برخی از کسبه خیابان 17 شهریور در حدفاصل میادین امام حسین و شهدا به دلیل آنچه پیاده راه سازی در این راسته عنوان کرده اند، می گویند کسب و کارشان نمی چرخد و ورشکست شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از تجمعات مکرر کسبه و ساکنان خیابان 17 شهریور در شرق تهران در اعتراض به مشکلات این منطقه که تبدیل به پیاده راه شده، اکنون سرقفلی و مالکیت مغازه های خود را به حراج گذاشته اند.
گروهی از این کسبه با نصب پلاکاردهایی در مقابل مغازه های خود اعلام کرده اند دیگر قادر به کار نیستند و می خواهند ملک خود را به فروش برسانند و به جای دیگری کوچ کنند.
پیش از این، برخی اعضای شورای شهر از جمله ابوالفضل قناعتی و محمد سالاری اعلام کرده بودند به شهرداری فرصت داده اند تا وضعیت این منطقه به شکل سابق برگردد ولی هنوز پیاده راه سازی در این خیابان باعث مشکلات زیادی برای ساکنان شده است.
سرویس مشکلات مردم درباره تجمعات مکرر این ساکنان، گزارشهایی را منتشر کرد ولی تاکنون مشکل این اشخاص حل نشده و همچنان مسایلی مانند کسادی کسب و کار، تجمع معتادان و مواد فروشان و ترافیک در هم گره خورده خیابانها و معابر اطراف، مورد اعتراض آنهاست.

46231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    13 5
    این سیاست شهرداری هست مغازه هارو مفت میخره بعدش همه چی به حالت اول برمیگرده .چند مدت اینده رو ببین
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    11 6
    دوستان من خودم ساکن این محله هستم قبل از اینکه اینجا پیاده راه بشه بیشتر مغازه ها مربوط به صنف منصف فروشندگان خودرو بود پراز ماشین و دود و ترافیک و دلال و لات و لوت کثافت اگه شما هم به خبر هایی که میذارین دقت کنین می بینین که مردم معترض نیستن و این مغازه دار ها هستن که معترضن چون نمی تونن مثل سابق به امر شریف دلالی اشتغال داشته باشن کار پیاده راه کردن خیابون هفده شهریور خیلی سریع و با عجله و بدون مطالعه انجام شده اما یه خوبی داشته و اونم راحت شدن مردم از دود و ترافیک و جمعیت معتاد ها و غیره هست من جدا به کارهای قالیباف انتقاد دارم ولی خداییش این یکی به نفع مردم بوده تا حدود زیادی
    • بي نام ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
      2 2
      سلام شما كه اين حرفو ميزنيد از خدا بترسيد اونايي كه توي اين خيابان مغازه دارن خرج زن وبچه ندارن ميدونيد چند تا خانواد ه از نون خردن افتادن به خدا ظلمه كه طرف مغازشو ببنده بعد خوذش بره جايي ديگه كارگري كنه