تصاویر لورفته حکایت از آزمایش اپلیکیشن جدیدی توسط اپل برای راهنمایی کاربران آیفون و آی پد برای حل مشکلات فنی دستگاه، دارد.
به گزارش خبرآنلاین، اپلیکیشن مذکور ابتدا با پرسش و پاسخ شروعشده تا رفع مشکل در همان مرحله صورت گیرد ، وگرنه رزرو زمان و مکان برای بردن دستگاه معیوب به فروشگاه و یا تلفن زدن برای حل مشکل در مراحل بعدی تعریفشده است.
مکانهای موسوم به Genius Bar در فروشگاههای اپل بعضاً پیچیده و خستهکننده بوده و به دلیل وقتگیر بودن، این اپلیکیشن توسعهیافته است تا بخشی از مشکلات که بهصورت از راه دور حل میشود، روی مهندسان فروشگاه لود نشود.
چت آنلاین و ارسال اسکرین شات برای مهندسان اپل یکی دیگر از ویژگیهای این اپلیکیشن است که معمولاً با این سؤال که آیا ابزار شما ثبتشده است، شروع میشود.
5656
نظر شما