان و این حرفا سبک نشون بدی؟؟؟؟؟ انشالله احکام از اینم سخت تر شه!! همون 2تا هم که اعدام نشدن معلوم نیست 15 سال دیگه چه کارای بدتری ازشون سر بزنه
    • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      3 5
      ای خردمندان حکم قصاص برای حفظ حیات شماست ( قرآن کریم )
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    99 66
    خدا رحمتشون کنه فدای ندانم کاریهای خودشون و دولت و خانواده و جامعه شددند.
  • مهناز CA ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    85 63
    این دونفرازدلخوشی ورفاهزدگی دست به زورگیر زدند بذاراعدام شوند درجامعه ای که نه بیکاری داریم نه فقر نه بی پولی نه بدبختی براچی باید زورگیری کنند
  • بدون نام EU ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    33 55
    چند ساله داره این قانون اعدام در ملا عام پیاده میشه ؟ تاثیری داشته؟ جرم و جنایت کمتر شده ؟ بابا مشکل جای دیگس وقتی تو هر خونه از هر دو نفر سه تاش بیکارن ، چه انتظاری از ملت دارید؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    32 54
    چقدر جوان هستن ما چیکار کردیم که جوانهامون اینجوری شدن؟ اینا توی این مملکت بدنیا اومدن بزرگ شدن و حالا به این روز افتادن همه ما به نوعی تو بوجود اومدن این وضعیت مقصریم از آموزش و پرورش گرفته تا ... مسئولین متاسف باشن
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    28 56
    صورت مسیله پاک شد
  • بدون نام CA ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    11 54
    واقعا جای تاسف داره. اینا چندتا جوون بودن که به خاطر عدم تربیت سالم، عدم دسترسی به آموزش صحیح ودلایلی از این دست، دست به یه کار احمقانه زدن. به همین راحتی اعدام... حتما من و شما هم تو اینکه اینا به این سمت هدایت شدن مقصریم. جانی بالفطره که نبودن.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    21 59
    چطور ممکنه حق زندگی از دو نفر رو به این راحتی بگیرن؟! واقعا چطور ممکنه؟!
  • احمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    28 54
    یه چیزی رو مطمئنم، با اعدام درست نمیشه..اعدام مثل مسکن می‏مونه..تا وقتی بیکاری،مشکلات اقتصادی،فقر، فحشا و ... تو جامعه هست اگه روزی ده نفر از اینها رو هم اعدام کنن بازم زورگیری خواهیم داشت
  • بدون نام DE ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    50 77
    حذف کن این خبر رو خبر آنلاین
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    پس چرا اختلاصگران رو اعدام نمی کنید مخصوصا 3هزار ملیارد
    • امیر US ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      46 53
      اختلاصگران و امثال آنهایی که پول این جوان ها خوردن،جوان هایی که الان از طناب دار آویزونن..عیب نداره دیدار به قیامت
  • مهرداد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    16 54
    آش دهنومنو سوزونده فوت ماست ميديم . ما از اصل مشكل داريم .
  • بابک IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    38 57
    نباید اعدام میشدند به خاطر زورگیری.حبس- تبعید و بیگاری برای چی است؟الان همه چی درست شد؟ راستی چه خبر از مفسدین فی الارض 3000 میلیاردی؟
  • قربانی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 60
    منم گیر این زورگیرای اینطوری افتادم و چاقو خوردم. منم واسه پولی که ازم دزدیدن چندسال زحمت کشیده بودم ولی اونا اومودن و تو یه دقیقه همشو دزدیدن و چاقو هم زدن و رفتن اگه میدونستن که پیدا میشن و اعدامشون میکنن آیا بازم اینکارو میکردن؟؟؟؟ من که راضیم هر کی زورگیری کرد اعدام بشه
  • بدون نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    31 57
    از دری که فقر بیاید از در دیگر دین بیرون میشود-امام صادق ع
    • حسین IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 2
      ولی این دلیل نمیشه که از دری دیگر بری دزدی و زورگیری دلبندم
  • همشهری IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    4 63
    بسیار کار درستی بوده اگر به این طریق با همه خلافکاران برخورد شود بزودی شاهد ریشه کنی این پدیده خواهیم بوددر ضمن نباید برای خلافکاری که بسیار وحشیانه عمل خود را با ابتکار شیطانی انجام می دهد دل سوزاند چون آن چه در فیلم مربوطه دیده می شد بیشتر از دزدی ساده که یک تمایل به هرج ومرج و مسخره گرفتن نظام اجتماعی است - نباید خلافکاران خشن احساس آرامش کنند
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    بطور عمده باید : بیکاری تورم و گرانی عدم امکان ازدواج نداشتن مسکن نداشتن شغل درست و حسابی عدم امکان آموزش رایگان دولتی مهار شود بعد اگه باز هم کسی از این کارها کرد یعنی مفت خوره و باید اعدام بشه ولی نمیشه تا اون زمان زمان صبر کرد چون نا امنی کشور رو در برتر میگیره اما باید موارد بالا هرچه سریعتر لحاظ بشه
    • بدون نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      3 0
      می خوای بری بهشت زندگی کنی هیچ مشکلی هم نداشته باشی؟؟ همه ما داریم با همین وضع زندگی میکنیم .....کسی که از خط قرمز میگذره باید مطمئن باشه جزاش رو می بینه!
  • بدون نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    26 60
    جرم دزدی اعدام نیست 2 نفر بخاطر 70 هزارتومن!
    • یک انسان IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      6 2
      جرم این دو نفر فقط 70 هزار تومن نیست آنها باچاقو هم بطرف حمله کردن. پخش شدن فیلمشون تو یوتیوب و صدا و سیما هم یعنی ایجاد رعب و وحشت در دل مردم جامعه. آیا این حادثه باعث نمیشه ما با ترس و لرز از خونمون بیرون بیایم؟. هر چند متاسفانه این یه واقعیت تلخه. بنظر من حتی کار اختلاس گران میلیاردی هم از اینا بهتره: هر چی باشه اونا جان و ناموس یه بیگناه رو مستقیماً نابود نمی کنن. یه بار یکی از اینا به من حمله کرد با پا زد تو کلیم و با تهدید قمه منو گرفت زیر چک؛ من آدم متعادلی هستم ولی نمی دونم برای کسی که حاضره بخاطر چند هزار پول سیاه جان یک آدم بیگناهو بگیره و اطمینان داره که یه طرف قضیه اینه، چه حکمی مناسبه؟ صد شرف به دزدا و اختلاس گرا (بلاخره پول هرچی که باشه ارزشه جون یه آدمو نداره. بالاترین سرمایه)
  • فرزاد US ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    6 59
    دوستان دقت داشته باشید که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه ! همیشه یکی هست که از دیگری فقیر تر باشه آیا باید زورگیری کنه ؟ شاید خیلیا توی این مملکت فقیر هستن ولی دلیل نمیشه که مملکتو بهم بزنن ! اگه با قمه هم به شما حمله میکردن اینجوری ژست روشن فکری نمیگرفتین .
  • مصطفی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    11 56
    یه سوالی ذهنمو مشغول کرده. پس جایگاه بازپروری و اصلاح تو این مملکت کجاست؟ اینطوری که فرصت بهتر شدن و بدست آوردن یه زندگی شرافتمندانه از انسان ها گرفته میشه. الان دو تا انسان فرصت تغییر رویه و پشیمان شدن و حرکت به سمت کمال ازشون گرفته شد. اینا که زورگیر بودن من قاتلی رو دیدم که بعد از بخشش اولیای دم و اصلاح و تربیت داره شرافتمندانه زندگی میکنه. بهتر نیست کمی بیشتر از پول نفت و گاز این ملت رو به بازپروری و اصلاح کارشناسانه اختصاص بدیم.
    • بدون نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      4 2
      اینا 4 سال هم سابقه زندان داشتن می خواست اصلاح شن می شدن بدتر میرن رفیق پیدا می کنن میاد بیرون واسه رفیق زورگیری می کنن می افتن به جون مردم بدبخت . هــــــــر چـــیــــــــز خــــــــرابـــــی رو می شــــه درســت کــــــــرد . . . بــجــــز ذات خــراب!!!"""""
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    6 63
    خوب کاریشون کردن، حقشونه. اینکه جاهای دیگه درست عمل نمیشه دلیل نمیشه که زورگیرایی مثله اینا اعدام نشن. بیکار بودن که بودن، بی پولو جوون بودن که بودن. هزار تا مشکل مملکت داره که داشته باشه. چه ربطی به این داره که زورگیری کنن. حقشون بودکه اعدام بشن
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 64
    می بینم که بعضی ها دل رحم شدن! یک درصد فکر کنید که امروز که پدر شما میره از خونه بیرون، چند نفر با چاقو بریزن سرش، بزننش و پولاش بگیرن و برن. حس خوبی داره؟
  • هومن IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    8 56
    معني عدالت : " سهم هر چيز را به اندازه حقش دادن" و عدالت در قران "اگر در ميان مردم به قضاوت و داوري پرداختيد، بر اساس عدل قضاوت و داوري كنيد" "مبادا تعصب شما در برابر جمعيتي موجب شود كه در حق آن جمعيت با عدالت رفتار نكنيد" آيا شما عدالت را رعايت كرديد ؟ يعني صرف ديده شدن يك جرم در جامعه آن هم در شرايطي كه خود آن افراد در انتشار آن نقشي نداشته اند ، باعث صدور حكم محاربه مي شود ؟
  • اشکان EU ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    11 58
    از ته دلم میگم خداشاهده از اعدام این دو جوون اشکم دراومد آخه لامسب الان که اعدامشون کردین همه چی حل شد؟ اونا اگه کار درس داشتن.اگه امید داشتن....بازم دنبال 17 تومن پول میرفتن؟؟؟ خدایا یه بزرگی خودت ببخششون اونا فقط قربانی تصمیمات عجولانه و احساسی شدن...
  • وحید IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    9 57
    آیا با یکسان نمودن مجازات قتل و زورگیری نباید شاهد کشته شدن مردم توسط زورگیران باشیم؟ چون زورگیر وقتی بدونه که حکمش اعدامه، پس اقدام به قتل فرد میکنه چون در هر صورت حکمش اعدامه
  • رضا گنج خانلو IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    47 63
    با انتشار این عکسا آدم حس ترحم نسبت به به این مجرمین پیدا میکنه. یه نگاه به چهره های متاصلشون بندازید واقعا ما الان باید کیف کنیم که اینا دارن اعدام میشن؟من مخالف مجازاتشون نیستم ولی با کج سلیقگی شما نمیتونم کنار بیام
    • گمنام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 55
      جناب رضا بله حس ترحم داره ولي اين رو هم بدون وقتي جلو تو ميگيرن به زو رجلوي خودت وبچه 4 ساله ات به زنت تجاوز ميكنن وهزار حركت ركيك وزشت ديگر بازم حس ترحم پيدا ميكني؟اون بچه 4 ساله تا عمر داره اون صحنه وقيحانه رو مي تونه فراموش كنه؟ كاش مي شد جنايت كثيف اين اوباش رو به تصوير كشيد چون اونوقت مطمئنم خودت با دستات خفه اش ميكردي بهتره هميشه سعي كنيم يه طرفه به قاضي نريم
  • زورگیر IN ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    21 74
    ترسیدیم
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    73 72
    فکر کنم یه چند وقت دیگه واسه نبستن کمربند و سرعت غیرمجاز هم اعدام میگذارند
    • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      10 65
      امیدوارم یه روز خودت رو هم زورگیری بکنند بعد میفهمی یعنی چی! من هم زورگیری شدم...سه نفر با قمه! بعد از چند سال هنوز هم همیشه فکر میکنم یکی پشت سرم داره راه میره و میخواد خفت کنه. حقشون بود
    • مهدی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      10 62
      شما انگار حتما باید دونفر رو بکشه و با چاقو هر کاری کنه که راضی شید اعدام بشه! کیه که نترسه این روزا و راحت ناموسشو بفرسته بیرون شما راه کارتون چیه تو این قضیه نکنه میگی حبس ابد میدادن و بعدش با عفو 22 بهمن ازاد میشد و دوباره مثل قبلش میرفت زورگیری
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    9 61
    زورگیری در ایران تبدیل به یک عادت و مرض شده. بسیار کار خوبی کردند که آنها را اعلام کردند
  • امير IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    11 63
    به همه كسايي كه با اين اعدام مخالفن توصيه مي كنم يك بار ديگه فيلم زورگيري رو ببينن.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    42 56
    چه فایده ..همین امروز صبح 2 موتور سوار در تقاطع خیابان ایرانشهر و انقلاب ( یعنی نزدیک همین محلی که اعدام انجام گرفت ) کیف یک خانم رو زدن ، واقعا که چه تاثیری داشت این اعدام در ملا عام !
    • بدون نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 5
      کیف زدن با قمه کشیدن رو صورت مردم خیلی فرق داره!!!! همین امروز یه زنی تو مسجد نور همه رو با شیر مسموم چیزاشونو دزدید و رفت!! 3 تا آمبولانس اومده جلوی مسجد...بگیرنش من جای قاضی بودم حکم اینم اعدام می دادم! چند وقت که شدت عمل نشون داده بشه همون کیف قاپا هم می فهمن مملکت شهر هرت نیست که گردن کلفت کنی و پول مردم بدبخت رو ببری مفت بخوری
  • بدون نام DE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    11 58
    خبرآنلاین گرامی، لطفا این تصاویر رو از سایت بردارید.... تصاوبر اعدام دو جوان که اینقدر آب و تاب دادن نداره. هرچند گناهکار اما هرکسی از دیدن اینها ناراحت میشه.... بنده شخصا ترجبح میدم خبرهای افتخاز آفرین خودکفایی در تولید شیرخشک رو بخونم! تا اینها رو
    • بدون نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 5
      چه جوانان معصوم و مظلومی ی ی ی موقع دیدن فیلمشون هم همین احساس رو داشتی؟؟ اینا هم تو جمع زورگیرها افتخار آفرینی کردن خوب
  • مصطفی حریری IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    5 61
    آقای امیر از آمریکا ، اختلاس نه اختلاص!!!!!!!!! مجید دلبندم
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    9 60
    موندم این همه منفی یعنی چی؟ به نظر شما چیکار میکردن نکنه میگید مشکلات اقتصادی رو ریشه کن کنن که کسی نره زورگیری کنه!! دوستان چندتا فیلم زورگیری از زن و بچه مردم رو ببینید ببینید چه راحت چاقو میزارن زیر گلو میگن تهش چی میشه فوقش یه ماه بازداشت و ...
  • نوه‌ی حاج فتاح IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    26 65
    خودمو می‌بینم جای محمدعلی سروری که گلوم خشک شده، آب می‌خوام، می‌خورم و می‌رم بالا... اشکم دراومد...
    • حسین IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 5
      قربون اشکت بره کاش موقع این رعب ووحشت ها که برای مردم ایجاد میشه اشکت در آد
  • مريم IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    43 61
    واقعا 2000 نفر اين موقع صبح اينجا چي رو تماشا ميكردن .... اين مردم واسه بقيه مشكلات و كارهاشونم اينقدر سحرخيز و پيگيرند؟ به كجا داريم ميريم؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 0
      سکانس آخــر فیلم "عاقبت نه بخیری زورگیرها" ی خدا نترس رو می بینن! نفس شما انگار از جای گرم میاد یا توی این مردم نیستی... به بدبختی صبح تا شب جون می کنن یه گردن کلفت با قمه میاد میزنه تو صورتشون پولاشون رو می بره بعد بیخیالی طی کنن؟؟ این زورگیری هم یه مشکلی شده واسه ملت الان...شما انگار خبر نداری همه چیز پیش شما آرومه؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    22 93
    با همون موتوری که داشت اگه صبح تا بعد ظهر کار میکرد کم کم 40 تومن کار میکرد باید همشونو اعدام کنن
  • عادل IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    خب همينكه دو ناپاك از روي زمين پاك شدند جاي شكر گذاري دارد .
    • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      17 61
      هیچکس از شکم مادرش ناپاک به دنیا نیومده، شرایط جامعه افراد رو به اینجاها میکشونه، شما هم در مقامی نیستی که پاکی و ناپاکی آدم هارو قضاوت کنی، بفهم
    • بدون نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 3
      قاضی قضاوت کرد کافیه! مگه ما تو این جامعه زندگی نمی کنیم؟؟ شما از زندگی همون شاکیه خبر داری؟؟؟ ذات که خراب باشه،کاریش نمی شه کرد انشالله واسه همه خلاف ها شدت عمل بیشتری بخرج بدن
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    99 59
    راستی اونهاییکه انجا تماشاچی بودن نماز صبحشون کی خوندن فکر کنم نمازشون قضا شد....
  • سعید IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 60
    زورگیری اونم با سلاح یعنی محاربه، مثل یه گروه چریکی که داخل شهر به محض یافتن فرصت به ایجاد ناامنی و در صورت لزوم قتل دست می زنه، جرم این افراد کاملا روشنه، اینکه بقیه شانس میارن و در میرن یه بحث دیگه است، خیلی از دوستان گفتن اگر شرایط کار واجتماعی اینها درست بود اینجور نمی شد، اما مردم و جامعه باید این رو بدونن که اگر در شرایط سخت قرار گرفتند قرار نیست برای رفع مشکل خودشون جامعه و دیگران رو با مشکل روبرو کنن، انسان برای حل مشکلاتش باید تلاش کنه تا جایی که می تونه، وظیفه انسانی و الهیش همینه، من از نابودی هر انسانی ناراحت می شم اما اینکه عضو فاسد شده رو باید کند یه واقعیت تلخه هرچند خوشایند نیست
  • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 59
    ممنون از خبرآنلاین به خاطر گذاشتن عکس. توی گزارش خبری عکس 50% و مطلب گزارش 50% سهم دارند. لازم هست که به دوستان یادآوری کنم این دو مرحوم به خاطر جنبه عمومی جرم اعدام شدن وگرنه جنبه خصوصی جرم که 70 هزار تومان! بود. اگر شما هم قمه دستت بگیری و باعث ایجاد رعب و وحشت بشی حتی اگه کسی را نزنی همین مجازات در انتظارته. چون مخل نظم و امنیت حساب میشی
  • نادیا EU ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    18 59
    من روز اول که فیلم زور گیری رو دیدم خیلی دلم برای اون جون سوخت و فکر کردم با کیا طرف بوده الان عکس این اعدامی ها رو دیدم خدا شاهده اشکم در اومد که جوا نای ما دارن چطوری میرن من 100% مخلف کارشون هستم و میگم باید تاوان پس بدن اما اعدام براشون زیاد بود
  • بدون نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    5 56
    اختلاسگران نه اختلاصگران
  • پژمان IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    13 61
    تمام اونایی که دم از انسانیت در برابر اعدام این زورگیران می زنن بخاطر اینه که جو روشنفکری گرفتتشون. اگه هرکدوم از اونا مثل من زورگیری میشدن و مال و اموالشون هم برده میشد و 4 تا انگشتشون رو هم قطع می کردن اگر میتونستن هم خودشون این افرادو تیکه تیکه میکردن. کاش کمی به جای ادای روشنفکری خودمون رو به جای قربانیان بذاریم. من هم جوانی هستم 38 ساله که به خاطر شرایط جامعه هنوز مجرد هستم اما دلیلی برای زورگیری نمی بینم. ترو خدا بیایم اندکی منصفانه قضاوت کنیم
  • علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    10 70
    نظرهارو خوندم کلمه "ریشه" چقد تکرار شده بود،اونا که دنبال ریشه یابی هستند وقتی گیر این زور گیرا افتادن بهشون بگن قمه نزنید میخوام ریشه یابی کنم بعدش زورگیرا هم یه قمه میزنن گردنش تا اون دنیا ریشه یابی کنن
  • شاهرخ پهلوان IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    17 71
    با سلام . دوستان محترم خبر آنلاین ببین لطفا احساسی برخورد نکنید ...خیلی از شماهایی که مینویسید که چرا اعدام شدند روز اتفاق جرم و پخش فیلم زورگیری مینوشتید چرا دستگیر نمیشوند و اعدام بشوند .دستگیر شدند و اعدام شدند ... هر جامعه ای به امنیت نیاز داره تا مردم در آرامش زندگی کنن.اگه از اول با مجرمین درست و با شدت برخورد میشد شاید امروز همه ما به قانون احترام میگذاشتیم و با احساس صحبت نمیکردیم .اونها جرم مرتکب شده بودند .اگه تا اخر عمرشون هم زندانی میشدند شاید با یه عفو بیرون میومدند و دوباره روز از نو .درضمن 27 بار این عمل رو انجام داده بودند ....زن جوان همراه بچه .پیر مرد یا پیر زن .جوان .و همه شاید در تیرس بودند .امیدوارم که جامعه امنی داشته باشیم .
    • بدون نام IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      2 4
      شاهرخ پهلوان ! همچين جمله بندي رو شروع كردي و منادا دادي گفتم اين يك حرف نو داره براي گفتن .چون احتمالا(دقت كنيد قيد شرط است )دراينده ممكن بود مشمول عفو قراربگيرن و احتمالا مرتكب فعل خلاف شوند يقينا بايد الان بميرند.نه خدا وكيلي يه كمي فكر كن ببين چي گفتي .من هم فكر ميكنم شما ممكنه البته ممكنه ،شايد احتمالا چراغ قرمز رو رد كني و احتمالا جريمه هم بشي و پرداخت هم نكني و تازه قبض جريمه رو هم پاره كني بايد اعدام بشي.همين فردا صبح بايد اعدام بشي. سي دفعه قبلا هم قبض جريمه رو پاره رده بودي. اين خوبه ؟
  • بهروز IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    5 1
    یعنی هرکه پول نداشت باید با شمشیر و نیزه بیافتد به جان بدبخت تراز خودش با این توجیه که مثلا چرا مفسدین اقتصادی رو اعدام نمیکنند ؟ این جوری سنگ رو سنگ بند میشه؟
  • بدون نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    4 2
    خبرآنلاین....توروخدامنتشر کن.....!! کاری...با کارشون ندارم ک واقعابدبدبد بود...اما این زورگیری دلایلی داره...اگه اینکارو پند بار انجام داده باشند حقشون اعدام بود...اما اینو در نظر بگیرین ک انسان بودند.وانسان جایز الخطا.....شاید ئوستاش اغفالش کردن.شاید تو خودشون نبودندشایدبیمیار بودند.اعدام دور از انصاف بود.یبینید هموطنان عزیزجان دو نفر انسان گرفته شد.و آنها هیچ راهی برای جبران کاراشون ندارند....و آن دنیادستشان از این دنیا کوتاه شد...کاش ب انها فرستی برای جبران داده میشد....کاش با راعفت اسلامی باهاشون برخورد میشد...من از کاری ک انجام دادند...یعنی زورگیری به هیچ وجه دفا نمیکنم....اما اینم بدونیدووووک خدابا یک توبه از ته دل تمام گناه های انسان ها رو میبخشه...کاش فرصت دوباره میدادند بهشون..کاش
  • سيد IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    4 3
    من خودم جوشكار اسكلتم خيلي از همكارام توي اين شغل جونشونو از دست دادن اما حاضر نشدن به خاطر در امد مفت و بي خطر از اين كارا بكنن اخه اين راه پول در اوردنه؟ پر كردنه شكم به چه قيمتي؟ نا امن كردن جامعه آسيب رساندن به هم نوع خودمون هر كسي پاي چوبه دار مظلوم ميشه اميدوارم نه ديگه ور گيري ببينيم نه اعدام
  • بدون نام EU ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    2 2
    تا عکسهای اعدام اینها صفحه اول روزنامه ها چاپ نشه هیچ مایع عبرتی نمی شه هرچند غم انگیزه که چتدتا جوان به جای اینکه مثل همه کار کنند به زورگیری با قمه و مصرف مواد مخدر مشغول شده اند. البته خوب که فکر می کنم غم انگیز هم نیست فکر کنید شما برای کار خیلی سالم و درست به محل کارتان رفته اید و در برگشت به خانه وقتی خسته هم هستید یکی با یک قداره جلوتون ظاهر بشه و بگه هرچی داره بده ! انوقت باید به حال خودمون گریه کنیم که به اینطور مسائلی گرفتار شدیم.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    6 0
    اگه فیلمی از این زورگیری نبود،اینا اعدام نمیشدن،زورگریهای بدون فیلم که عاملیینش دستگیرم شدند کم نیستند،...
  • بدون نام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    4 1
    اگه دفاعیات جلسه محاکمه یا صحبتای زورگیرا را شنیده بودیم...
  • سعید IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    9 1
    به قول جامعه شناسی: در جامعه ای که سحرگاه مردم برای تماشای مردن و جان دادن یک انسان از سر و کول هم بالا می روند و با ولع فیلم میگیرند اعدام در ملا عام جنبه بازدارنده ندارد که هیچ تفریحی تکان دهنده است!
  • اردلان GB ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    3 0
    من کاملا با شاهرخ پهلوان موافقم .چرا ؟چون راست میگه هر زندانی که به دلیل جرم خشن زندان میره بجای ترک عادت و درست شدن وقتی بیرون میاد شروع میکنه به جرم دوباره واین بار با یه تعداد دوست جدید که تو زندان پیدا کرده و به اصطلاح میشن یه باند .یه ویدئو دیدم که یه موتور سوار کیف قاپ کیف یه خانم رو که داره تو کوچه راه میره و یه چرخ دستی داره میبره رو میگیره وروی زمین میکشه و وقتی مقاومت میکنه ولش نمیکنن و تازه میرن پیش با قمه تا ازش کیف رو بگیرن ...حالا شرافت رو قاضی کنین و ببینید باید به نظر شاهرخ منفی بدیم یا قبول کنیم که داره راست میگه .
  • واقع بین CA ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    5 3
    دوستان احساساتی نشیم وفراموش نکنیم وقتی پای کار خلاف وسط میاد شانس عامل تعیین کننده ای می شه و کسی که پا تو کار خلاف می ذاره باید پی همه چی رو به تنش بماله چون افت و خیز زیاده توش . در نظر بگیرید تو یه حالت کیفی که اینها زدن عوض چند صد هزار تومن می تونست دهها میلیون تومن توش باشه .یا اصلا همین اتفاق می افتاد ولی دوربین اون ساختمون کار نمی کرد و هیشکی نمی فهمید حتی اگرشکم طرف رو با قمه سفره کرده بودن .ولی بدترین حالت حالا برای زورگیرها اتفاق افتاده و چار تا لندهور بعد از قمه کشی تو خیابون پرتردد با دویست سیصد هزار تومن زدن به چاک و فردا فیلمشون تو همه خبرگزاری های دنیا رفته . اینا فقط بدشانس بودن .
  • رسول IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    7 1
    با تشكر از نيرو انتظامي و دستگاه قضايي كه فوراً اين حكم را اجرا كردند . در مرحله اول بايد دولت به فكر اشتغال زايي براي جوانان باشد و در مرحله دوم بايد با متخلفين ( زورگيرها و كيف قاپها )‌به بدترين نحو ممكن برخورد كند تا امنيت داخلي جامعه كاملاً برقرار شود . مطمئن باشيد اگر اجرا اين احكام ادامه پيدا كند ديگر هيچ زورگيري در جامعه پيدا نخواهد شد .
  • عادل IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    6 2
    ببين تو بايد بفهمي كه نمي فهمي اينا ناپاكند وگرنه اونايي كه فهميدند خوشم اومد بلافاصله بردنشون بالاي دار و تو هم اينقدر توهم نزن و طرفداري اراذل و اوباش رو نكن وگرنه شب ميان به خوابت . آره بچه جون .
  • مهدی PL ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    7 2
    بیچاره خانواده هاشون یه عمر این ننگ رو باید تحمل کنند
  • ardavan IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    7 2
    اعدام 2 تا آفتابه دزد
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    1 2
    با این وضعیت جمعیت توسط خودمان منقرض خواهد شد. 50 درصد جرم ایشان مربوط به خودشان است و 50 درصد ناشی از فلاکت و بدبختی و بیکاری و امثال آن است. از سویی فرهنگ سازی و آموزشها ظاهرا کارساز نبوده و نیاز به تجدیدنظر است.
  • ارشام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    4 2
    به نظرم حقشونو باید از یه جایی شروع کرد جلو این کثافت کارها را گرفت ..اینها هر کسی به تورشون بخوره رحم نمیکنن چه خانم باشه چه آقا
  • علی اصغر IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    2 2
    سلام حکم به حق بود اگه اعدام کیشدن باز زورگیرا جرات داشتن.ادم از نزدیک 1بار زورگیری و ببینه از ترس میمیره پس حکمشون اعدامه
  • وحید IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    3 3
    ای کسانی که سنگ این مجرمین رو به سینه میزنید و هی عدالت عدالت میکنید. اولا از عدالت چی میدونید؟ ضمنا" اگه خود شما یا یکی از خانواده شما گیر همچین زورگیری میافتاد بازم این حرفهارو میزدید. من دست تک تک این پلیس هارو می بوسم کاری هم به چیزای دیگه ندارم . عزیزجان دزدی در قانون " ربودن مال غیر با عوامل مخفیانه " است نه اینکه در خیابان با چاقو جلوی یه نفر رو بگیری و هر چی داره از ش ببری . حالا فرض کن خودت بودی یا خواهرت یا همسرت. چی کار میکردی